28.6 C
València
Dimarts, 15 juliol, 2025

L’Ajuntament d’Oliva presenta els xecs de consum local ‘CompteAmbTu’

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Este dilluns arranca en el municipi d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), la campanya de reactivació del comerç local xecs compteambtu‘, que té com a objectiu incentivar el consum en el comerç local.

 

La iniciativa de la Regidoria de Comerç, encapçalada per Yolanda Balaguer, consistix en posar en circulació 3.334 xecs per valor de 30  d’euros cada un, que es podran gastar en qualsevol dels comerços adherits a la campanya. Dels 30 euros, el consumidor pagarà només 20 i l’ajuntament finançarà els 10 restants.

 

Per a reservar els xecs s’han de seguir les passes que s’indica:

  1. Entrar en esta pàgina.
  2. Clicar en l’apartat ‘xecs’ del menú de navegació.
  3. Clicar ‘Reservar els teus xecs’.
  4. Omplir el formulari, a on es demanarà al client el nom, DNI, telèfon i quantitat de xecs (màxim dos per persona).
  5. Una volta  enviat el formulari, en un màxim de 24 hores, el client rebrà un missatge per whatsapp amb la validació de les seues dades i la data en la que podrà acostar-se al punt de venda dels xecs, prèviament seleccionat, per fer l’abonament i rebre els Xecs comptemambtu.
  6. Usar els xecs com a forma de pagament en qualsevol dels locals adherits.

 

2 xecs per persona

Amb la finalitat d’arribar al número més gran de beneficiaris possible, s’establix un límit màxim de dos xecs per persona. A tal efecte, la plataforma per a reservar els xecs establix un control de la venda a través del DNI, i cada xec estarà personalitzat amb el número de DNI del client.

 

A l’hora de fer la compra, les persones consumidores presentaran els xecs com a forma de pagament en qualsevol dels establiments adherits a la campanya fins el 9 de desembre. La llista de comerços a on es poden usar els xecs es pot consultar en la pàgina web dins de l’apartat del menú xecs fent clic al botó «consulta els comerços adherits». Els comerços que encara no s’han adhertit, poden fer-ho fins el dia 20 de novembre.

Últimes notícies

Troben mort al conductor d’un cotxe a Pedreguer després d’accident fa dos dies

Un home de 47 anys va ser trobat mort a l'interior del seu vehicle en la N-332 a Pedreguer, Alacant, després d'un accident ocorregut fa aproximadament dos dies.

EMT València avança amb 218 nous autobusos, 10 línies i major connectivitat fins a 2030

L'EMT de València presenta un pla per a renovar la seua flota amb 218 autobusos elèctrics, crear 10 noves línies i augmentar un 39% les connexions entre barris abans de 2030.

La Generalitat garantix el pagament a farmàcies i estes suspenen les seues protestes després d’acord

La Generalitat assegura la liquidació de pagaments pendents a farmàcies valencianes abans de fi de juliol, la qual cosa ha portat a la suspensió de les seues protestes.

El port de València planeja concentrar el 45% del trànsit espanyol de contenidors per a 2035

El Pla Estratègic 2035 del port de València busca consolidar el seu lideratge a Espanya amb 45% del trànsit de contenidors i un impuls clau al ferrocarril i descarbonització.

González-Sinde estrena en 2026 l’adaptació cinematogràfica de la seua novel·la ‘Després de Kim’ rodada a Benidorm i València

La directora Ángeles González-Sinde roda 'Després de Kim', adaptació thriller de la seua novel·la, a Benidorm i València, amb estrena prevista en 2026.

El Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi aposta per col·laboració amb Ciutat de la Llum per a impulsar la formació audiovisual

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi busca enfortir la formació professional i la indústria audiovisual després de la seua 37a edició, explorant col·laboració amb Ciutat de la Llum a Alacant.

Benetússer inaugura plataforma en línia per a seguir la reconstrucció després de la DANA

L'Ajuntament de Benetússer llança Recuperembenetusser.es, una web amb informació i transparència sobre la reconstrucció del municipi després de la DANA d'octubre, gestionant prop de 40 projectes.

Veler encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni danys ambientals

Un veler roman encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni abocaments. Salvament Marítim i Guàrdia Civil van intentar rescatar-ho sense èxit. Ara espera pla de reflotació.