L’Ajuntament de Xirivella prepara una programació especial per a celebrar les Falles

Ajuntament de Xirivella

Han preparat una programació festiva molt especial i diferent | Wikipedia

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha decidit celebrar les Falles 2021 d’una forma atípica, amb una programació alternativa i conseqüent amb la realitat que s’experimenta amb la pandèmia del coronavirus. 

 

Per este motiu, des del consistori animen a decorar els balcons i les finestres amb elements fallers, fer una foto i publicar-la en Instagram amb l’etiqueta #XirivellaAmbGanesDFalles o enviar-la al següent correu electrònic: festes@xirivella.es

 

A demés, per al pròxim divendres, 19 de març, dia de Sant Josep, han preparat una programació festiva molt especial i diferent:

  • 12.30 hores. Concert faller del CIM en el CEIP Gregori Mayans. Convidades d’honor les Falleres Majors i Infantils de Xirivella i els seus presidents. Amb aforament limitat i invitació prèvia. 
  • 14.00 hores. Que sone ben fort l’himne de València en tots els balcons.
  • 20.00 hores. Retransmissió per streaming de l’acte a la plaça de l’Ajuntament a les Falleres Majors i Infantils de Xirivella. Amb aforament reduït, només per als representants de les comissions falleres.
  • 21.00 hores. Que sone ben fort ‘El fallero’ en tots els balcons.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.