L’Ajuntament de Xàtiva posa en marxa una escola de Pasqua virtual per a tota la família

 

La regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Xàtiva, la capital de la Costera (València), ha organitzat una escola de Pasqua virtual per tal de que els xiquets de la ciutat puguen disfrutar de diferents activitats i jocs en família, alleugerint l’impacte del confinament en casa.

 

Esta innovadora proposta conté algunes activitats com ara la visualització d’una sèrie de vídeos amb receptes de cuina salada i dolça, jocs i animació familiar, marató de contacontes en diferents idiomes, experiments senzills amb material bàsic que es pot trobar en casa o activitats musicals per a ballar i aprendre nous instruments, entre d’altres.

 

La intenció d’esta escola de Pasqua és aglutinar la participació del Consell de xiquetes i xiquets de Xàtiva, a demés de professionals del sector de l’Educació i el Deport i de totes aquelles famílies que vullguen participar amb esta acció.

 

L’escola, que és totalment gratuïta, començarà este mateix dimecres, 15 d’abril, i es farà a través de la plataforma digital de la ludoteca La Mona (www.lamona.es/escola-virtual), a on cada dia es publicaran vídeos explicatius de com serà la sessió diària. Una volta acabe, es podran vore els vídeos de les activitats a fer.

 

«Esperem que esta idea anime a participar als xiquets i a totes les famílies, ja que es tracta d’una iniciativa nova amb la intenció de passar-ho d’allò més bé i fer activitats més personalitzades», ha explicat la regidora de Joventut, Lena Baraza.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.