Actors de les pel·lícules de Harry Potter assistiran a la inauguració de l’exposició a València

 

Continuen coneixent-se novetats sobre l’esperada exposició «Harry Potter: The exhibition» que arribarà a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València a partir del pròxim 13 d’abril.

 

En aquest cas, les últimes notícies, donades per l’organització de l’exposició, apunten al fet que la inauguració de l’exposició comptarà amb actors de la saga. De moment se sap que serà més d’un, encara que no s’han donat a conéixer encara els noms.

 

Per tant, caldrà esperar per a saber quins dels actors i actrius de l’exitosa saga de pel·lícules visiten València en l’estrena de l’exposició.

 

«Harry Potter: The exhibition»

València es convertirà en la segona ciutat espanyola a acollir aquest esdeveniment, per darrere de Madrid, que l’any passat va registrar 460.000 visites en els quatre mesos que va durar l’exposició. Així, la capital del Túria serà l’única ciutat de l’Estat on farà parada la mostra dins del tour europeu 2019.

 

En col·laboració amb Warner Bros. ConsumerProducts, GES Events ha creat aquesta mostra experiencial que comptarà amb 1.500 metres quadrats, on els fans podran admirar centenars d’objectes i artefactes utilitzats en les pel·lícules de Harry Potter, gaudir dels escenaris inspirats en els decorats de la filmografia i sorprendre’s amb l’increïble treball manual i artístic que s’amaga darrere del vestuari, l’atrezzo i les criatures fantàstiques originals.

 

Recorregut per l’exposició

Des del moment en què els visitants entren en ‘Harry Potter: The Exhibition’ se submergeixen de ple en l’univers de Harry Potter. Un membre de l’exposició dóna la benvinguda als visitants i selecciona a alguns afortunats per a formar part de la seua casa favorita en Hogwarts. A continuació, els guia perquè inicien el seu recorregut a l’exposició que comença amb un viatge per les escenes favorites de les pel·lícules de Harry Potter.

 

Els visitants podran gaudir d’una exclusiva audioguia amb detalls sobre el ‘making of’ de les pel·lícules, comentaris dels productors i dels dissenyadors de vestuari, attrezzo i criatures màgiques de la saga.

 

S’inclouen a més diversos elements interactius: els visitants podran entrar en l’àrea de Quidditch i llançar una pilota Quaffle; extreure una Mandràgora d’un test en la classe d’Herbologia; i fins i tot recórrer la cabanya de Hagrid i asseure’s en la seua gegantesca butaca.

 

Per a garantir una experiència satisfactòria i una còmoda visita, l’accés a l’exposició s’organitza en franges de mitja hora. L’últim pas es realitzarà una hora i mitja abans del tancament.

 

Des de la seua estrena a Chicago en 2009, l’exposició s’ha presentat en importants institucions culturals i d’entreteniment i en museus de ciutats de tot el món, incloent Boston, Toronto, Seattle, Nova York, Sydney, Singapur, Tòquio, Colonia, París, Xangai, Brussel·les, Madrid, Milà i Berlín. Des d’aleshores, ha rebut més de 5 milions de visitants.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.