L’Ajuntament de Càrcer tanca les seues instal·lacions davant d’un possible brot de coronavirus

 

L’Ajuntament de Càrcer, en la comarca de la Ribera (València), ha tancat este dilluns les seues instal·lacions després de saber que un dels seus funcionaris ha estat en contacte amb un positiu en coronavirus. Es tracta d’una mesura de prevenció fins que es coneguen els resultats de les proves.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, no es coneix cap cas positiu entre els treballadors del consistori ara com ara, però l’Ajuntament ha preferit ser prudent. En este sentit, continuarà oferint servicis municipals però de forma telemàtica per a frenar un nou possible brot de Covid-19 en el territori valencià.

 

Este treballador va rebre un avís per part dels rastrejadors, en el que l’informaven que és considerat com un «contacte estret» d’una persona afectada pel coronavirus. Es tractaria d’un veí d’una altra localitat, ja que, segons l’última actualització de casos per municipis, no s’ha confirmat cap cas en Càrcer en els últims 14 dies.

 

Segons les mateixes fonts, des de que començà la pandèmia, només s’han registrat cinc casos positius en la localitat i cap persona ha mort amb esta malaltia.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.