L’Ajuntament de Xirivella inaugura l’exposició ‘Dones creant en pandèmia’

Ajuntament de Xirivella

Organitzada entre les regidories d’Igualtat, Cultura i Joventut | Wikipedia

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha inaugurat una exposició virtual anomenada ‘Dones creant en pandèmia’, este dilluns 22 de març a través de la xarxes socials.

 

Segons asseguren des del consistori, «vam demanar a les dones de Xirivella que ens mostraren la seua creativitat durant la pandèmia per a configurar una exposició multidisciplinar». Organitzada entre les regidories d’Igualtat, Cultura i Joventut amb la voluntat de visibilitzar les dones artistes del municipi, l’exposició lliga els diferents llenguatges de la creació amateur.

 

La implicació dels corresponsals juvenils amb el seu domini del llenguatge virtual i audiovisual ha transformat i actualitzat el resultat final. ‘Dones creant en pandèmia’ és un exemple de col.laboració en una realitat adversa, superació d’obstacles amb combinació de perspectives i ganes d’avançar com a societat.

 

Fent click ací podeu disfrutar el gran treball compartit.

Últimes notícies

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.