Un total de 7 restaurants participaran en la Setmana dels Arrossos d’Oliva

 

El departament de Turisme de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha presentat la Setmana dels Arrossos 2020, set dies en què els diferents arrossos seran els protagonistes dels menús de diferents restaurants de la localitat.

 

Es tracta d’una iniciativa posada en marxa per Gastroliva i Oliva Turisme amb l’objectiu de difondre l’àmplia riquesa gastronòmica d’Oliva i potenciar el sector hostaler. A demés, amb esta proposta es pretén posar en valor totes les possibilitats gastronòmiques dels arrossos i dels bars adherits a este acte. Els restaurants participants en la Setmana dels Arrossos són Bar Restaurant Paco Soqueta, Els Dos Llunes, El Pelut, El Lloc, Nou Celler, Bar Evaristo i Ca Dubi.

 

Del 21 al 27 de setembre, els set restaurants oferiran un menú molt atractiu amb l’arròs com a protagonista. El menú consta de dos entrants, l’arròs, postres, café i una beguda per 18 euros. És imprescindible fer reserva prèvia en els restaurants, encara que es podrà fer fins al mateix dia abans de les 12.00 hores. El menú se servirà per a dos persones com a mínim.

 

Segons el regidor de Turisme de l’Ajuntament d’Oliva, Joaquín Calafat, «estes jornades gastronòmiques es fan amb la finalitat d’impulsar el sector hostaler i turístic, ja que la nostra gastronomia és un pilar fonamental d’Oliva com a destí vacacional». En este sentit, Calafat ha incidit en el potencial d’una cuina amb productes de proximitat que «fan de cada plat una recepta única».

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.