L’Ajuntament d’Alcoi decidix cancel·lar la festa dels Moros i Cristians que es celebra en abril

 

L’alcalde d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), Toni Francés, ha confirmat este dilluns que les festes de Moros i Cristians de la localitat no se celebraran el mes d’abril degut a la situació sanitària provocada per la tercera onada de coronavirus.

 

Encara que espera que es puguen celebrar durant este any, ha recordat en roda de premsa «ningú té cap garantia ni certesa de quan serà possible». Per això, els festejos no tindran lloc, igual que l’any passat, durant el mes d’abril com és tradicional en Alcoi.

 

El primer edil ha destacat que observen l’evolució de la pandèmia setmana a setmana, però ara és impossible «fer plans ni crear expectatives a llarg termini». Això sí, ha puntualitzat que la situació sanitària en Alcoi continua millorant de manera moderada.

 

De la mateixa forma, la pandèmia ha obligat a la localitat alacantina de Busot, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a cancel·lar els seus festejos, també previstos per a el mes d’abril. Sant Vicent del Raspeig, en la mateixa comarca, amb una situació pareguda, encara no s’ha pronunciat sobre la possibilitat de traslladar les celebracions o suspendre-les definitivament.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.