L’Ajuntament de Càrcer tanca les seues instal·lacions davant d’un possible brot de coronavirus

 

L’Ajuntament de Càrcer, en la comarca de la Ribera (València), ha tancat este dilluns les seues instal·lacions després de saber que un dels seus funcionaris ha estat en contacte amb un positiu en coronavirus. Es tracta d’una mesura de prevenció fins que es coneguen els resultats de les proves.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, no es coneix cap cas positiu entre els treballadors del consistori ara com ara, però l’Ajuntament ha preferit ser prudent. En este sentit, continuarà oferint servicis municipals però de forma telemàtica per a frenar un nou possible brot de Covid-19 en el territori valencià.

 

Este treballador va rebre un avís per part dels rastrejadors, en el que l’informaven que és considerat com un «contacte estret» d’una persona afectada pel coronavirus. Es tractaria d’un veí d’una altra localitat, ja que, segons l’última actualització de casos per municipis, no s’ha confirmat cap cas en Càrcer en els últims 14 dies.

 

Segons les mateixes fonts, des de que començà la pandèmia, només s’han registrat cinc casos positius en la localitat i cap persona ha mort amb esta malaltia.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Castelló es concentra en dos fronts a Catí i Tírig

Els efectius contra l’incendi de Castelló treballen hui en dos fronts a Catí i Tírig, amb 300 professionals i 19 mitjans aeris mobilitzats.

Diakhaby demana a l’afició del València més unitat amb el club i la plantilla

Mouctar Diakhaby reclama després del Trofeu Taronja que l’afició del València CF es tanque files amb el club i l’equip en un any que considera clau. El central també analitza l’expulsió de Gayà i explica com es troba després de set mesos de baixa.

La pressió per l’impacte científic resta felicitat al personal investigador

Una recerca d’Ingenio, la UPV i la UV conclou que la pressió per aconseguir impacte científic pot reduir la satisfacció del personal investigador, tot i el reconeixement acadèmic.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’extinció de l’incendi de Tírig, agreujat pel relleu

Els mitjans aeris s’han sumat este diumenge de matí a les tasques d’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha obligat a confinar Catí i ja ha afectat unes 244 hectàrees. Altres tres incendis a l’interior de Castelló estan controlats, estabilitzats o extingits.

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.