L’Ajuntament de Xirivella prepara una programació especial per a celebrar les Falles

Ajuntament de Xirivella

Han preparat una programació festiva molt especial i diferent | Wikipedia

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha decidit celebrar les Falles 2021 d’una forma atípica, amb una programació alternativa i conseqüent amb la realitat que s’experimenta amb la pandèmia del coronavirus. 

 

Per este motiu, des del consistori animen a decorar els balcons i les finestres amb elements fallers, fer una foto i publicar-la en Instagram amb l’etiqueta #XirivellaAmbGanesDFalles o enviar-la al següent correu electrònic: festes@xirivella.es

 

A demés, per al pròxim divendres, 19 de març, dia de Sant Josep, han preparat una programació festiva molt especial i diferent:

  • 12.30 hores. Concert faller del CIM en el CEIP Gregori Mayans. Convidades d’honor les Falleres Majors i Infantils de Xirivella i els seus presidents. Amb aforament limitat i invitació prèvia. 
  • 14.00 hores. Que sone ben fort l’himne de València en tots els balcons.
  • 20.00 hores. Retransmissió per streaming de l’acte a la plaça de l’Ajuntament a les Falleres Majors i Infantils de Xirivella. Amb aforament reduït, només per als representants de les comissions falleres.
  • 21.00 hores. Que sone ben fort ‘El fallero’ en tots els balcons.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.

El Llevant es juga la permanència davant el Getafe i busca el seu primer doble triomf a casa

El Llevant rep al Getafe en un dol clau per la permanència en el qual intentarà encadenar per primera vegada en la temporada dos victòries seguides en el Ciutat de València.

Morant reivindica la reconstrucció de Benetússer i avisa al Consell que no acaba al juny

Diana Morant destaca que el Govern destina més de 40 milions a la reconstrucció de Benetússer i retrau al Consell que parle d'una recuperació que acaba al juny.

Morant acusa a Pérez Llorca d’obstaculitzar la investigació de la dana i exigix retornar els reforços al jutjat

Diana Morant acusa a Juanfran Pérez Llorca d'obstruir la justícia en retirar reforços del jutjat que investiga la dana i reclama retornar immediatament tots els mitjans.

La primera setmana del juí a Ábalos destapa l’anomenada Espanya dels endolls

La primera setmana del juí a José Luis Ábalos ha girat més entorn de presumptes endolls i pagaments opacs que al tripijoc de contractes de màscares, amb testimoniatges que dibuixen una xarxa de favors, ocupacions arbitràries i suposades mossegades.