8.3 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

L’Ajuntament d’Oliva suspén totes les activitats per «prevenció» davant els rebrots de coronavirus

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha informat que «suspén temporalment les activitats organitzades directament pels seus departaments, de manera preventiva», per l’augment de rebrots de coronavirus.

 

Esta decisió també s’ha pres, segons ha pogut saber ‘ValènciaDiari’, després de què un membre de l’Equip de Govern haja estat en contacte amb un positiu en coronavirus i que ahir mateix s’anunciara un cas positiu de Covid-19 entre els seus treballadors. A pesar d’això, el consistori ha assegurat que el treballador contagiat no presta els seus servicis en cap departament d’atenció al públic i que les instal·lacions en les que fa la seua faena ja han sigut desinfectades.

 

Tant la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública com l’Ajuntament d’Oliva, a través del servici de prevenció i riscos laborals, han activat els protocols establerts que consistixen en l’aïllament i seguiment dels contactes socials i familiars i en fer proves de detecció.

 

En este sentit, l’Ajuntament ha pres esta decisió com a forma preventiva i cada quinze dies reconsiderarà si manté la suspensió de les activitats o no. Una de les activitats que es posposen és l’Acte commemoratiu del Centenari de la declaració del Palau com a Monument Històric-Artístic Nacional previst per a este mateix divendres 24 de juliol.

 

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.