L’Ajuntament de València farà bons descomptes per als xicotets comerços en 2021

 

L’Ajuntament de València posarà en marxa bons descompte per als xicotets comerços, la cultura i l’hostaleria de la ciutat. D’eixa forma ho ha aprovat este dijous el ple municipal amb els vots a favor de tots els grups municipals excepte Vox, que s’ha abstingut.

 

Es tracta d’un programa d’incentius al consum i a l’activitat econòmica del comerç de proximitat i del sector cultural, que es complementarà amb una campanya informativa per a donar a conéixer la iniciativa. El ple també ha aprovat continuar complementant a nivell municipal les iniciatives sanitàries que prenguen el Ministeri i la Conselleria de Sanitat. 

 

El Ple de l’Ajuntament ha aprovat un programa específic d’incentius al consum i l’activitat econòmica a través de l’emissió de bons descompte dedicats al comerç de proximitat, l’hostaleria i el sector cultural de la ciutat. Prèviament a la seua implantació, en l’any 2021, s’encetaran consultes amb la comissió tècnica d’associacions de comerciants del Consell Local de Comerç i amb les distintes associacions d’hostaleria i culturals de València. L’acord municipal també inclourà una campanya informativa de difusió del programa entre la població.

 

El programa consistix en l’emissió de bons que permeten la compra en xicotets comerços, l’assistència a actes culturals i el consum en locals d’hostaleria amb un descompte, que paga l’ajuntament. La iniciativa tindrà un cost aproximat d’un milió d’euros per a les arques municipals.

Últimes notícies

Multa segura si circules amb patinet sense registrar per València a finals de juny

La Policia Local de València farà entre el 22 i el 28 de juny una campanya intensiva per a comprovar que tots els vehicles de mobilitat personal estan inscrits en el registre municipal obligatori.

La nova campanya d’estiu blinda La Devesa del Saler contra els incendis forestals

L’Ajuntament de València ha activat el dispositiu especial d’estiu a La Devesa del Saler, amb més bombers, patrulles mixtes i 11 canons SIDEINFO que es posaran en marxa en dies d’alerta màxima.

El gran somni d’un neuròleg valencià: arribar a curar l’Alzheimer

El neuròleg José Miguel Laínez, reconegut com a Membre d’Honor per la SEN, destaca els avanços que estan transformant el tractament de malalties com l’Alzheimer, el Parkinson o la migraña i alerta sobre la importància de cuidar el cervell i de la falta de neuròlegs.

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i pols en suspensió

Este dissabte l oratge a la Comunitat Valenciana vindrà marcat per cels poc nuvolosos, pols en suspensió i temperatures en ascens, sobretot pel que fa a les mínimes. El vent bufarà del nord-est en la costa i fluix i variable en l interior, i la calor continuarà augmentant diumenge.

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.