17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Sanitat confirma 18 nous brots de coronavirus en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat ha detectat 18 nous brots de coronavirus que afecten a un total de 67 persones. En la ciutat de València s’han confirmat un total de 10 brots, d’origen social, laboral, extracomunitari i de l’oci nocturn. Els nou brots tenen 4, 3, 3, 4, 3, 3, 3, 3, 3 i 3 contagis, respectivament.

 

Per altre costat, Sanitat ha informat de dos brots de 3 i 6 persones d’origen social en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València). Un altre brot s’ha detectat en Mislata, en la comarca de l’Horta (València), amb 3 casos d’origen laboral. A demés, s’ha confirmat un nou brot en Manises, en la mateixa comarca, amb 7 contagis d’origen social.

 

De la mateixa manera, Sanitat ha confirmat un altre brot en Castalla, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), amb un total de 5 nous casos d’origen social. A demés, s’ha detectat en Castelló de la Plana, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), amb 5 casos relacionats amb l’oci nocturn.

 

Per últim, s’ha confirmat un brot en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), i un altre en la Vila Joiosa, en la mateixa comarca, amb 3 casos respectivament, els dos relacionats amb l’oci.

Últimes notícies

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.

Valenciaport obri el Port de Gandia a la ciutat amb una reurbanització de 6,8 milions

Valenciaport i l'Ajuntament de Gandia impulsen una reurbanització de 24.987 m² i 6,8 milions per a obrir el port a la ciutat amb passejos, zones verdes i ombra. La licitació arrancarà en breu i la comissió municipal abordarà abans de cap d'any l'ús dels embulls.