L’Ajuntament de València acorda posposar totes les activitats programades i els mercats extraordinaris

 

El Centre de Coordinació Operativa Municipal (CECOPAL) de València ha acordat este dijous l’ajornament de totes les activitats autoritzades i organitzades pel consistori i els mercats ambulants extraordinaris, inclòs el Rastre, segons ha informat l’Àrea de Protecció Ciutadana.

 

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha qualificat de crítica la situació generada pel coronavirus i ha fet una crida al compliment «estricte de les mesures aprovades per les autoritats sanitàries per a revertir la greu situació en la que ens trobem».

 

El CECOPAL s’ha reunit de nou este dijous davant la situació «excepcionalment greu» que patix la ciutat per l’increment de casos en els últims dies. En la reunió, presidida per l’alcalde de València, Joan Ribó, s’han adoptat estes decisions, s’ha garantit el subministrament de tots els servicis essencials que presta el consistori i s’han acordat mesures per a que totes les instal·lacions municipals essencials tinguen garantit també el seu funcionament.

 

Garantir els servicis municipals essencials

Segons Cano, este òrgan «ha acordat les mesures necessàries per a garantir que tots els servicis municipals essencials queden garantits a pesar de l’alta incidència del virus en la ciutat».

 

En la reunió han estat presents, a demés de l’alcalde, la vicealcaldessa, Sandra Gómez; la regidora del Cicle Integral de l’Aigua, Luisa Valía; la regidora de Personal, Luisa Notario; la d’Educació, Maite Ibáñez; Isabel Lozano, edil de Servicis Socials; Lucia Beamud, de Pedanies i representants de Policia Local de València, Bombers i Protecció Civil.

 

«La situació és crítica en tota la ciutat i exigix mesures excepcionals com l’ajornament de totes les activitats que organitza o autoritza l’Ajuntament de València», ha manifestat Cano, que ha reiterat la seua crida a tota la ciutadania per a que complisca «estrictament totes les recomanacions que han indicat les autoritats sanitàries per a revertir com més prompte millor esta greu situació». Segons l’edil, l’equip de govern «no té més objectiu que el de protegir a tota la ciutadania i en este objectiu s’està deixant la pell».

Últimes notícies

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 a Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous al migdia a la carretera CV-649, al terme de Vallada (València), malgrat la ràpida intervenció dels servicis sanitaris.

Quasi tot l’alumnat valencià supera la PAU de 2026 amb un 95,23 % d’aprovats

Un total de 25.503 estudiants s’han presentat a la convocatòria ordinària de la PAU 2026 a la Comunitat Valenciana i el 95,23 % l’ha superada, amb una nota mitjana de 6,35 en la fase obligatòria.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2 milions de passatgers en maig i s’acosta als 8 milions en 2025

L’aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández ha superat en maig els 2 milions de passatgers, un 12 % més que en 2025, i ha fregat els 8 milions de viatgers en els cinc primers mesos de l’any.

Compromís exigix la dimissió de Camarero i Martínez Mus pels missatges durant la dana

Compromís ha reclamat la dimissió immediata de Susana Camarero i Vicente Martínez Mus pels seus missatges en el xat del Consell durant la dana, i ha registrat un ple extraordinari en Les Corts. Joan Baldoví també ha carregat contra Juanfran Pérez Llorca per no pronunciar-se sobre els missatges de Carlos Mazón i l'ha acusat de protegir-lo.

Anàlisis biomètrics en l’Operació Pas de l’Estret 2026 als ports de València i Alacant

L’Operació Pas de l’Estret 2026 incorpora anàlisis biomètrics i nous sistemes digitals als ports de València i sobretot d’Alacant per a millorar la seguretat i la fluïdesa del trànsit de passatgers i vehicles.

822 vivendes públiques noves a Torrevieja estaran llestes en 2028 amb el Pla Vive

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha anunciat l’inici de les obres de 822 vivendes de protecció pública a Torrevieja, repartides en quatre solars municipals i emmarcades en el Pla Vive, amb previsió que estiguen acabades en 2028.

Morant reafirma el seu suport a Zapatero i critica el doble raser de la justícia espanyola

Diana Morant manté el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero davant la investigació del cas Plus Ultra i denuncia un doble raser en la justícia espanyola i en les filtracions a la premsa.

Juan Echanove porta a l’escenari ‘La escopeta nacional’ amb una nova mirada musical

Juan Echanove dirigeix al Teatro Español de Madrid una nova versió teatral de ‘La escopeta nacional’, clàssic de Luis García Berlanga i Rafael Azcona, que incorpora moments musicals sense convertir-se en un musical.