L’Ajuntament de València farà bons descomptes per als xicotets comerços en 2021

 

L’Ajuntament de València posarà en marxa bons descompte per als xicotets comerços, la cultura i l’hostaleria de la ciutat. D’eixa forma ho ha aprovat este dijous el ple municipal amb els vots a favor de tots els grups municipals excepte Vox, que s’ha abstingut.

 

Es tracta d’un programa d’incentius al consum i a l’activitat econòmica del comerç de proximitat i del sector cultural, que es complementarà amb una campanya informativa per a donar a conéixer la iniciativa. El ple també ha aprovat continuar complementant a nivell municipal les iniciatives sanitàries que prenguen el Ministeri i la Conselleria de Sanitat. 

 

El Ple de l’Ajuntament ha aprovat un programa específic d’incentius al consum i l’activitat econòmica a través de l’emissió de bons descompte dedicats al comerç de proximitat, l’hostaleria i el sector cultural de la ciutat. Prèviament a la seua implantació, en l’any 2021, s’encetaran consultes amb la comissió tècnica d’associacions de comerciants del Consell Local de Comerç i amb les distintes associacions d’hostaleria i culturals de València. L’acord municipal també inclourà una campanya informativa de difusió del programa entre la població.

 

El programa consistix en l’emissió de bons que permeten la compra en xicotets comerços, l’assistència a actes culturals i el consum en locals d’hostaleria amb un descompte, que paga l’ajuntament. La iniciativa tindrà un cost aproximat d’un milió d’euros per a les arques municipals.

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.