Mastodon
21.6 C
València
Dimecres, 3 setembre, 2025

Ferida greu una dona embarassada de la Vall d’Uixó després de rebre un tret al cap

Una dona de 27 anys i embarassada de 37 setmanes va resultar ferida de gravetat ahir a la nit per arma de foc a La Vall d’Uixó.

Ahir a les 23:10 hores, des d’un centre de salut de la Vall d’Uixó es va alertar el CICU que havia arribat una dona embarassada, amb una ferida per arma de foc al cap. El CICU va mobilitzar una unitat de SAMU i una unitat de SVB.

- Advertisement - Telegram València Diari

Després de diverses maniobres, l’equip mèdic del SAMU va estabilitzar la dona, ferida per arma de foc. Posteriorment, la dona de 27 anys, va ser traslladada fins a l’hospital Clínic Universitari de València, a l’ambulància de suport vital avançat.

Els equips de l’Hospital Clínic de València han pogut salvar al bebé, traslladat pels serveis sanitaris després d’una primera atenció per estabilitzar-la. Segons informen fonts sanitàries, durant la matinada se li ha practicat una cesària. L’estat de la dona és de pronòstic reservat mentre que el bebé, una xiqueta, roman ingressada i estable.

La jove de 27, embarassada de 37 setmanes, presentava mort cerebral, però de moment no s’ha facilitat cap més informació sobre la seua evolució.

Pel que fa als fets, és la Unitat de Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló ha quedat encarregada del cas. Tot i que segons els primers indicis han descartat ja que es tracte d’un crim amb motivació masclista, els testimonis són confusos, tot i que totes les fonts coincideixen que es va produir una baralla amb diversos implicats i que els fets van succeir al barri Carbonaire de la Vall d’Uixó.

De moment no hi ha cap detenció ni es té constància que hi haja cap ferit més, però les autoritats han confirmat que hi ha diverses persones implicades a la baralla.

Últimes notícies

Mazón anuncia 350 milions en ajudes directes per a afectats per la DANA en la Comunitat Valenciana

El Consell aprovarà el divendres un paquet de 350 milions per a llars, vehicles, autònoms i treballadors en ERTO, amb pagaments des d'este mes i fins a mitjan octubre.

El president de la CHJ declararà com a testimoni el 19 de setembre en la causa de la DANA

El jutjat que investiga la gestió de la DANA cita com a testimoni al president de la CHJ i a responsables del Consorci de Bombers. La magistrada rebutja noves imputacions i obri una peça separada per a valorar sancions al lletrat d'Argüeso.

Un home s’atrinxera a Alfafar després de disparar tres vegades a un veí: ferit greu

Un veí de 33 anys va resultar ferit greu per tres trets d'escopeta en el centre d'Alfafar. El presumpte autor es va atrinxerar en la seua vivenda i seguix tancat.

L’atur puja a l’agost en la Comunitat Valenciana: 2.786 persones més i 296.754 en total

La desocupació va augmentar a l'agost en 2.786 persones en la Comunitat Valenciana, un 0,95%, fins a 296.754. València va concentrar la major pujada, seguida d'Alacant i Castelló.

L’atur puja a l’agost en la Comunitat Valenciana: 2.786 aturats més

La desocupació va augmentar en 2.786 persones a l'agost en la Comunitat Valenciana, un 0,95%, fins a 296.754 aturats. València va liderar la pujada; Alacant va ser la més moderada.

El Vila-real tanca la cesion de Manor Solomon des del Tottenham en l’ultime dia de mercat

El Vila-real incorpora cedit a l'atacant israelià Manor Solomon procedent del Tottenham en les ultimes hores del mercat. Amb 26 anys, és la ultima peça per a 2025-26.

L’Athletic cedix a Unai Vencedor al Llevant fins a 2025-26

Llevant i Athletic acorden la cessió de Unai Vencedor fins al final de la temporada 2025-26. El migcampista és el dotzé reforç de l'equip de Julián Calero.

Unai Vencedor jugarà en el Llevant cedit per l’Athletic fins a 2026

El Llevant va tancar la cessió de Unai Vencedor fins al final de la temporada 2025-26. És el dotzé fitxatge i arriba per a reforçar la medul·lar demanada per Julián Calero.