L’Ajuntament d’Oliva suspén totes les activitats per «prevenció» davant els rebrots de coronavirus

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha informat que «suspén temporalment les activitats organitzades directament pels seus departaments, de manera preventiva», per l’augment de rebrots de coronavirus.

 

Esta decisió també s’ha pres, segons ha pogut saber ‘ValènciaDiari’, després de què un membre de l’Equip de Govern haja estat en contacte amb un positiu en coronavirus i que ahir mateix s’anunciara un cas positiu de Covid-19 entre els seus treballadors. A pesar d’això, el consistori ha assegurat que el treballador contagiat no presta els seus servicis en cap departament d’atenció al públic i que les instal·lacions en les que fa la seua faena ja han sigut desinfectades.

 

Tant la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública com l’Ajuntament d’Oliva, a través del servici de prevenció i riscos laborals, han activat els protocols establerts que consistixen en l’aïllament i seguiment dels contactes socials i familiars i en fer proves de detecció.

 

En este sentit, l’Ajuntament ha pres esta decisió com a forma preventiva i cada quinze dies reconsiderarà si manté la suspensió de les activitats o no. Una de les activitats que es posposen és l’Acte commemoratiu del Centenari de la declaració del Palau com a Monument Històric-Artístic Nacional previst per a este mateix divendres 24 de juliol.

 

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.