17.5 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Sanitat confirma 18 nous brots de coronavirus en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat ha detectat 18 nous brots de coronavirus que afecten a un total de 67 persones. En la ciutat de València s’han confirmat un total de 10 brots, d’origen social, laboral, extracomunitari i de l’oci nocturn. Els nou brots tenen 4, 3, 3, 4, 3, 3, 3, 3, 3 i 3 contagis, respectivament.

 

Per altre costat, Sanitat ha informat de dos brots de 3 i 6 persones d’origen social en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València). Un altre brot s’ha detectat en Mislata, en la comarca de l’Horta (València), amb 3 casos d’origen laboral. A demés, s’ha confirmat un nou brot en Manises, en la mateixa comarca, amb 7 contagis d’origen social.

 

De la mateixa manera, Sanitat ha confirmat un altre brot en Castalla, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), amb un total de 5 nous casos d’origen social. A demés, s’ha detectat en Castelló de la Plana, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), amb 5 casos relacionats amb l’oci nocturn.

 

Per últim, s’ha confirmat un brot en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), i un altre en la Vila Joiosa, en la mateixa comarca, amb 3 casos respectivament, els dos relacionats amb l’oci.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.