L’Ajuntament de Xirivella prepara una programació especial per a celebrar les Falles

Ajuntament de Xirivella

Han preparat una programació festiva molt especial i diferent | Wikipedia

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha decidit celebrar les Falles 2021 d’una forma atípica, amb una programació alternativa i conseqüent amb la realitat que s’experimenta amb la pandèmia del coronavirus. 

 

Per este motiu, des del consistori animen a decorar els balcons i les finestres amb elements fallers, fer una foto i publicar-la en Instagram amb l’etiqueta #XirivellaAmbGanesDFalles o enviar-la al següent correu electrònic: festes@xirivella.es

 

A demés, per al pròxim divendres, 19 de març, dia de Sant Josep, han preparat una programació festiva molt especial i diferent:

  • 12.30 hores. Concert faller del CIM en el CEIP Gregori Mayans. Convidades d’honor les Falleres Majors i Infantils de Xirivella i els seus presidents. Amb aforament limitat i invitació prèvia. 
  • 14.00 hores. Que sone ben fort l’himne de València en tots els balcons.
  • 20.00 hores. Retransmissió per streaming de l’acte a la plaça de l’Ajuntament a les Falleres Majors i Infantils de Xirivella. Amb aforament reduït, només per als representants de les comissions falleres.
  • 21.00 hores. Que sone ben fort ‘El fallero’ en tots els balcons.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.