À Punt convoca els V Premis de Falles 2025 per a premiar la millor crítica a la cadena

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

La radiotelevisió pública convoca la cinquena edició dels Premis À Punt a les Falles 2025 amb l’objectiu de premiar el monument que presente la millor crítica a la cadena.

Les comissions falleres poden participar presentant qualsevol projecte de falla amb referència a algun contingut d’À Punt, per exemple programes, presentadors o sèries. El projecte ha de ser inèdit i complir els requisits establits en les bases del concurs.

Es concediran tres premis a les falles adultes. El primer consistirà en una dotació econòmica de 1000 euros, el segon serà de 750 euros i el tercer de 500 euros, detalla la radiotelevisió autonòmica en un comunicat.

Les tres falles guardonades rebran a més un estendard amb l’esment del premi i la participació en un reportatge en algun dels programes de la cadena pública.

També es convoca la cinquena edició dels Premis La Colla per a les falles infantils, a la falla que millor promoga els drets i valors de la infància, segons els criteris establits en la Carta de valors de la cadena, i que incloga algun contingut relacionat amb À Punt.

Els tres premis per a ‘falletes’ seran de 750, 500 i 250 euros, amb el lliurament d’un estendard i la participació en un reportatge en algun dels programes de la televisió pública.

El termini per a formalitzar les sol·licituds de participació en el concurs conclourà a les 14:00 h del 9 de març del 2025. Les bases completes, amb tots els requisits i el formulari d’inscripció, es poden consultar en https://www.apuntmedia.es/falles/premis/.

Últimes notícies

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.