16.7 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

L’Ajuntament de València farà bons descomptes per als xicotets comerços en 2021

 

L’Ajuntament de València posarà en marxa bons descompte per als xicotets comerços, la cultura i l’hostaleria de la ciutat. D’eixa forma ho ha aprovat este dijous el ple municipal amb els vots a favor de tots els grups municipals excepte Vox, que s’ha abstingut.

 

Es tracta d’un programa d’incentius al consum i a l’activitat econòmica del comerç de proximitat i del sector cultural, que es complementarà amb una campanya informativa per a donar a conéixer la iniciativa. El ple també ha aprovat continuar complementant a nivell municipal les iniciatives sanitàries que prenguen el Ministeri i la Conselleria de Sanitat. 

 

El Ple de l’Ajuntament ha aprovat un programa específic d’incentius al consum i l’activitat econòmica a través de l’emissió de bons descompte dedicats al comerç de proximitat, l’hostaleria i el sector cultural de la ciutat. Prèviament a la seua implantació, en l’any 2021, s’encetaran consultes amb la comissió tècnica d’associacions de comerciants del Consell Local de Comerç i amb les distintes associacions d’hostaleria i culturals de València. L’acord municipal també inclourà una campanya informativa de difusió del programa entre la població.

 

El programa consistix en l’emissió de bons que permeten la compra en xicotets comerços, l’assistència a actes culturals i el consum en locals d’hostaleria amb un descompte, que paga l’ajuntament. La iniciativa tindrà un cost aproximat d’un milió d’euros per a les arques municipals.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.