L’Ajuntament de Xirivella prepara una programació especial per a celebrar les Falles

Ajuntament de Xirivella

Han preparat una programació festiva molt especial i diferent | Wikipedia

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha decidit celebrar les Falles 2021 d’una forma atípica, amb una programació alternativa i conseqüent amb la realitat que s’experimenta amb la pandèmia del coronavirus. 

 

Per este motiu, des del consistori animen a decorar els balcons i les finestres amb elements fallers, fer una foto i publicar-la en Instagram amb l’etiqueta #XirivellaAmbGanesDFalles o enviar-la al següent correu electrònic: festes@xirivella.es

 

A demés, per al pròxim divendres, 19 de març, dia de Sant Josep, han preparat una programació festiva molt especial i diferent:

  • 12.30 hores. Concert faller del CIM en el CEIP Gregori Mayans. Convidades d’honor les Falleres Majors i Infantils de Xirivella i els seus presidents. Amb aforament limitat i invitació prèvia. 
  • 14.00 hores. Que sone ben fort l’himne de València en tots els balcons.
  • 20.00 hores. Retransmissió per streaming de l’acte a la plaça de l’Ajuntament a les Falleres Majors i Infantils de Xirivella. Amb aforament reduït, només per als representants de les comissions falleres.
  • 21.00 hores. Que sone ben fort ‘El fallero’ en tots els balcons.

Últimes notícies

L’Elx compra definitivament el lateral il·licità Buba Sangaré fins a 2031

L’Elx ha fet efectiva l’opció de compra pactada amb la AS Roma i incorpora en propietat el lateral il·licità Buba Sangaré, que signa fins a juny de 2031 i cobrirà la baixa d’Álvaro Núñez.

L’Audiència de València permet a Carlos Mazón personar-se en la causa per la DANA

L’Audiència Provincial de València estima el recurs de Carlos Mazón i li permet personar-se en la causa oberta per la DANA per a garantir el seu dret de defensa, en aplicació dels articles 118 i 118 bis de la Lecrim.

Comencen els primers paros en l’ensenyament concertat per la falta d’acords amb Educació

Els sindicats de l’ensenyament concertat han iniciat la primera de tres jornades de paros parcials en la Comunitat Valenciana per a pressionar la Conselleria d’Educació davant la falta d’avanç en la negociació laboral i educativa.

AVA denuncia els danys dels flamencs als arrossars de l’Albufera i reclama ajudes

L’Associació Valenciana d’Agricultors alerta que les bandades de flamencs han provocat pèrdues de fins al 100 % en algunes parcel·les d’arròs de l’Albufera i reclama a la Generalitat compensacions econòmiques i millores en l’assegurança agrària.

A presó provisional un home detingut a Borriol amb més de 45 grams de metanfetamina

Un home de 50 anys ha ingressat en presó provisional després que la Guàrdia Civil li localitzara més de 45 grams de metanfetamina ocults al vehicle en el terme municipal de Borriol. La jutgessa li imputa també desobediencia, conducció temerària i conducció sota els efectes de drogues.

Un tècnic de la CHJ nega qualsevol connexió entre la presa de Forata i el barranc del Poyo

Un director tècnic de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant la jutgessa que la presa de Forata i el barranc del Poyo corresponen a conques diferents i que no hi ha connexió hidràulica possible entre totes dues.

El PSPV anuncia esmenes als pressupostos per a reforçar els servicis públics i atendre les demandes dels docents

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, avança que el grup socialista presentarà esmenes als pressupostos de la Generalitat de 2026 per a blindar els servicis públics i incorporar les reivindicacions del professorat en vaga indefinida.

Catalá acusa Bernabé de acovardar-se i de posar-se de perfil davant l’acampada docent a la plaça de la Verge

La alcaldessa de València, María José Catalá, critica durament la delegada del Govern, Pilar Bernabé, a qui acusa d’estar acovardada després de l’incident de diumenge i de no intervindre en l’acampada de docents a la plaça de la Verge en ple 700 aniversari del Corpus.