L’Ajuntament de València acorda posposar totes les activitats programades i els mercats extraordinaris

 

El Centre de Coordinació Operativa Municipal (CECOPAL) de València ha acordat este dijous l’ajornament de totes les activitats autoritzades i organitzades pel consistori i els mercats ambulants extraordinaris, inclòs el Rastre, segons ha informat l’Àrea de Protecció Ciutadana.

 

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha qualificat de crítica la situació generada pel coronavirus i ha fet una crida al compliment «estricte de les mesures aprovades per les autoritats sanitàries per a revertir la greu situació en la que ens trobem».

 

El CECOPAL s’ha reunit de nou este dijous davant la situació «excepcionalment greu» que patix la ciutat per l’increment de casos en els últims dies. En la reunió, presidida per l’alcalde de València, Joan Ribó, s’han adoptat estes decisions, s’ha garantit el subministrament de tots els servicis essencials que presta el consistori i s’han acordat mesures per a que totes les instal·lacions municipals essencials tinguen garantit també el seu funcionament.

 

Garantir els servicis municipals essencials

Segons Cano, este òrgan «ha acordat les mesures necessàries per a garantir que tots els servicis municipals essencials queden garantits a pesar de l’alta incidència del virus en la ciutat».

 

En la reunió han estat presents, a demés de l’alcalde, la vicealcaldessa, Sandra Gómez; la regidora del Cicle Integral de l’Aigua, Luisa Valía; la regidora de Personal, Luisa Notario; la d’Educació, Maite Ibáñez; Isabel Lozano, edil de Servicis Socials; Lucia Beamud, de Pedanies i representants de Policia Local de València, Bombers i Protecció Civil.

 

«La situació és crítica en tota la ciutat i exigix mesures excepcionals com l’ajornament de totes les activitats que organitza o autoritza l’Ajuntament de València», ha manifestat Cano, que ha reiterat la seua crida a tota la ciutadania per a que complisca «estrictament totes les recomanacions que han indicat les autoritats sanitàries per a revertir com més prompte millor esta greu situació». Segons l’edil, l’equip de govern «no té més objectiu que el de protegir a tota la ciutadania i en este objectiu s’està deixant la pell».

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.