L’Ajuntament d’Oliva suspén totes les activitats per «prevenció» davant els rebrots de coronavirus

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha informat que «suspén temporalment les activitats organitzades directament pels seus departaments, de manera preventiva», per l’augment de rebrots de coronavirus.

 

Esta decisió també s’ha pres, segons ha pogut saber ‘ValènciaDiari’, després de què un membre de l’Equip de Govern haja estat en contacte amb un positiu en coronavirus i que ahir mateix s’anunciara un cas positiu de Covid-19 entre els seus treballadors. A pesar d’això, el consistori ha assegurat que el treballador contagiat no presta els seus servicis en cap departament d’atenció al públic i que les instal·lacions en les que fa la seua faena ja han sigut desinfectades.

 

Tant la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública com l’Ajuntament d’Oliva, a través del servici de prevenció i riscos laborals, han activat els protocols establerts que consistixen en l’aïllament i seguiment dels contactes socials i familiars i en fer proves de detecció.

 

En este sentit, l’Ajuntament ha pres esta decisió com a forma preventiva i cada quinze dies reconsiderarà si manté la suspensió de les activitats o no. Una de les activitats que es posposen és l’Acte commemoratiu del Centenari de la declaració del Palau com a Monument Històric-Artístic Nacional previst per a este mateix divendres 24 de juliol.

 

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.