10.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Un total de 7 restaurants participaran en la Setmana dels Arrossos d’Oliva

 

El departament de Turisme de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha presentat la Setmana dels Arrossos 2020, set dies en què els diferents arrossos seran els protagonistes dels menús de diferents restaurants de la localitat.

 

Es tracta d’una iniciativa posada en marxa per Gastroliva i Oliva Turisme amb l’objectiu de difondre l’àmplia riquesa gastronòmica d’Oliva i potenciar el sector hostaler. A demés, amb esta proposta es pretén posar en valor totes les possibilitats gastronòmiques dels arrossos i dels bars adherits a este acte. Els restaurants participants en la Setmana dels Arrossos són Bar Restaurant Paco Soqueta, Els Dos Llunes, El Pelut, El Lloc, Nou Celler, Bar Evaristo i Ca Dubi.

 

Del 21 al 27 de setembre, els set restaurants oferiran un menú molt atractiu amb l’arròs com a protagonista. El menú consta de dos entrants, l’arròs, postres, café i una beguda per 18 euros. És imprescindible fer reserva prèvia en els restaurants, encara que es podrà fer fins al mateix dia abans de les 12.00 hores. El menú se servirà per a dos persones com a mínim.

 

Segons el regidor de Turisme de l’Ajuntament d’Oliva, Joaquín Calafat, «estes jornades gastronòmiques es fan amb la finalitat d’impulsar el sector hostaler i turístic, ja que la nostra gastronomia és un pilar fonamental d’Oliva com a destí vacacional». En este sentit, Calafat ha incidit en el potencial d’una cuina amb productes de proximitat que «fan de cada plat una recepta única».

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.