L’aeroport de Castelló recupera la connexió amb Sevilla amb dues freqüències setmanals

L’aeroport de Castelló reactiva aquest dilluns, 2 de maig, la ruta de Sevilla, operada per l’aerolínia Air Nostrum, que disposa de dues freqüències setmanals, en dilluns i dimecres.

Els vols parteixen de l’aeroport sevillà de Sant Pau a les 18.30 hores, amb arribada a l’aeroport de Castelló a les 19.50 hores. En sentit invers, ixen de l’aeroport de Castelló a les 20.20 hores, amb arribada a Sevilla a les 21.40 hores.

La connexió estarà operativa entre el 2 de maig i el 27 de juliol. Pararà durant el mes d’agost i es reprendrà el 5 de setembre fins al 19 d’octubre. Amb aquesta programació es pretén estendre el calendari de vols més enllà de la temporada alta d’estiu, afavorint així la desestacionalització de la campanya turística.

La ruta de Sevilla se suma a les de Londres-Stansted i Brussel·les (Ryanair) i a la de Bucarest (Wizz Air), actualment en funcionament. Entre final de maig i mediats de juny s’incorporaran la resta de les línies regulars programades: Budapest, Londres-Luton i Katowice, operades per Wizz Air, i Bilbao, gestionada per Volotea.

Les diverses aerolínies amb connexions amb Castelló de la Plana han programat per a l’actual campanya estival, que abasta des de final de març fins a final d’octubre, més de 140.000 seients en els vols regulars amb eixida o destinació en l’aeroport castellonenc.

L’aeroport té previst acollir en els set mesos de la temporada d’estiu més de 700 vols regulars, corresponents a huit rutes nacionals i internacionals. La coincidència de totes elles, prevista a partir del mes de juny, generarà 17 freqüències setmanals, el que suposarà una xifra rècord per a l’aeroport de Castelló.

D’altra banda, la societat pública Aerocas treballa en la licitació d’una ruta aèria entre Castelló de la Plana i Madrid per a la seua posada en marxa a partir de la pròxima tardor.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.