17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

L’Ajuntament de Xàtiva posa en marxa una escola de Pasqua virtual per a tota la família

 

La regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Xàtiva, la capital de la Costera (València), ha organitzat una escola de Pasqua virtual per tal de que els xiquets de la ciutat puguen disfrutar de diferents activitats i jocs en família, alleugerint l’impacte del confinament en casa.

 

Esta innovadora proposta conté algunes activitats com ara la visualització d’una sèrie de vídeos amb receptes de cuina salada i dolça, jocs i animació familiar, marató de contacontes en diferents idiomes, experiments senzills amb material bàsic que es pot trobar en casa o activitats musicals per a ballar i aprendre nous instruments, entre d’altres.

 

La intenció d’esta escola de Pasqua és aglutinar la participació del Consell de xiquetes i xiquets de Xàtiva, a demés de professionals del sector de l’Educació i el Deport i de totes aquelles famílies que vullguen participar amb esta acció.

 

L’escola, que és totalment gratuïta, començarà este mateix dimecres, 15 d’abril, i es farà a través de la plataforma digital de la ludoteca La Mona (www.lamona.es/escola-virtual), a on cada dia es publicaran vídeos explicatius de com serà la sessió diària. Una volta acabe, es podran vore els vídeos de les activitats a fer.

 

«Esperem que esta idea anime a participar als xiquets i a totes les famílies, ja que es tracta d’una iniciativa nova amb la intenció de passar-ho d’allò més bé i fer activitats més personalitzades», ha explicat la regidora de Joventut, Lena Baraza.

Últimes notícies

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.

Rectors demanen prioritzar infraestructures i contractes‑programa en les universitats valencianes

Els rectors valoren l'estabilitat del pla 2026-2029, però reclamen activar el tram d'infraestructures i una política acadèmica amb contractes-programa. La Conselleria defén avanços en 2025 i anuncia l'adaptació plena de la Losu i dos noves lleis autonòmiques.

Presó provisional per al detingut per la mort d’un menor de 13 anys a Sueca

El jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home de 48 anys que es va entregar i va confessar haver matat a un menor a Sueca. Queda investigat per assassinat i l'arribada al jutjat ha deslligat escenes de tensió entre veïns i familiars.

Una empresa d’Elx oferix làpides gratuïtes a les famílies de les víctimes de Adamuz

Marbres Artístics FJ Pardo, firma il·licitana amb mig segle de trajectòria, assumix sense cost el disseny, la fabricació i la instal·lació de les làpides per a les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz.

Alacant ha recordat a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

Alacant ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau de l'Ajuntament. Va haver encés de ciris, música de cambra i participació de la comunitat educativa.