L’Ajuntament de Xàtiva posa en marxa una escola de Pasqua virtual per a tota la família

 

La regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Xàtiva, la capital de la Costera (València), ha organitzat una escola de Pasqua virtual per tal de que els xiquets de la ciutat puguen disfrutar de diferents activitats i jocs en família, alleugerint l’impacte del confinament en casa.

 

Esta innovadora proposta conté algunes activitats com ara la visualització d’una sèrie de vídeos amb receptes de cuina salada i dolça, jocs i animació familiar, marató de contacontes en diferents idiomes, experiments senzills amb material bàsic que es pot trobar en casa o activitats musicals per a ballar i aprendre nous instruments, entre d’altres.

 

La intenció d’esta escola de Pasqua és aglutinar la participació del Consell de xiquetes i xiquets de Xàtiva, a demés de professionals del sector de l’Educació i el Deport i de totes aquelles famílies que vullguen participar amb esta acció.

 

L’escola, que és totalment gratuïta, començarà este mateix dimecres, 15 d’abril, i es farà a través de la plataforma digital de la ludoteca La Mona (www.lamona.es/escola-virtual), a on cada dia es publicaran vídeos explicatius de com serà la sessió diària. Una volta acabe, es podran vore els vídeos de les activitats a fer.

 

«Esperem que esta idea anime a participar als xiquets i a totes les famílies, ja que es tracta d’una iniciativa nova amb la intenció de passar-ho d’allò més bé i fer activitats més personalitzades», ha explicat la regidora de Joventut, Lena Baraza.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.