L’aeroport de Castelló recupera la connexió amb Sevilla amb dues freqüències setmanals

L’aeroport de Castelló reactiva aquest dilluns, 2 de maig, la ruta de Sevilla, operada per l’aerolínia Air Nostrum, que disposa de dues freqüències setmanals, en dilluns i dimecres.

Els vols parteixen de l’aeroport sevillà de Sant Pau a les 18.30 hores, amb arribada a l’aeroport de Castelló a les 19.50 hores. En sentit invers, ixen de l’aeroport de Castelló a les 20.20 hores, amb arribada a Sevilla a les 21.40 hores.

La connexió estarà operativa entre el 2 de maig i el 27 de juliol. Pararà durant el mes d’agost i es reprendrà el 5 de setembre fins al 19 d’octubre. Amb aquesta programació es pretén estendre el calendari de vols més enllà de la temporada alta d’estiu, afavorint així la desestacionalització de la campanya turística.

La ruta de Sevilla se suma a les de Londres-Stansted i Brussel·les (Ryanair) i a la de Bucarest (Wizz Air), actualment en funcionament. Entre final de maig i mediats de juny s’incorporaran la resta de les línies regulars programades: Budapest, Londres-Luton i Katowice, operades per Wizz Air, i Bilbao, gestionada per Volotea.

Les diverses aerolínies amb connexions amb Castelló de la Plana han programat per a l’actual campanya estival, que abasta des de final de març fins a final d’octubre, més de 140.000 seients en els vols regulars amb eixida o destinació en l’aeroport castellonenc.

L’aeroport té previst acollir en els set mesos de la temporada d’estiu més de 700 vols regulars, corresponents a huit rutes nacionals i internacionals. La coincidència de totes elles, prevista a partir del mes de juny, generarà 17 freqüències setmanals, el que suposarà una xifra rècord per a l’aeroport de Castelló.

D’altra banda, la societat pública Aerocas treballa en la licitació d’una ruta aèria entre Castelló de la Plana i Madrid per a la seua posada en marxa a partir de la pròxima tardor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.