L’Ajuntament d’Alcoi decidix cancel·lar la festa dels Moros i Cristians que es celebra en abril

 

L’alcalde d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), Toni Francés, ha confirmat este dilluns que les festes de Moros i Cristians de la localitat no se celebraran el mes d’abril degut a la situació sanitària provocada per la tercera onada de coronavirus.

 

Encara que espera que es puguen celebrar durant este any, ha recordat en roda de premsa «ningú té cap garantia ni certesa de quan serà possible». Per això, els festejos no tindran lloc, igual que l’any passat, durant el mes d’abril com és tradicional en Alcoi.

 

El primer edil ha destacat que observen l’evolució de la pandèmia setmana a setmana, però ara és impossible «fer plans ni crear expectatives a llarg termini». Això sí, ha puntualitzat que la situació sanitària en Alcoi continua millorant de manera moderada.

 

De la mateixa forma, la pandèmia ha obligat a la localitat alacantina de Busot, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a cancel·lar els seus festejos, també previstos per a el mes d’abril. Sant Vicent del Raspeig, en la mateixa comarca, amb una situació pareguda, encara no s’ha pronunciat sobre la possibilitat de traslladar les celebracions o suspendre-les definitivament.

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.