À Punt convoca els V Premis de Falles 2025 per a premiar la millor crítica a la cadena

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

La radiotelevisió pública convoca la cinquena edició dels Premis À Punt a les Falles 2025 amb l’objectiu de premiar el monument que presente la millor crítica a la cadena.

Les comissions falleres poden participar presentant qualsevol projecte de falla amb referència a algun contingut d’À Punt, per exemple programes, presentadors o sèries. El projecte ha de ser inèdit i complir els requisits establits en les bases del concurs.

Es concediran tres premis a les falles adultes. El primer consistirà en una dotació econòmica de 1000 euros, el segon serà de 750 euros i el tercer de 500 euros, detalla la radiotelevisió autonòmica en un comunicat.

Les tres falles guardonades rebran a més un estendard amb l’esment del premi i la participació en un reportatge en algun dels programes de la cadena pública.

També es convoca la cinquena edició dels Premis La Colla per a les falles infantils, a la falla que millor promoga els drets i valors de la infància, segons els criteris establits en la Carta de valors de la cadena, i que incloga algun contingut relacionat amb À Punt.

Els tres premis per a ‘falletes’ seran de 750, 500 i 250 euros, amb el lliurament d’un estendard i la participació en un reportatge en algun dels programes de la televisió pública.

El termini per a formalitzar les sol·licituds de participació en el concurs conclourà a les 14:00 h del 9 de març del 2025. Les bases completes, amb tots els requisits i el formulari d’inscripció, es poden consultar en https://www.apuntmedia.es/falles/premis/.

Últimes notícies

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.