Actors de les pel·lícules de Harry Potter assistiran a la inauguració de l’exposició a València

 

Continuen coneixent-se novetats sobre l’esperada exposició «Harry Potter: The exhibition» que arribarà a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València a partir del pròxim 13 d’abril.

 

En aquest cas, les últimes notícies, donades per l’organització de l’exposició, apunten al fet que la inauguració de l’exposició comptarà amb actors de la saga. De moment se sap que serà més d’un, encara que no s’han donat a conéixer encara els noms.

 

Per tant, caldrà esperar per a saber quins dels actors i actrius de l’exitosa saga de pel·lícules visiten València en l’estrena de l’exposició.

 

«Harry Potter: The exhibition»

València es convertirà en la segona ciutat espanyola a acollir aquest esdeveniment, per darrere de Madrid, que l’any passat va registrar 460.000 visites en els quatre mesos que va durar l’exposició. Així, la capital del Túria serà l’única ciutat de l’Estat on farà parada la mostra dins del tour europeu 2019.

 

En col·laboració amb Warner Bros. ConsumerProducts, GES Events ha creat aquesta mostra experiencial que comptarà amb 1.500 metres quadrats, on els fans podran admirar centenars d’objectes i artefactes utilitzats en les pel·lícules de Harry Potter, gaudir dels escenaris inspirats en els decorats de la filmografia i sorprendre’s amb l’increïble treball manual i artístic que s’amaga darrere del vestuari, l’atrezzo i les criatures fantàstiques originals.

 

Recorregut per l’exposició

Des del moment en què els visitants entren en ‘Harry Potter: The Exhibition’ se submergeixen de ple en l’univers de Harry Potter. Un membre de l’exposició dóna la benvinguda als visitants i selecciona a alguns afortunats per a formar part de la seua casa favorita en Hogwarts. A continuació, els guia perquè inicien el seu recorregut a l’exposició que comença amb un viatge per les escenes favorites de les pel·lícules de Harry Potter.

 

Els visitants podran gaudir d’una exclusiva audioguia amb detalls sobre el ‘making of’ de les pel·lícules, comentaris dels productors i dels dissenyadors de vestuari, attrezzo i criatures màgiques de la saga.

 

S’inclouen a més diversos elements interactius: els visitants podran entrar en l’àrea de Quidditch i llançar una pilota Quaffle; extreure una Mandràgora d’un test en la classe d’Herbologia; i fins i tot recórrer la cabanya de Hagrid i asseure’s en la seua gegantesca butaca.

 

Per a garantir una experiència satisfactòria i una còmoda visita, l’accés a l’exposició s’organitza en franges de mitja hora. L’últim pas es realitzarà una hora i mitja abans del tancament.

 

Des de la seua estrena a Chicago en 2009, l’exposició s’ha presentat en importants institucions culturals i d’entreteniment i en museus de ciutats de tot el món, incloent Boston, Toronto, Seattle, Nova York, Sydney, Singapur, Tòquio, Colonia, París, Xangai, Brussel·les, Madrid, Milà i Berlín. Des d’aleshores, ha rebut més de 5 milions de visitants.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.