L’aeroport de Castelló recupera la connexió amb Sevilla amb dues freqüències setmanals

L’aeroport de Castelló reactiva aquest dilluns, 2 de maig, la ruta de Sevilla, operada per l’aerolínia Air Nostrum, que disposa de dues freqüències setmanals, en dilluns i dimecres.

Els vols parteixen de l’aeroport sevillà de Sant Pau a les 18.30 hores, amb arribada a l’aeroport de Castelló a les 19.50 hores. En sentit invers, ixen de l’aeroport de Castelló a les 20.20 hores, amb arribada a Sevilla a les 21.40 hores.

La connexió estarà operativa entre el 2 de maig i el 27 de juliol. Pararà durant el mes d’agost i es reprendrà el 5 de setembre fins al 19 d’octubre. Amb aquesta programació es pretén estendre el calendari de vols més enllà de la temporada alta d’estiu, afavorint així la desestacionalització de la campanya turística.

La ruta de Sevilla se suma a les de Londres-Stansted i Brussel·les (Ryanair) i a la de Bucarest (Wizz Air), actualment en funcionament. Entre final de maig i mediats de juny s’incorporaran la resta de les línies regulars programades: Budapest, Londres-Luton i Katowice, operades per Wizz Air, i Bilbao, gestionada per Volotea.

Les diverses aerolínies amb connexions amb Castelló de la Plana han programat per a l’actual campanya estival, que abasta des de final de març fins a final d’octubre, més de 140.000 seients en els vols regulars amb eixida o destinació en l’aeroport castellonenc.

L’aeroport té previst acollir en els set mesos de la temporada d’estiu més de 700 vols regulars, corresponents a huit rutes nacionals i internacionals. La coincidència de totes elles, prevista a partir del mes de juny, generarà 17 freqüències setmanals, el que suposarà una xifra rècord per a l’aeroport de Castelló.

D’altra banda, la societat pública Aerocas treballa en la licitació d’una ruta aèria entre Castelló de la Plana i Madrid per a la seua posada en marxa a partir de la pròxima tardor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.