L’Ajuntament d’Almàssera estrena el musical infantil ‘Gisela i el Llibre Màgic’

 

Des de la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), animem als veïns a disfrutar de l’últim dia de l’any amb el millor musical infantil, amb la participació de la cantant Gisela.

 

Es tracta del musical que es celebrarà el pròxim 31 de desembre amb el títol ‘Gisela i el Llibre Màgic’, en el patí del CEIP Carraixet a càrrec de ‘Excelsior Produccions’. Hi haurà disponibles dos sessions: una a les 11.30 i l’altra a les 13.00 hores.

 

Es possible reservar la teua entrada enviant un WhatsApp al 672736998 (telèfon de Cultura) indicant la sessió a la que es desitja assistir, el nom, cognoms, població i edat.

 

Degut a les mesures imposades per la Covid-19, s’ha de portar sempre mascareta, l’aforament es limita a 150 persones, es prendrà la temperatura en l’accés i els llocs estaran numerats i identificats per a cada persona assistent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dimarts estable en la Comunitat Valenciana amb augment de núvols a la vesprada

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts d'ambient estable, cels poc nuvolosos al matí i augment de la nuvolositat a la vesprada, amb temperatures sense grans canvis i vents fluixos de component este.

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.