L’Ajuntament d’Almàssera estrena el musical infantil ‘Gisela i el Llibre Màgic’

 

Des de la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), animem als veïns a disfrutar de l’últim dia de l’any amb el millor musical infantil, amb la participació de la cantant Gisela.

 

Es tracta del musical que es celebrarà el pròxim 31 de desembre amb el títol ‘Gisela i el Llibre Màgic’, en el patí del CEIP Carraixet a càrrec de ‘Excelsior Produccions’. Hi haurà disponibles dos sessions: una a les 11.30 i l’altra a les 13.00 hores.

 

Es possible reservar la teua entrada enviant un WhatsApp al 672736998 (telèfon de Cultura) indicant la sessió a la que es desitja assistir, el nom, cognoms, població i edat.

 

Degut a les mesures imposades per la Covid-19, s’ha de portar sempre mascareta, l’aforament es limita a 150 persones, es prendrà la temperatura en l’accés i els llocs estaran numerats i identificats per a cada persona assistent.

Últimes notícies

Nova guia web de València per a seguir l’eclipsi solar del 12 d’agost amb tota seguretat

La web municipal de València ha obert un espai específic amb horaris, punts d’observació, consells de seguretat, transport i activitats per a gaudir de l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Una nova formulació valenciana promet protecció davant la radiació ionitzant

L’Institut d’Investigació Sanitària La Fe i la Universitat de València han desenvolupat una formulació innovadora que combina compostos bioactius per a protegir l’organisme davant la radiació ionitzant i reduir-ne els danys després de l’exposició.

Rescatats amb helicòpter quatre senderistes deshidratats al barranc de l’Encantà

Quatre senderistes han sigut evacuats amb l’helicòpter del Consorci Provincial de Bombers al barranc de l’Encantà, entre Planes i l’embassament de Beniarrés, després de patir esgotament i deshidratació en una zona de difícil accés i amb altes temperatures.

Quatre detinguts per una onada de robatoris en empreses de la Comunitat Valenciana i Cuenca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens, tots de nacionalitat romanesa, acusats d’onze robatoris en empreses de la Comunitat Valenciana i de Cuenca mitjançant el mètode del butró. En els registres a València s’han recuperat un arma de foc, joies, diners en efectiu i ferramentes robades.

Detingut a Oriola un membre d’una banda que atracava joieries a França

La Policia Nacional, els Mossos i la Gendarmerie han desmantellat una organització transfronterera que assaltava joieries a França, amb operatius a Barcelona, Tarragona, Oriola i Suècia.

L’equip de la UPV arrasa a la Formula Student Austria i manté el lideratge mundial

L’FSUPV Team de la Universitat Politècnica de València ha guanyat la Formula Student Austria 2026, revalida el títol i consolida el seu lideratge mundial en la categoria de combustió.

A presó un jove per una onada de robatoris a la AP-7 en Castelló

Un home de 27 anys ha ingressat a presó acusat d’una quinzena de robatoris en vehicles a àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, després d’embestir un cotxe de la Guàrdia Civil en la seua fugida. La investigació ha permés recuperar més de 3.400 euros, joies i documentació falsificada.

Desmantellat a Sant Vicent del Raspeig un entramat de vehicles robats amb un detingut

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 39 anys a Sant Vicent del Raspeig acusat de gestionar un entramat de vehicles robats, després de recuperar un cotxe, una embarcació i un remolc sostrets al port d’Águilas.
FILMOTECA D'ESTIU