L’Ajuntament de Xirivella programa diferents sessions d’exercici en línia per a la població

 

El Servici Municipal d’Esports de l’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), t’oferix un ampli ventall d’activitats de manera telemàtica per a incentivar l’exercici físic de la població mentres estan tancades les instal·lacions. Els servicis que s’estan oferint són:

 

  • Informació a la ciutadania sobre les condicions de la pràctica deportiva en funció de la normativa vigent a cada moment. Contacta amb el servici a través del correu: esports@xirivella.es  i exposa tots els teus dubtes.
  • Sessions diàries de programes d’adults de gimnàstica de manteniment, gimnàstica especial, ioga, pilates, aeròbic i pàdel adults, a través d‘este canal YouTube.
  • Sessions d’entrenaments de diferents nivells de musculació, també en el canal de Youtube.
  • Respecte a les activitats de pàdel i patinatge, atés que actualment es permet fer activitat física en la via pública i espais a l’aire lliure, es fan 2 sessions setmanals per grup de programes d’Escola Esportiva de Pàdel i Patinatge, les que s’envien als alumnes a través de Whatsapp. Al seu torn, per a tots els veïns hi ha disponibles vídeos de cada una de les dos activitats, podent-se seguir en el canal de Youtube. 
  • Respecte a l’activitat de Futbol Sala, es fan 2 sessions setmanals per grup de programes d’Escola Esportiva de Futbol Sala a través de videoconferències per Zoom i Whatsapp els mateixos dies i horaris en els que es feien les classes presencials. A demés, els veïns poden fer esta activitat, a través de vídeos de sessions, en este canal de YouTube.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.