16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

L’Ajuntament d’Oliva suspén totes les activitats per «prevenció» davant els rebrots de coronavirus

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha informat que «suspén temporalment les activitats organitzades directament pels seus departaments, de manera preventiva», per l’augment de rebrots de coronavirus.

 

Esta decisió també s’ha pres, segons ha pogut saber ‘ValènciaDiari’, després de què un membre de l’Equip de Govern haja estat en contacte amb un positiu en coronavirus i que ahir mateix s’anunciara un cas positiu de Covid-19 entre els seus treballadors. A pesar d’això, el consistori ha assegurat que el treballador contagiat no presta els seus servicis en cap departament d’atenció al públic i que les instal·lacions en les que fa la seua faena ja han sigut desinfectades.

 

Tant la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública com l’Ajuntament d’Oliva, a través del servici de prevenció i riscos laborals, han activat els protocols establerts que consistixen en l’aïllament i seguiment dels contactes socials i familiars i en fer proves de detecció.

 

En este sentit, l’Ajuntament ha pres esta decisió com a forma preventiva i cada quinze dies reconsiderarà si manté la suspensió de les activitats o no. Una de les activitats que es posposen és l’Acte commemoratiu del Centenari de la declaració del Palau com a Monument Històric-Artístic Nacional previst per a este mateix divendres 24 de juliol.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell aprova ajudes de 80.000 € per a familiars de víctimes i incapacitats per la DANA

El Consell ha aprovat un decret de concessió directa de 80.000 euros per a famílies de morts i persones amb incapacitat absoluta i permanent per la DANA d'octubre de 2024. El tràmit tindrà tres mesos des de la seua publicació en el DOGV i el pagament es realitzarà en un únic abonament.

Dos detinguts després d’una persecució policial amb cotxe per València

Agents de la Policia Local de València van detindre anit a dos hòmens després de sorprendre'ls consumint drogues en un cotxe. Van fugir, van envestir als agents i van acabar xocant amb una furgoneta policial abans de ser arrestats.

Marcelino no perd davant el València com a local des de 2014

El tècnic del Vila-real encadena cinc partits a casa sense perdre davant el València des de 2014, amb marcadors curts. El seu equip rep als de Mestalla este diumenge.

El director general d’Innovació en Emergències demana el seu cessament i la Generalitat estudia relleus

Raúl Quílez ha demanat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia renovar la cúpula. El Consell preveu un relleu ordenat sense buits de gestió mentres avança la causa sobre la DANA.

El Consell defén que Barcala ha actuat amb rapidesa i descarta demanar la seua dimissió

El Consell ha recolzat a Luis Barcala per la polèmica de les VPO i no contempla demanar la seua dimissió. Veu legal la VPO adquirida per la seua esposa i trasllada el cas a Policia i Fiscalia mentres reforça els controls.

Investiguen a un menor per una presumpta agressió sexual a una companya en un institut de Vinaròs

La Guàrdia Civil investiga a un menor per un presumpte delicte d'agressió sexual a una companya de la seua mateixa edat en un institut de Vinaròs. El centre va denunciar els fets, ocorreguts el dimarts, i les diligències continuen obertes.

Barcala denuncia una cacera i afirma que continuarà investigant les vivendes públiques

Luis Barcala ha denunciat ser víctima d'una 'cacera' contra ell i la seua família i ha reiterat que continuarà la investigació sobre l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

Enith Saló i Fiamma Benítez, convocades per Espanya per a l’arrancada de la classificació al Mundial 2027

Sonia Bermúdez ha citat a Enith Saló i Fiamma Benítez per a l'inici de la classificació al Mundial 2027. Espanya es mesura a Islàndia i Ucraïna al març.