Un total de 7 restaurants participaran en la Setmana dels Arrossos d’Oliva

 

El departament de Turisme de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha presentat la Setmana dels Arrossos 2020, set dies en què els diferents arrossos seran els protagonistes dels menús de diferents restaurants de la localitat.

 

Es tracta d’una iniciativa posada en marxa per Gastroliva i Oliva Turisme amb l’objectiu de difondre l’àmplia riquesa gastronòmica d’Oliva i potenciar el sector hostaler. A demés, amb esta proposta es pretén posar en valor totes les possibilitats gastronòmiques dels arrossos i dels bars adherits a este acte. Els restaurants participants en la Setmana dels Arrossos són Bar Restaurant Paco Soqueta, Els Dos Llunes, El Pelut, El Lloc, Nou Celler, Bar Evaristo i Ca Dubi.

 

Del 21 al 27 de setembre, els set restaurants oferiran un menú molt atractiu amb l’arròs com a protagonista. El menú consta de dos entrants, l’arròs, postres, café i una beguda per 18 euros. És imprescindible fer reserva prèvia en els restaurants, encara que es podrà fer fins al mateix dia abans de les 12.00 hores. El menú se servirà per a dos persones com a mínim.

 

Segons el regidor de Turisme de l’Ajuntament d’Oliva, Joaquín Calafat, «estes jornades gastronòmiques es fan amb la finalitat d’impulsar el sector hostaler i turístic, ja que la nostra gastronomia és un pilar fonamental d’Oliva com a destí vacacional». En este sentit, Calafat ha incidit en el potencial d’una cuina amb productes de proximitat que «fan de cada plat una recepta única».

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.