Actors de les pel·lícules de Harry Potter assistiran a la inauguració de l’exposició a València

 

Continuen coneixent-se novetats sobre l’esperada exposició «Harry Potter: The exhibition» que arribarà a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València a partir del pròxim 13 d’abril.

 

En aquest cas, les últimes notícies, donades per l’organització de l’exposició, apunten al fet que la inauguració de l’exposició comptarà amb actors de la saga. De moment se sap que serà més d’un, encara que no s’han donat a conéixer encara els noms.

 

Per tant, caldrà esperar per a saber quins dels actors i actrius de l’exitosa saga de pel·lícules visiten València en l’estrena de l’exposició.

 

«Harry Potter: The exhibition»

València es convertirà en la segona ciutat espanyola a acollir aquest esdeveniment, per darrere de Madrid, que l’any passat va registrar 460.000 visites en els quatre mesos que va durar l’exposició. Així, la capital del Túria serà l’única ciutat de l’Estat on farà parada la mostra dins del tour europeu 2019.

 

En col·laboració amb Warner Bros. ConsumerProducts, GES Events ha creat aquesta mostra experiencial que comptarà amb 1.500 metres quadrats, on els fans podran admirar centenars d’objectes i artefactes utilitzats en les pel·lícules de Harry Potter, gaudir dels escenaris inspirats en els decorats de la filmografia i sorprendre’s amb l’increïble treball manual i artístic que s’amaga darrere del vestuari, l’atrezzo i les criatures fantàstiques originals.

 

Recorregut per l’exposició

Des del moment en què els visitants entren en ‘Harry Potter: The Exhibition’ se submergeixen de ple en l’univers de Harry Potter. Un membre de l’exposició dóna la benvinguda als visitants i selecciona a alguns afortunats per a formar part de la seua casa favorita en Hogwarts. A continuació, els guia perquè inicien el seu recorregut a l’exposició que comença amb un viatge per les escenes favorites de les pel·lícules de Harry Potter.

 

Els visitants podran gaudir d’una exclusiva audioguia amb detalls sobre el ‘making of’ de les pel·lícules, comentaris dels productors i dels dissenyadors de vestuari, attrezzo i criatures màgiques de la saga.

 

S’inclouen a més diversos elements interactius: els visitants podran entrar en l’àrea de Quidditch i llançar una pilota Quaffle; extreure una Mandràgora d’un test en la classe d’Herbologia; i fins i tot recórrer la cabanya de Hagrid i asseure’s en la seua gegantesca butaca.

 

Per a garantir una experiència satisfactòria i una còmoda visita, l’accés a l’exposició s’organitza en franges de mitja hora. L’últim pas es realitzarà una hora i mitja abans del tancament.

 

Des de la seua estrena a Chicago en 2009, l’exposició s’ha presentat en importants institucions culturals i d’entreteniment i en museus de ciutats de tot el món, incloent Boston, Toronto, Seattle, Nova York, Sydney, Singapur, Tòquio, Colonia, París, Xangai, Brussel·les, Madrid, Milà i Berlín. Des d’aleshores, ha rebut més de 5 milions de visitants.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.