8.8 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

L’aeroport de Castelló recupera la connexió amb Sevilla amb dues freqüències setmanals

L’aeroport de Castelló reactiva aquest dilluns, 2 de maig, la ruta de Sevilla, operada per l’aerolínia Air Nostrum, que disposa de dues freqüències setmanals, en dilluns i dimecres.

Els vols parteixen de l’aeroport sevillà de Sant Pau a les 18.30 hores, amb arribada a l’aeroport de Castelló a les 19.50 hores. En sentit invers, ixen de l’aeroport de Castelló a les 20.20 hores, amb arribada a Sevilla a les 21.40 hores.

La connexió estarà operativa entre el 2 de maig i el 27 de juliol. Pararà durant el mes d’agost i es reprendrà el 5 de setembre fins al 19 d’octubre. Amb aquesta programació es pretén estendre el calendari de vols més enllà de la temporada alta d’estiu, afavorint així la desestacionalització de la campanya turística.

La ruta de Sevilla se suma a les de Londres-Stansted i Brussel·les (Ryanair) i a la de Bucarest (Wizz Air), actualment en funcionament. Entre final de maig i mediats de juny s’incorporaran la resta de les línies regulars programades: Budapest, Londres-Luton i Katowice, operades per Wizz Air, i Bilbao, gestionada per Volotea.

Les diverses aerolínies amb connexions amb Castelló de la Plana han programat per a l’actual campanya estival, que abasta des de final de març fins a final d’octubre, més de 140.000 seients en els vols regulars amb eixida o destinació en l’aeroport castellonenc.

L’aeroport té previst acollir en els set mesos de la temporada d’estiu més de 700 vols regulars, corresponents a huit rutes nacionals i internacionals. La coincidència de totes elles, prevista a partir del mes de juny, generarà 17 freqüències setmanals, el que suposarà una xifra rècord per a l’aeroport de Castelló.

D’altra banda, la societat pública Aerocas treballa en la licitació d’una ruta aèria entre Castelló de la Plana i Madrid per a la seua posada en marxa a partir de la pròxima tardor.

Últimes notícies

Dijous poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, màximes a la baixa i vent fort en el nord de Castelló

Jornada estable amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes. El vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes en el nord de Castelló i el divendres continuarà baixant la temperatura.

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.