L’Ajuntament de Xirivella prepara una programació especial per a celebrar les Falles

Ajuntament de Xirivella

Han preparat una programació festiva molt especial i diferent | Wikipedia

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha decidit celebrar les Falles 2021 d’una forma atípica, amb una programació alternativa i conseqüent amb la realitat que s’experimenta amb la pandèmia del coronavirus. 

 

Per este motiu, des del consistori animen a decorar els balcons i les finestres amb elements fallers, fer una foto i publicar-la en Instagram amb l’etiqueta #XirivellaAmbGanesDFalles o enviar-la al següent correu electrònic: festes@xirivella.es

 

A demés, per al pròxim divendres, 19 de març, dia de Sant Josep, han preparat una programació festiva molt especial i diferent:

  • 12.30 hores. Concert faller del CIM en el CEIP Gregori Mayans. Convidades d’honor les Falleres Majors i Infantils de Xirivella i els seus presidents. Amb aforament limitat i invitació prèvia. 
  • 14.00 hores. Que sone ben fort l’himne de València en tots els balcons.
  • 20.00 hores. Retransmissió per streaming de l’acte a la plaça de l’Ajuntament a les Falleres Majors i Infantils de Xirivella. Amb aforament reduït, només per als representants de les comissions falleres.
  • 21.00 hores. Que sone ben fort ‘El fallero’ en tots els balcons.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.