L’Ajuntament d’Alcoi decidix cancel·lar la festa dels Moros i Cristians que es celebra en abril

 

L’alcalde d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), Toni Francés, ha confirmat este dilluns que les festes de Moros i Cristians de la localitat no se celebraran el mes d’abril degut a la situació sanitària provocada per la tercera onada de coronavirus.

 

Encara que espera que es puguen celebrar durant este any, ha recordat en roda de premsa «ningú té cap garantia ni certesa de quan serà possible». Per això, els festejos no tindran lloc, igual que l’any passat, durant el mes d’abril com és tradicional en Alcoi.

 

El primer edil ha destacat que observen l’evolució de la pandèmia setmana a setmana, però ara és impossible «fer plans ni crear expectatives a llarg termini». Això sí, ha puntualitzat que la situació sanitària en Alcoi continua millorant de manera moderada.

 

De la mateixa forma, la pandèmia ha obligat a la localitat alacantina de Busot, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a cancel·lar els seus festejos, també previstos per a el mes d’abril. Sant Vicent del Raspeig, en la mateixa comarca, amb una situació pareguda, encara no s’ha pronunciat sobre la possibilitat de traslladar les celebracions o suspendre-les definitivament.

Últimes notícies

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.