17.8 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

L’Ajuntament de Xirivella inaugura l’exposició ‘Dones creant en pandèmia’

Ajuntament de Xirivella

Organitzada entre les regidories d’Igualtat, Cultura i Joventut | Wikipedia

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha inaugurat una exposició virtual anomenada ‘Dones creant en pandèmia’, este dilluns 22 de març a través de la xarxes socials.

 

Segons asseguren des del consistori, «vam demanar a les dones de Xirivella que ens mostraren la seua creativitat durant la pandèmia per a configurar una exposició multidisciplinar». Organitzada entre les regidories d’Igualtat, Cultura i Joventut amb la voluntat de visibilitzar les dones artistes del municipi, l’exposició lliga els diferents llenguatges de la creació amateur.

 

La implicació dels corresponsals juvenils amb el seu domini del llenguatge virtual i audiovisual ha transformat i actualitzat el resultat final. ‘Dones creant en pandèmia’ és un exemple de col.laboració en una realitat adversa, superació d’obstacles amb combinació de perspectives i ganes d’avançar com a societat.

 

Fent click ací podeu disfrutar el gran treball compartit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Igualtat estudia si l’assassinat d’una dona i la seua filla a Xilxes és violència masclista

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha anunciat que recapta dades per a determinar si el doble crim de Xilxes és violència masclista. L'exmarit ha sigut detingut per infringir una orde d'allunyament de 300 metres vigent fins a 2027.

Avís taronja este dijous per ratxes de 100 km/h en el nord de Castelló

Aemet ha establit per a este dijous l'avís taronja en el nord de Castelló per vent del nord-oest de fins a 100 km/h. Hi haurà avisos grocs a Alacant i València.

La Guàrdia Civil reclama les càmera de Xilxes per a contrastar la versió de l’exmarit

La Guàrdia Civil ha demanat a l'Ajuntament de Xilxes les gravacions que enfoquen la vivenda on van ser trobades una dona i la seua filla. Busca contrastar la versió de l'exmarit, detingut per infringir l'orde d'allunyament.

Pérez Llorca defén l’actuació del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha defés la resposta del Consell a les irregularitats en adjudicacions de vivendes a Alacant. PSPV i Compromís han demanat dimissions i eleccions.

Esclarixen una estafa de l’amor per 216.839 euros amb quatre detinguts a Alacant

La Policia Nacional ha desarticulat part d'una xarxa que va captar a una dona per Facebook i li va sostraure 216.839 euros. Huit persones han sigut identificades i quatre detingudes a Alacant.

Detingut l’exmarit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha arrestat a l'exmarit de la víctima per incomplir una orde de 300 metres vigent fins a 2027. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència.

La Comunitat Valenciana va registrar un 0,85% més de naixements en 2025, per davall de la mitjana nacional

La Comunitat Valenciana va augmentar els naixements un 0,85% en 2025, per davall del 0,99% nacional. Amb 35.822 enllumenaments, va aportar el 11,15% del total a Espanya.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros d’ajuda per a famílies de les víctimes de la DANA

El president ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a la província de València. El missatge arriba en la seua primera sessió de control en Les Corts.