19 C
València
Dissabte, 15 novembre, 2025

El Consell cessa el subsecretari de Justícia (Vox) al saber que va ser condemnat per violència de gènere

La portaveu del Consell ha comparegut després de la roda de premsa amb motiu de la reunió del Consell celebrat hui de manera extraordinària, ho ha fet acompanyada de la consellera de Justícia.

S’ha acordat el cessament del sotssecretari de la Conselleria de Justícia, Luis Manuel Martín Domínguez, arrel que va conéixer que l’any 2011 va ser condemnat per violència de gènere. La portaveu del Consell ha assenyalat que “es tracta d’una fallida absoluta de la confiança de la consellera de Justícia en no tindre coneixement d’este fet greu”.

Luis Manuel Martín Domínguez va ser nomenat com a sotssecretari de Justícia el passat 26 de juny. La consellera de Justícia ha decidit no revelar més detalls ni dels detalls de la condemna ni de com s’ha assabentat al·legant al fet que era “un tema personal” i per privacitat no ha fet més comentaris. Sí que ha assenyalat que prompte es procedirà al nomenament de la conselleria de Justícia i que ha sigut ella mateixa qui li ho ha traslladat al president Carlos Mazón per a proposar-li la seua destitució immediata.

Entre altres temes tractats en el Consell de hui ha estat l’expropiació forçosa de per a la millora del tram d’alta concentració accident situat Cortes de Pallás i com l’objectiu de millorar la seua comunicació. També a proposta de la consellera de Sanitat s’ha celebrat un acord marc per al subministrament de epoetines per 17,6 milions d’euros, necessaris per a tractar l’anèmia en pacients amb insuficiència renal o càncer.

Últimes notícies

Alex Márquez domina l’esprint de València; ‘poles’ per a Bezzecchi, Folgat i Adrián Fernández

Alex Márquez va guanyar l'esprint de MotoGP a Cheste després d'arrabassar el cap a Bezzecchi, autor de la 'pole'. Acosta i Di Giannantonio van completar el podi.

Urpa de Castelló el veler que tractarà de completar la primera volta al món vertical

L''Alegria Mariners' va partir amb Paula Gonzalvo i Pedro Jiménez per a intentar una ruta inèdita de 35.000 milles pels meridians, amb projectes científics i seguiment en directe.

Controlat l’incendi en un desballestament de motos d’Alboraia després d’una gran fumera

Els bombers han donat per controlat a les 12.49 l'incendi que ha afectat un desballestament de motos i a una nau contigua a Alboraia. No hi ha hagut ferits i tot apunta a un curtcircuit com a origen.

Estabilitzat l’incendi en una nau de desballestament de motocicletes a Alboraia

El foc, originat sobre les 9.45 en un desballestament de motocicletes d'Alboraia, ha sigut estabilitzat al migdia sense ferits. Es mantindrà vigilància 24 hores.

El PSOE avisa a Feijóo i Abascal: no tenen dret a decidir pels valencians

El PSOE ha exigit eleccions després de la dimissió de Carlos Mazón i ha acusat PP i Vox de voler imposar un relleu amb Juanfran Pérez Llorca. Diana Morant ha advertit a Feijóo i Abascal que no tenen dret a decidir pels valencians.

Un incendi en un desballestament d’Alboraia ha generat una gran columna de fum i ha quedat estabilitzat

Els bombers han donat per estabilitzat l'incendi en un desballestament de motos d'Alboraia al voltant de les 12, sense ferits. Sis dotacions han treballat en la zona.

El PSOE avisa a Feijóo i Abascal: no poden triar pels valencians

El PSOE ha exigit eleccions en la Comunitat Valenciana després de la dimissió de Carlos Mazón i ha advertit a PP i Vox que la successió no pot decidir-se en despatxos. Diana Morant ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de candidat encobridor i ha demanat que decidisca la ciutadania.

El PSOE avisa a Feijóo i Abascal: no poden decidir pels valencians

Diana Morant ha advertit que PP i Vox no tenen dret a triar pels valencians i ha reclamat eleccions després de la dimissió de Carlos Mazón. També ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca com a 'candidat encobridor'.