L’Ajuntament de Xirivella programa diferents sessions d’exercici en línia per a la població

 

El Servici Municipal d’Esports de l’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), t’oferix un ampli ventall d’activitats de manera telemàtica per a incentivar l’exercici físic de la població mentres estan tancades les instal·lacions. Els servicis que s’estan oferint són:

 

  • Informació a la ciutadania sobre les condicions de la pràctica deportiva en funció de la normativa vigent a cada moment. Contacta amb el servici a través del correu: esports@xirivella.es  i exposa tots els teus dubtes.
  • Sessions diàries de programes d’adults de gimnàstica de manteniment, gimnàstica especial, ioga, pilates, aeròbic i pàdel adults, a través d‘este canal YouTube.
  • Sessions d’entrenaments de diferents nivells de musculació, també en el canal de Youtube.
  • Respecte a les activitats de pàdel i patinatge, atés que actualment es permet fer activitat física en la via pública i espais a l’aire lliure, es fan 2 sessions setmanals per grup de programes d’Escola Esportiva de Pàdel i Patinatge, les que s’envien als alumnes a través de Whatsapp. Al seu torn, per a tots els veïns hi ha disponibles vídeos de cada una de les dos activitats, podent-se seguir en el canal de Youtube. 
  • Respecte a l’activitat de Futbol Sala, es fan 2 sessions setmanals per grup de programes d’Escola Esportiva de Futbol Sala a través de videoconferències per Zoom i Whatsapp els mateixos dies i horaris en els que es feien les classes presencials. A demés, els veïns poden fer esta activitat, a través de vídeos de sessions, en este canal de YouTube.

Últimes notícies

Pérez Llorca defensa que ja havia pujat les hores de matemàtiques abans del Pisa

Juanfran Pérez Llorca assegura a Crevillent que el seu Consell ja havia incrementat les hores de matemàtiques i limitat l’ús de mòbils abans de conéixer els resultats de l’informe Pisa, i anuncia 3 milions per a acabar el teatre Chapí. El president defensa també un pla per a millorar les condicions del professorat i reforçar l’educació especial, la FP i la climatització dels centres.

Noves ajudes de fins a 20.000 euros per a negocis en municipis afectats per la dana

La Generalitat ha obert la segona convocatòria EMDANA, amb 3,26 milions en ajudes de fins a 20.000 euros per a autònoms i pimes que inicien negocis en municipis afectats per la dana.

Braulio Vázquez deixa Osasuna i assumix el repte de fitxar pel València

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de set anys al càrrec de director esportiu per a incorporar-se al València, club que definix com ‘alguna cosa diferent’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà ara la direcció esportiva del club navarrés.

685.000 euros per a recuperar la zona cremada de la Serra Calderona

La Generalitat ha iniciat la primera fase de recuperació de les àrees afectades per lincendi de la Serra Calderona, amb una inversió de 684.594 euros i un termini dexecució de sis mesos, centrada en la vegetació cremada i els camins forestals.

Carbonell admet més pressupost al València Basket però reconeix rivals per davant

El director general del València Basket, Enric Carbonell, assegura que l’exigència i l’ambició es mantenen intactes, tot i que admet que hi ha clubs amb més pressupost i que el projecte continua sent deficitari cobert per l’aportació de Juan Roig.

Una avaria tècnica a l’Estació del Nord complica tres línies de Rodalia

Una avaria entre el pantògraf i la catenària a l’eixida de l’Estació del Nord ha afectat este dilluns les línies C1, C2 i C6 de Rodalia i un Euromed València-Figueres, amb retards de fins a 40 minuts i dos trens suprimits.

El nou Valencia busca reaccionar a Mendizorrotza davant un Alavés invicte a casa

El Valencia inicia la seua nova etapa a Mendizorrotza, on l'Alavés ha guanyat tots els partits, amb la banqueta i l'estructura esportiva en plena remodelació.

Educació reunirà divendres les autonomies amb el PISA 2025 de fons

El Ministeri d Educació ha convocat per a divendres la conferència sectorial amb les comunitats per repartir fons de FP i abordar el Pla d Educació Inclusiva, en plena polèmica pels resultats de l informe PISA 2025.