Un total de 7 restaurants participaran en la Setmana dels Arrossos d’Oliva

 

El departament de Turisme de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha presentat la Setmana dels Arrossos 2020, set dies en què els diferents arrossos seran els protagonistes dels menús de diferents restaurants de la localitat.

 

Es tracta d’una iniciativa posada en marxa per Gastroliva i Oliva Turisme amb l’objectiu de difondre l’àmplia riquesa gastronòmica d’Oliva i potenciar el sector hostaler. A demés, amb esta proposta es pretén posar en valor totes les possibilitats gastronòmiques dels arrossos i dels bars adherits a este acte. Els restaurants participants en la Setmana dels Arrossos són Bar Restaurant Paco Soqueta, Els Dos Llunes, El Pelut, El Lloc, Nou Celler, Bar Evaristo i Ca Dubi.

 

Del 21 al 27 de setembre, els set restaurants oferiran un menú molt atractiu amb l’arròs com a protagonista. El menú consta de dos entrants, l’arròs, postres, café i una beguda per 18 euros. És imprescindible fer reserva prèvia en els restaurants, encara que es podrà fer fins al mateix dia abans de les 12.00 hores. El menú se servirà per a dos persones com a mínim.

 

Segons el regidor de Turisme de l’Ajuntament d’Oliva, Joaquín Calafat, «estes jornades gastronòmiques es fan amb la finalitat d’impulsar el sector hostaler i turístic, ja que la nostra gastronomia és un pilar fonamental d’Oliva com a destí vacacional». En este sentit, Calafat ha incidit en el potencial d’una cuina amb productes de proximitat que «fan de cada plat una recepta única».

Últimes notícies

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.

El PSPV portarà a la Fiscalia el conseller de Sanitat per ocultar dades de la privatització

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha anunciat que denunciarà el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per no facilitar dades detallades sobre contractacions i derivacions a la sanitat privada entre 2024 i 2026.

Dos joies espanyoles fan el pas definitiu cap al draft de la NBA

Aday Mara i Sergio de Larrea han confirmat la seua presència en la llista d'entrades anticipades del draft de la NBA del 23 i 24 de juny, en què també destaca el mallorquí Baba Miller.

Mor un home en caure d’un penya-segat a la cala Advocat de Benissa

Un home ha mort este dissabte a última hora de la vesprada en precipitar-se des d’un penya-segat a la cala Advocat, al terme municipal de Benissa. La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies del succés i tracta d’identificar la víctima.

Oratge estable este diumenge a la Comunitat amb més calor a l’interior de València

Este diumenge l’oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i més calor a l’interior de València.

Les persones amb diversitat funcional tindran millor accés als jutjats d’Alacant

La Conselleria de Justicia, Transparencia y Participación ha finalitzat unes obres de 371.712 euros per a eliminar barreres i millorar l’accessibilitat a la seu judicial d’Alacant del carrer Pardo Gimeno.