L’Ajuntament d’Albalat dels Sorells publica el període de pagament de taxes i tributs

 

L’Ajuntament de la localitat d’Albalat dels Sorells, en la comarca de l’Horta Nord (València) ha publicat el període de pagament de taxes i tributs d’este any 2021.

 

D’esta forma, el primer període de pagament tindrà lloc entre l’1 de març i el 3 de maig, els dos dies inclosos, per a abonar la taxa del fem, els guals permanents i l’impost de circulació de vehicles. 

 

Per altra banda, el segon període de pagament es produirà entre el 15 de juliol i l’1 d’octubre, els dos dies inclosos també, per a abonar la taxa de la IBI urbana, la IBI rústica i el Impost sobre Activitats Econòmiques (IAE).

 

Pel que fa a les ajudes econòmiques concedides pel consistori, per al període de pagament del 2021, queda suspesa la taxa RSU, la taxa de recollida de fem, per a oficines i despatxos, bars, cafeteries, restaurants i locals de menjar per a portar, grans superfícies comercials, locals comercials, indústria, baixos i locals independents, entre altres.

Últimes notícies

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.