14.8 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Sanitat confirma 18 nous brots de coronavirus en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat ha detectat 18 nous brots de coronavirus que afecten a un total de 67 persones. En la ciutat de València s’han confirmat un total de 10 brots, d’origen social, laboral, extracomunitari i de l’oci nocturn. Els nou brots tenen 4, 3, 3, 4, 3, 3, 3, 3, 3 i 3 contagis, respectivament.

 

Per altre costat, Sanitat ha informat de dos brots de 3 i 6 persones d’origen social en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València). Un altre brot s’ha detectat en Mislata, en la comarca de l’Horta (València), amb 3 casos d’origen laboral. A demés, s’ha confirmat un nou brot en Manises, en la mateixa comarca, amb 7 contagis d’origen social.

 

De la mateixa manera, Sanitat ha confirmat un altre brot en Castalla, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), amb un total de 5 nous casos d’origen social. A demés, s’ha detectat en Castelló de la Plana, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), amb 5 casos relacionats amb l’oci nocturn.

 

Per últim, s’ha confirmat un brot en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), i un altre en la Vila Joiosa, en la mateixa comarca, amb 3 casos respectivament, els dos relacionats amb l’oci.

Últimes notícies

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.

Ford Almussafes suma dos dies de parada per ERTO en la planta de motors

Ford Almussafes ha afegit dos dies de parada total en la planta de motors, el 26 de gener i el 2 de febrer, dins de l'ERTO en vigor. La mesura afecta a totes les línies excepte blocs i servicis indirectes i se suma al calendari acordat per a gener i febrer.

Pérez Llorca reclama una proposta seriosa i rigorosa de finançament autonòmic

El president ha lamentat l'absència d'una proposta concreta del Govern després de l'últim Consell de Política Fiscal i Financera i ha demanat un debat transparent i conjunt.

València Basket busca prolongar la seua ratxa en la pista de l’Estudiants

El conjunt taronja visita a Estudiants en la jornada 17 per a estirar una ratxa de cinc victòries, impulsat pel seu bon moment en Eurolliga i la volta de peces clau.