10 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

L’Ajuntament de Xirivella inaugura l’exposició ‘Dones creant en pandèmia’

Ajuntament de Xirivella

Organitzada entre les regidories d’Igualtat, Cultura i Joventut | Wikipedia

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha inaugurat una exposició virtual anomenada ‘Dones creant en pandèmia’, este dilluns 22 de març a través de la xarxes socials.

 

Segons asseguren des del consistori, «vam demanar a les dones de Xirivella que ens mostraren la seua creativitat durant la pandèmia per a configurar una exposició multidisciplinar». Organitzada entre les regidories d’Igualtat, Cultura i Joventut amb la voluntat de visibilitzar les dones artistes del municipi, l’exposició lliga els diferents llenguatges de la creació amateur.

 

La implicació dels corresponsals juvenils amb el seu domini del llenguatge virtual i audiovisual ha transformat i actualitzat el resultat final. ‘Dones creant en pandèmia’ és un exemple de col.laboració en una realitat adversa, superació d’obstacles amb combinació de perspectives i ganes d’avançar com a societat.

 

Fent click ací podeu disfrutar el gran treball compartit.

Últimes notícies

De les ‘pràctiques ficus’ als simuladors: així es formen els futurs mèdics

La massificació en Medicina impulsa la simulació clínica per a evitar les 'pràctiques ficus'. Les universitats ajusten rotacions i convenis per a garantir aprenentatge real.

La Policia d’Indonèsia investiga possible negligència en el naufragi d’un vaixell amb espanyols

La Policia d'Indonèsia ha obert una investigació per possible negligència després del naufragi d'un vaixell turístic amb espanyols. Una menor va morir i tres seguixen desapareguts.

De les ‘pràctiques ficus’ als simuladors: així es formen els futurs mèdics

Les pràctiques clíniques s'han tornat més planificades i rotatòries, però la massificació impulsa la simulació amb maniquins i centres especialitzats. Les diferències entre models públic i privat marquen el ritme de l'aprenentatge.

Cap de setmana de pluges a València i Alacant i cota de neu en descens a Castelló

El primer cap de setmana de 2026 arriba amb ruixats localment forts en el sud de València i nord d'Alacant i amb la cota de neu en descens a l'interior nord de Castelló.

Octava jornada de busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

La busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi del KM Putri Sakinah va entrar en la seua octava jornada amb quatre sonares i una àrea més delimitada. La Policia manté oberta una investigació per a esclarir responsabilitats.

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.