L’Ajuntament d’Oliva suspén totes les activitats per «prevenció» davant els rebrots de coronavirus

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha informat que «suspén temporalment les activitats organitzades directament pels seus departaments, de manera preventiva», per l’augment de rebrots de coronavirus.

 

Esta decisió també s’ha pres, segons ha pogut saber ‘ValènciaDiari’, després de què un membre de l’Equip de Govern haja estat en contacte amb un positiu en coronavirus i que ahir mateix s’anunciara un cas positiu de Covid-19 entre els seus treballadors. A pesar d’això, el consistori ha assegurat que el treballador contagiat no presta els seus servicis en cap departament d’atenció al públic i que les instal·lacions en les que fa la seua faena ja han sigut desinfectades.

 

Tant la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública com l’Ajuntament d’Oliva, a través del servici de prevenció i riscos laborals, han activat els protocols establerts que consistixen en l’aïllament i seguiment dels contactes socials i familiars i en fer proves de detecció.

 

En este sentit, l’Ajuntament ha pres esta decisió com a forma preventiva i cada quinze dies reconsiderarà si manté la suspensió de les activitats o no. Una de les activitats que es posposen és l’Acte commemoratiu del Centenari de la declaració del Palau com a Monument Històric-Artístic Nacional previst per a este mateix divendres 24 de juliol.

 

Últimes notícies

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.