Actors de les pel·lícules de Harry Potter assistiran a la inauguració de l’exposició a València

 

Continuen coneixent-se novetats sobre l’esperada exposició «Harry Potter: The exhibition» que arribarà a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València a partir del pròxim 13 d’abril.

 

En aquest cas, les últimes notícies, donades per l’organització de l’exposició, apunten al fet que la inauguració de l’exposició comptarà amb actors de la saga. De moment se sap que serà més d’un, encara que no s’han donat a conéixer encara els noms.

 

Per tant, caldrà esperar per a saber quins dels actors i actrius de l’exitosa saga de pel·lícules visiten València en l’estrena de l’exposició.

 

«Harry Potter: The exhibition»

València es convertirà en la segona ciutat espanyola a acollir aquest esdeveniment, per darrere de Madrid, que l’any passat va registrar 460.000 visites en els quatre mesos que va durar l’exposició. Així, la capital del Túria serà l’única ciutat de l’Estat on farà parada la mostra dins del tour europeu 2019.

 

En col·laboració amb Warner Bros. ConsumerProducts, GES Events ha creat aquesta mostra experiencial que comptarà amb 1.500 metres quadrats, on els fans podran admirar centenars d’objectes i artefactes utilitzats en les pel·lícules de Harry Potter, gaudir dels escenaris inspirats en els decorats de la filmografia i sorprendre’s amb l’increïble treball manual i artístic que s’amaga darrere del vestuari, l’atrezzo i les criatures fantàstiques originals.

 

Recorregut per l’exposició

Des del moment en què els visitants entren en ‘Harry Potter: The Exhibition’ se submergeixen de ple en l’univers de Harry Potter. Un membre de l’exposició dóna la benvinguda als visitants i selecciona a alguns afortunats per a formar part de la seua casa favorita en Hogwarts. A continuació, els guia perquè inicien el seu recorregut a l’exposició que comença amb un viatge per les escenes favorites de les pel·lícules de Harry Potter.

 

Els visitants podran gaudir d’una exclusiva audioguia amb detalls sobre el ‘making of’ de les pel·lícules, comentaris dels productors i dels dissenyadors de vestuari, attrezzo i criatures màgiques de la saga.

 

S’inclouen a més diversos elements interactius: els visitants podran entrar en l’àrea de Quidditch i llançar una pilota Quaffle; extreure una Mandràgora d’un test en la classe d’Herbologia; i fins i tot recórrer la cabanya de Hagrid i asseure’s en la seua gegantesca butaca.

 

Per a garantir una experiència satisfactòria i una còmoda visita, l’accés a l’exposició s’organitza en franges de mitja hora. L’últim pas es realitzarà una hora i mitja abans del tancament.

 

Des de la seua estrena a Chicago en 2009, l’exposició s’ha presentat en importants institucions culturals i d’entreteniment i en museus de ciutats de tot el món, incloent Boston, Toronto, Seattle, Nova York, Sydney, Singapur, Tòquio, Colonia, París, Xangai, Brussel·les, Madrid, Milà i Berlín. Des d’aleshores, ha rebut més de 5 milions de visitants.

Últimes notícies

Uns 250 correctors de la PAU amenacen amb renunciar en bloc el dia dels exàmens

La Assemblea de Professorat Corrector de les PAU, amb uns 250 especialistes, estudia no acudir als tribunals del 2 de juny o renunciar en bloc davant la falta d'avanços en la vaga educativa en la Comunitat Valenciana.

Unai Sord reclama presumpció d’innocència per a Zapatero davant la investigació per Plus ultra

Unai Sord defén que, mentres no hi haja proves categòriques de tràfic d'influències contra José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus ultra, ha de prevaldre la presumpció d'innocència i demana rigor i prudència en el debat públic.

Carlos Espí opta al premi a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports

Carlos Espí, davanter del Llevant, ha sigut nominat al premi a millor jugador sub-23 de la temporada en LaLiga EA Sports després de firmar 13 gols entre Lliga i Copa.

CCOO ix al carrer a València per a exigir salaris dignes, vivenda assequible i servicis públics forts

CCOO es manifesta a València per a reclamar un nou model de salaris, vivenda i servicis públics, amb menys precarietat laboral i una fiscalitat més justa.

Iberdrola eleva a 1.108 milions la seua aportació econòmica a la Comunitat Valenciana en 2025

L'activitat d'Iberdrola va generar en 2025 un impacte econòmic de 1.108 milions en la Comunitat Valenciana, amb 450 milions en contribució fiscal i un fort impuls inversor i renovable.

Sergi Campillo deixa l’Ajuntament de València i tanca una etapa de 15 anys en política municipal

El regidor de Compromís Sergi Campillo renuncia a l'acta a l'Ajuntament de València després de 15 anys i obri una nova etapa vinculada als moviments socials, rebent elogis del seu grup i de l'alcaldessa.

Dos hòmens hospitalitzats per ferides lleus d’arma blanca a Torrevieja

Dos hòmens de 57 i 61 anys han sigut hospitalitzats amb ferides lleus d'arma blanca després d'un incident ocorregut en un carrer de Torrevieja.

Una nova pròtesi modular de braç impresa en 3D impulsa l’autonomia en tasques quotidianes

Investigadors de ISABIAL i la Universitat d'Alacant han creat una pròtesi de braç modular impresa en 3D, personalitzable i de baix cost, pensada per a facilitar l'autonomia en el dia a dia.