L’Ajuntament de Xàtiva posa en marxa una escola de Pasqua virtual per a tota la família

 

La regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Xàtiva, la capital de la Costera (València), ha organitzat una escola de Pasqua virtual per tal de que els xiquets de la ciutat puguen disfrutar de diferents activitats i jocs en família, alleugerint l’impacte del confinament en casa.

 

Esta innovadora proposta conté algunes activitats com ara la visualització d’una sèrie de vídeos amb receptes de cuina salada i dolça, jocs i animació familiar, marató de contacontes en diferents idiomes, experiments senzills amb material bàsic que es pot trobar en casa o activitats musicals per a ballar i aprendre nous instruments, entre d’altres.

 

La intenció d’esta escola de Pasqua és aglutinar la participació del Consell de xiquetes i xiquets de Xàtiva, a demés de professionals del sector de l’Educació i el Deport i de totes aquelles famílies que vullguen participar amb esta acció.

 

L’escola, que és totalment gratuïta, començarà este mateix dimecres, 15 d’abril, i es farà a través de la plataforma digital de la ludoteca La Mona (www.lamona.es/escola-virtual), a on cada dia es publicaran vídeos explicatius de com serà la sessió diària. Una volta acabe, es podran vore els vídeos de les activitats a fer.

 

«Esperem que esta idea anime a participar als xiquets i a totes les famílies, ja que es tracta d’una iniciativa nova amb la intenció de passar-ho d’allò més bé i fer activitats més personalitzades», ha explicat la regidora de Joventut, Lena Baraza.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.