L’Ajuntament de Càrcer tanca les seues instal·lacions davant d’un possible brot de coronavirus

 

L’Ajuntament de Càrcer, en la comarca de la Ribera (València), ha tancat este dilluns les seues instal·lacions després de saber que un dels seus funcionaris ha estat en contacte amb un positiu en coronavirus. Es tracta d’una mesura de prevenció fins que es coneguen els resultats de les proves.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, no es coneix cap cas positiu entre els treballadors del consistori ara com ara, però l’Ajuntament ha preferit ser prudent. En este sentit, continuarà oferint servicis municipals però de forma telemàtica per a frenar un nou possible brot de Covid-19 en el territori valencià.

 

Este treballador va rebre un avís per part dels rastrejadors, en el que l’informaven que és considerat com un «contacte estret» d’una persona afectada pel coronavirus. Es tractaria d’un veí d’una altra localitat, ja que, segons l’última actualització de casos per municipis, no s’ha confirmat cap cas en Càrcer en els últims 14 dies.

 

Segons les mateixes fonts, des de que començà la pandèmia, només s’han registrat cinc casos positius en la localitat i cap persona ha mort amb esta malaltia.

Últimes notícies

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.