14.1 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Sanitat confirma 18 nous brots de coronavirus en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat ha detectat 18 nous brots de coronavirus que afecten a un total de 67 persones. En la ciutat de València s’han confirmat un total de 10 brots, d’origen social, laboral, extracomunitari i de l’oci nocturn. Els nou brots tenen 4, 3, 3, 4, 3, 3, 3, 3, 3 i 3 contagis, respectivament.

 

Per altre costat, Sanitat ha informat de dos brots de 3 i 6 persones d’origen social en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València). Un altre brot s’ha detectat en Mislata, en la comarca de l’Horta (València), amb 3 casos d’origen laboral. A demés, s’ha confirmat un nou brot en Manises, en la mateixa comarca, amb 7 contagis d’origen social.

 

De la mateixa manera, Sanitat ha confirmat un altre brot en Castalla, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), amb un total de 5 nous casos d’origen social. A demés, s’ha detectat en Castelló de la Plana, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), amb 5 casos relacionats amb l’oci nocturn.

 

Per últim, s’ha confirmat un brot en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), i un altre en la Vila Joiosa, en la mateixa comarca, amb 3 casos respectivament, els dos relacionats amb l’oci.

Últimes notícies

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.

Abascal qualifica de ‘estafa’ que el PP accepte les seues propostes a València i Guardiola les rebutge a Extremadura

Abascal ha avançat que Vox defendrà a Extremadura la mateixa agenda que en altres regions i ha titllat de 'estafa' que el PP l'accepte a València i la negue allí. També ha retret a Feijóo que no presente una moció de censura i preferisca convocar manifestacions.