À Punt convoca els V Premis de Falles 2025 per a premiar la millor crítica a la cadena

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

La radiotelevisió pública convoca la cinquena edició dels Premis À Punt a les Falles 2025 amb l’objectiu de premiar el monument que presente la millor crítica a la cadena.

Les comissions falleres poden participar presentant qualsevol projecte de falla amb referència a algun contingut d’À Punt, per exemple programes, presentadors o sèries. El projecte ha de ser inèdit i complir els requisits establits en les bases del concurs.

Es concediran tres premis a les falles adultes. El primer consistirà en una dotació econòmica de 1000 euros, el segon serà de 750 euros i el tercer de 500 euros, detalla la radiotelevisió autonòmica en un comunicat.

Les tres falles guardonades rebran a més un estendard amb l’esment del premi i la participació en un reportatge en algun dels programes de la cadena pública.

També es convoca la cinquena edició dels Premis La Colla per a les falles infantils, a la falla que millor promoga els drets i valors de la infància, segons els criteris establits en la Carta de valors de la cadena, i que incloga algun contingut relacionat amb À Punt.

Els tres premis per a ‘falletes’ seran de 750, 500 i 250 euros, amb el lliurament d’un estendard i la participació en un reportatge en algun dels programes de la televisió pública.

El termini per a formalitzar les sol·licituds de participació en el concurs conclourà a les 14:00 h del 9 de març del 2025. Les bases completes, amb tots els requisits i el formulari d’inscripció, es poden consultar en https://www.apuntmedia.es/falles/premis/.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó per a tres detinguts per un cultiu de marihuana amb 1.200 plantes a Crevillent

Tres hòmens de 22, 25 i 27 anys han ingressat a la presó provisional després de l'operació 'Lomac' que va desmantellar un cultiu amb 1.200 plantes a Crevillent. En la nau es va constatar un frau elèctric superior a 50.000 euros i el cas l'instruïx un jutjat d'Elx.

La Generalitat adquirix ‘El matador Pepillo’ de Zuloaga per al Museu de Belles Arts

La Generalitat ha adquirit en subhasta pública 'El matador Pepillo' d'Ignacio Zuloaga per al MuBAV. L'obra reforça la col·lecció dels segles XIX i XX i dialoga amb autors valencians.

Les obres de la CHJ triplicaran la capacitat de desguàs del barranc de Poio a Chiva

Les obres d'emergència en el barranc de Poio triplicaran la seua capacitat de desguàs fins a 600 m³/s a Chiva. Són cinc actuacions amb prop de 3 milions i finalització prevista al juny.

La Guàrdia Civil investiga a 45 persones per fraus en exàmens de trànsit i conduir sense permís

La Guàrdia Civil ha investigat a 45 persones en la Comunitat Valenciana per suplantació en la prova teòrica, ús de dispositius per a copiar i conducció amb el permís sense vigència.

Guitarricadelafuente enlluerna a Nova York amb ‘Spanish Leather’ en l’inici del seu gira pels EUA

Primera nit en The Bowery Ballroom amb entrades esgotades i una versió enriquida de 'Spanish Leather' que va fer cantar i ballar a la sala. L'artista va alternar intimisme i eufòria amb arranjaments electrònics i proximitat constant amb el públic.

Febrer s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més núvols, possible pluja i màximes a la baixa

El cap de setmana arriba amb més nuvolositat i amb precipitacions puntuals en el sud de València i nord d'Alacant. Les màximes baixaran, més a l'interior el dissabte, amb vents de l'est i nord-est.

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.