16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

L’Ajuntament de Càrcer tanca les seues instal·lacions davant d’un possible brot de coronavirus

 

L’Ajuntament de Càrcer, en la comarca de la Ribera (València), ha tancat este dilluns les seues instal·lacions després de saber que un dels seus funcionaris ha estat en contacte amb un positiu en coronavirus. Es tracta d’una mesura de prevenció fins que es coneguen els resultats de les proves.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, no es coneix cap cas positiu entre els treballadors del consistori ara com ara, però l’Ajuntament ha preferit ser prudent. En este sentit, continuarà oferint servicis municipals però de forma telemàtica per a frenar un nou possible brot de Covid-19 en el territori valencià.

 

Este treballador va rebre un avís per part dels rastrejadors, en el que l’informaven que és considerat com un «contacte estret» d’una persona afectada pel coronavirus. Es tractaria d’un veí d’una altra localitat, ja que, segons l’última actualització de casos per municipis, no s’ha confirmat cap cas en Càrcer en els últims 14 dies.

 

Segons les mateixes fonts, des de que començà la pandèmia, només s’han registrat cinc casos positius en la localitat i cap persona ha mort amb esta malaltia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ha sigut rescatat un jove de 20 anys que quasi s’ofega després de caure embriac al port d’Alacant

Un jove de 20 anys ha sigut rescatat amb símptomes d'hipotèrmia i esgotament després de caure de matinada al port d'Alacant en estat d'embriaguesa. Va ser traslladat a l'Hospital General Doctor Balmis i continua recuperant-se.

La Generalitat nomena un xofer per al expresident Carlos Mazón

El Diari Oficial publica el nomenament d'un conductor per al expresident, a proposta de Mazón i a l'empara de l'Estatut. PSPV i Compromís qüestionen el plus de quilometratge.

El vent suspén el trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana: quatre trens afectats

El tancament entre 11.00 i 16.00 per ratxes molt fortes afecta a tres Euromed i un Intercity en el corredor entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. Renfe permet canvis i anul·lacions sense cost.

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.