Un total de 7 restaurants participaran en la Setmana dels Arrossos d’Oliva

 

El departament de Turisme de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha presentat la Setmana dels Arrossos 2020, set dies en què els diferents arrossos seran els protagonistes dels menús de diferents restaurants de la localitat.

 

Es tracta d’una iniciativa posada en marxa per Gastroliva i Oliva Turisme amb l’objectiu de difondre l’àmplia riquesa gastronòmica d’Oliva i potenciar el sector hostaler. A demés, amb esta proposta es pretén posar en valor totes les possibilitats gastronòmiques dels arrossos i dels bars adherits a este acte. Els restaurants participants en la Setmana dels Arrossos són Bar Restaurant Paco Soqueta, Els Dos Llunes, El Pelut, El Lloc, Nou Celler, Bar Evaristo i Ca Dubi.

 

Del 21 al 27 de setembre, els set restaurants oferiran un menú molt atractiu amb l’arròs com a protagonista. El menú consta de dos entrants, l’arròs, postres, café i una beguda per 18 euros. És imprescindible fer reserva prèvia en els restaurants, encara que es podrà fer fins al mateix dia abans de les 12.00 hores. El menú se servirà per a dos persones com a mínim.

 

Segons el regidor de Turisme de l’Ajuntament d’Oliva, Joaquín Calafat, «estes jornades gastronòmiques es fan amb la finalitat d’impulsar el sector hostaler i turístic, ja que la nostra gastronomia és un pilar fonamental d’Oliva com a destí vacacional». En este sentit, Calafat ha incidit en el potencial d’una cuina amb productes de proximitat que «fan de cada plat una recepta única».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV el sobreseïment lliure de la causa penal per la gestió de la DANA a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la investigació si s'obri causa contra Carlos Mazón.

Argüeso demana al TSJCV assumir tota la causa si investiga a Mazón per la DANA

La defensa d'Emilio Argüeso ha sol·licitat que, si el TSJCV admet investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, atraga tot el procediment. També demana el sobreseïment si l'alt tribunal es declara competent.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.

Catalá critica a Renfe per no habilitar autobusos des d’Albal durant la mascletà

Catalá ha criticat que Renfe no habilite autobusos des d'Albal durant la mascletà després del desviament temporal de Rodalia entre el 13 i el 19 de març. Delegació del Govern ha defés la mesura per seguretat i ha descartat els busos per falta de capacitat.

Víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja i no aplicar-li l’aforament

L'associació de víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que siga investigat pel Jutjat de Catarroja. L'acusació invoca un precedent a Extremadura, denúncia un abús del fur i sol·licita, de manera subsidiària, que el tribunal inicie causa per homicidi i lesions per imprudència greu.

El PP reivindica els cent dies de Pérez Llorca, l’oposició els veu pobres i Vox presumix d’influència

El PP ha defés l'arrancada de Juanfran Pérez Llorca amb dades de compliment i rebaixa fiscal, mentres PSOE i Compromís ho han qüestionat i Vox ha reivindicat la seua influència.

Raquel Carrera ja és la tercera màxima anotadora històrica del València Basket

La interior gallega aconseguix els 1.811 punts amb els 9 sumats davant Lointek Guernica i iguala a Marie Gülich en el tercer lloc històric; lideren Queralt Casas i Leticia Romero.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones

El nou centre de salut de Rincón de Loix ja està operatiu amb més espais i servicis i ha reforçat l'accessibilitat per a uns 20.000 usuaris. Urgències 24 hores s'activarà abans de l'estiu.