L’Ajuntament de Xàtiva posa en marxa una escola de Pasqua virtual per a tota la família

 

La regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Xàtiva, la capital de la Costera (València), ha organitzat una escola de Pasqua virtual per tal de que els xiquets de la ciutat puguen disfrutar de diferents activitats i jocs en família, alleugerint l’impacte del confinament en casa.

 

Esta innovadora proposta conté algunes activitats com ara la visualització d’una sèrie de vídeos amb receptes de cuina salada i dolça, jocs i animació familiar, marató de contacontes en diferents idiomes, experiments senzills amb material bàsic que es pot trobar en casa o activitats musicals per a ballar i aprendre nous instruments, entre d’altres.

 

La intenció d’esta escola de Pasqua és aglutinar la participació del Consell de xiquetes i xiquets de Xàtiva, a demés de professionals del sector de l’Educació i el Deport i de totes aquelles famílies que vullguen participar amb esta acció.

 

L’escola, que és totalment gratuïta, començarà este mateix dimecres, 15 d’abril, i es farà a través de la plataforma digital de la ludoteca La Mona (www.lamona.es/escola-virtual), a on cada dia es publicaran vídeos explicatius de com serà la sessió diària. Una volta acabe, es podran vore els vídeos de les activitats a fer.

 

«Esperem que esta idea anime a participar als xiquets i a totes les famílies, ja que es tracta d’una iniciativa nova amb la intenció de passar-ho d’allò més bé i fer activitats més personalitzades», ha explicat la regidora de Joventut, Lena Baraza.

Últimes notícies

Mor un banyista a la Gran Platja de Santa Pola després de 50 minuts de reanimació

Un home ha mort este dimarts a la Gran Platja de Santa Pola després d intenses maniobres de reanimació durant quasi 50 minuts. L autòpsia haurà d aclarir ara la causa exacta de la seua mort.

Com viure l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana amb seguretat i sense col·lapses

La Comunitat Valenciana ha activat un ampli dispositiu de seguretat, trànsit, neteja i sanitat, amb nous punts oficials i recomanacions per observar l’eclipsi solar d’aquest dimecres sense riscos.

El Cervantes Saavedra estudiarà a Columbretes com reacciona la fauna marina a l’eclipsi solar

El Buque Escuela Cervantes Saavedra ha posat rumb a les Illes Columbretes per a observar l’eclipsi solar d’este dimecres i analitzar com canvia el comportament de les aus i la fauna marina al Mediterrani.

Elena Buenavida se suma a les Minnesota Lynx amb un contracte de desenvolupament

L'exterior canària del Valencia Basket Elena Buenavida ha fitxat per les Minnesota Lynx, líders actuals de la WNBA, amb un contracte de desenvolupament que li permetrà disputar fins a dotze partits de lliga regular.

Avís groc este dimecres a l’interior nord de València per màximes de 36 graus

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per calor a l’interior nord de la província de València, amb màximes de 36 graus. Dijous l’alerta s’estendrà a tota la província i les temperatures podrien arribar als 38 graus a l’interior sud.

Oratge estable amb més calor i ruixats aïllats al sud interior hui a la Comunitat

L’oratge d’este dimecres ve marcat per més calor, vents fluixos i algun ruixat puntual a l’interior sud de la Comunitat Valenciana. Dijous es mantindrà l’ambient estable, amb núvols d’evolució i xàfecs aïllats poc probables.

Onze parlaments autonòmics paguen més que el Congrés i el Senat

Els parlamentaris de 11 comunitats tenen un sou base més alt que els diputats del Congrés i els senadors. La Comunitat Valenciana se situa en la part baixa de la taula retributiva autonòmica.

Calor extrem i tempestes posen en alerta quinze comunitats, amb deu en nivell taronja

La Aemet ha activat avisos en quinze comunitats per fortes calorades, pluges i tempestes, amb deu territoris en nivell taronja de risc greu. La Comunitat Valenciana es troba en nivell groc per temperatures elevades.