À Punt convoca els V Premis de Falles 2025 per a premiar la millor crítica a la cadena

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

La radiotelevisió pública convoca la cinquena edició dels Premis À Punt a les Falles 2025 amb l’objectiu de premiar el monument que presente la millor crítica a la cadena.

Les comissions falleres poden participar presentant qualsevol projecte de falla amb referència a algun contingut d’À Punt, per exemple programes, presentadors o sèries. El projecte ha de ser inèdit i complir els requisits establits en les bases del concurs.

Es concediran tres premis a les falles adultes. El primer consistirà en una dotació econòmica de 1000 euros, el segon serà de 750 euros i el tercer de 500 euros, detalla la radiotelevisió autonòmica en un comunicat.

Les tres falles guardonades rebran a més un estendard amb l’esment del premi i la participació en un reportatge en algun dels programes de la cadena pública.

També es convoca la cinquena edició dels Premis La Colla per a les falles infantils, a la falla que millor promoga els drets i valors de la infància, segons els criteris establits en la Carta de valors de la cadena, i que incloga algun contingut relacionat amb À Punt.

Els tres premis per a ‘falletes’ seran de 750, 500 i 250 euros, amb el lliurament d’un estendard i la participació en un reportatge en algun dels programes de la televisió pública.

El termini per a formalitzar les sol·licituds de participació en el concurs conclourà a les 14:00 h del 9 de març del 2025. Les bases completes, amb tots els requisits i el formulari d’inscripció, es poden consultar en https://www.apuntmedia.es/falles/premis/.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.