L’aeroport de Castelló recupera la connexió amb Sevilla amb dues freqüències setmanals

L’aeroport de Castelló reactiva aquest dilluns, 2 de maig, la ruta de Sevilla, operada per l’aerolínia Air Nostrum, que disposa de dues freqüències setmanals, en dilluns i dimecres.

Els vols parteixen de l’aeroport sevillà de Sant Pau a les 18.30 hores, amb arribada a l’aeroport de Castelló a les 19.50 hores. En sentit invers, ixen de l’aeroport de Castelló a les 20.20 hores, amb arribada a Sevilla a les 21.40 hores.

La connexió estarà operativa entre el 2 de maig i el 27 de juliol. Pararà durant el mes d’agost i es reprendrà el 5 de setembre fins al 19 d’octubre. Amb aquesta programació es pretén estendre el calendari de vols més enllà de la temporada alta d’estiu, afavorint així la desestacionalització de la campanya turística.

La ruta de Sevilla se suma a les de Londres-Stansted i Brussel·les (Ryanair) i a la de Bucarest (Wizz Air), actualment en funcionament. Entre final de maig i mediats de juny s’incorporaran la resta de les línies regulars programades: Budapest, Londres-Luton i Katowice, operades per Wizz Air, i Bilbao, gestionada per Volotea.

Les diverses aerolínies amb connexions amb Castelló de la Plana han programat per a l’actual campanya estival, que abasta des de final de març fins a final d’octubre, més de 140.000 seients en els vols regulars amb eixida o destinació en l’aeroport castellonenc.

L’aeroport té previst acollir en els set mesos de la temporada d’estiu més de 700 vols regulars, corresponents a huit rutes nacionals i internacionals. La coincidència de totes elles, prevista a partir del mes de juny, generarà 17 freqüències setmanals, el que suposarà una xifra rècord per a l’aeroport de Castelló.

D’altra banda, la societat pública Aerocas treballa en la licitació d’una ruta aèria entre Castelló de la Plana i Madrid per a la seua posada en marxa a partir de la pròxima tardor.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.