Actors de les pel·lícules de Harry Potter assistiran a la inauguració de l’exposició a València

 

Continuen coneixent-se novetats sobre l’esperada exposició “Harry Potter: The exhibition” que arribarà a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València a partir del pròxim 13 d’abril.

 

En aquest cas, les últimes notícies, donades per l’organització de l’exposició, apunten al fet que la inauguració de l’exposició comptarà amb actors de la saga. De moment se sap que serà més d’un, encara que no s’han donat a conéixer encara els noms.

 

Per tant, caldrà esperar per a saber quins dels actors i actrius de l’exitosa saga de pel·lícules visiten València en l’estrena de l’exposició.

 

“Harry Potter: The exhibition”

València es convertirà en la segona ciutat espanyola a acollir aquest esdeveniment, per darrere de Madrid, que l’any passat va registrar 460.000 visites en els quatre mesos que va durar l’exposició. Així, la capital del Túria serà l’única ciutat de l’Estat on farà parada la mostra dins del tour europeu 2019.

 

En col·laboració amb Warner Bros. ConsumerProducts, GES Events ha creat aquesta mostra experiencial que comptarà amb 1.500 metres quadrats, on els fans podran admirar centenars d’objectes i artefactes utilitzats en les pel·lícules de Harry Potter, gaudir dels escenaris inspirats en els decorats de la filmografia i sorprendre’s amb l’increïble treball manual i artístic que s’amaga darrere del vestuari, l’atrezzo i les criatures fantàstiques originals.

 

Recorregut per l’exposició

Des del moment en què els visitants entren en ‘Harry Potter: The Exhibition’ se submergeixen de ple en l’univers de Harry Potter. Un membre de l’exposició dóna la benvinguda als visitants i selecciona a alguns afortunats per a formar part de la seua casa favorita en Hogwarts. A continuació, els guia perquè inicien el seu recorregut a l’exposició que comença amb un viatge per les escenes favorites de les pel·lícules de Harry Potter.

 

Els visitants podran gaudir d’una exclusiva audioguia amb detalls sobre el ‘making of’ de les pel·lícules, comentaris dels productors i dels dissenyadors de vestuari, attrezzo i criatures màgiques de la saga.

 

S’inclouen a més diversos elements interactius: els visitants podran entrar en l’àrea de Quidditch i llançar una pilota Quaffle; extreure una Mandràgora d’un test en la classe d’Herbologia; i fins i tot recórrer la cabanya de Hagrid i asseure’s en la seua gegantesca butaca.

 

Per a garantir una experiència satisfactòria i una còmoda visita, l’accés a l’exposició s’organitza en franges de mitja hora. L’últim pas es realitzarà una hora i mitja abans del tancament.

 

Des de la seua estrena a Chicago en 2009, l’exposició s’ha presentat en importants institucions culturals i d’entreteniment i en museus de ciutats de tot el món, incloent Boston, Toronto, Seattle, Nova York, Sydney, Singapur, Tòquio, Colonia, París, Xangai, Brussel·les, Madrid, Milà i Berlín. Des d’aleshores, ha rebut més de 5 milions de visitants.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.