14.7 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

À Punt convoca els V Premis de Falles 2025 per a premiar la millor crítica a la cadena

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

La radiotelevisió pública convoca la cinquena edició dels Premis À Punt a les Falles 2025 amb l’objectiu de premiar el monument que presente la millor crítica a la cadena.

Les comissions falleres poden participar presentant qualsevol projecte de falla amb referència a algun contingut d’À Punt, per exemple programes, presentadors o sèries. El projecte ha de ser inèdit i complir els requisits establits en les bases del concurs.

Es concediran tres premis a les falles adultes. El primer consistirà en una dotació econòmica de 1000 euros, el segon serà de 750 euros i el tercer de 500 euros, detalla la radiotelevisió autonòmica en un comunicat.

Les tres falles guardonades rebran a més un estendard amb l’esment del premi i la participació en un reportatge en algun dels programes de la cadena pública.

També es convoca la cinquena edició dels Premis La Colla per a les falles infantils, a la falla que millor promoga els drets i valors de la infància, segons els criteris establits en la Carta de valors de la cadena, i que incloga algun contingut relacionat amb À Punt.

Els tres premis per a ‘falletes’ seran de 750, 500 i 250 euros, amb el lliurament d’un estendard i la participació en un reportatge en algun dels programes de la televisió pública.

El termini per a formalitzar les sol·licituds de participació en el concurs conclourà a les 14:00 h del 9 de març del 2025. Les bases completes, amb tots els requisits i el formulari d’inscripció, es poden consultar en https://www.apuntmedia.es/falles/premis/.

Últimes notícies

Detingut de nou el presumpte agressor de la seua parella a Catarroja després de la mort de la víctima

La Guàrdia Civil ha arrestat este dimecres a l'home, de 43 anys, per orde del jutjat de Sueca davant risc de fugida, després que la dona, de 48, morira tres dies després de l'agressió. En una primera compareixença va quedar en llibertat amb mesures cautelars.

Miguel Ángel Oliver: la IA pot ajudar al periodisme, però no farà periodisme

Oliver ha subratllat que la Intel·ligència Artificial pot agilitzar processos, però no substituïx el criteri periodístic. Va reclamar honestedat i supervisió humana.

Una altra xiqueta va patir trastorns després de la sedació de l’anestesista detingut per homicidi imprudent a Alzira

Una menor de 5 anys va presentar complicacions després de ser sedada a Paterna pel mateix anestesista implicat en el cas d'Alzira. La Policia manté la investigació i el professional seguix amb mesures cautelars.

Mor després de tres dies en l’UCI una dona de 43 anys agredida per la seua parella a Catarroja

Una dona de 43 anys ha mort en l'UCI tres dies després de patir una agressió en el seu domicili de Catarroja. La seua parella va ser detinguda i va quedar en llibertat amb mesures cautelars abans de la defunció.

Núvols a la vesprada i lleuger descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La jornada deixa més nuvolositat des de la vesprada i una baixada suau de les màximes, amb boires i bancs de boira a l'interior de València i Alacant. El vent serà fluix i rolará d'oest a nord-est en la costa, amb repunts al final del dia.

Mor una dona després de tres dies en l’UCI després de ser agredida per la seua parella a Catarroja (València)

Una dona de 50 anys ha mort en l'UCI tres dies després de ser agredida presumptament per la seua parella a Catarroja. El detingut va quedar en llibertat amb mesures cautelars després de passar a disposició judicial.

Mor després de tres dies en l’UCI una dona agredida per la seua parella a Catarroja

Una dona de 50 anys ha mort en l'UCI tres dies després d'ingressar per una agressió suposadament a les mans de la seua parella a Catarroja. L'home va ser detingut i va quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals