L’Ajuntament de València farà bons descomptes per als xicotets comerços en 2021

 

L’Ajuntament de València posarà en marxa bons descompte per als xicotets comerços, la cultura i l’hostaleria de la ciutat. D’eixa forma ho ha aprovat este dijous el ple municipal amb els vots a favor de tots els grups municipals excepte Vox, que s’ha abstingut.

 

Es tracta d’un programa d’incentius al consum i a l’activitat econòmica del comerç de proximitat i del sector cultural, que es complementarà amb una campanya informativa per a donar a conéixer la iniciativa. El ple també ha aprovat continuar complementant a nivell municipal les iniciatives sanitàries que prenguen el Ministeri i la Conselleria de Sanitat. 

 

El Ple de l’Ajuntament ha aprovat un programa específic d’incentius al consum i l’activitat econòmica a través de l’emissió de bons descompte dedicats al comerç de proximitat, l’hostaleria i el sector cultural de la ciutat. Prèviament a la seua implantació, en l’any 2021, s’encetaran consultes amb la comissió tècnica d’associacions de comerciants del Consell Local de Comerç i amb les distintes associacions d’hostaleria i culturals de València. L’acord municipal també inclourà una campanya informativa de difusió del programa entre la població.

 

El programa consistix en l’emissió de bons que permeten la compra en xicotets comerços, l’assistència a actes culturals i el consum en locals d’hostaleria amb un descompte, que paga l’ajuntament. La iniciativa tindrà un cost aproximat d’un milió d’euros per a les arques municipals.

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.