Alguns ajuntaments s’oferixen per a portar la compra a les cases de les persones de risc

Pla mitjà d'una compradora amb mascareta al mercat dels dissabtes de Lleida, el 14 de març de 2020

Fer la compra pot resultar perillós per a les persones de risc | ACN

 

La crisi del coronavirus ha dut al Govern a decretar l’estat d’alarma, que establix el confinament de la ciutadania en les seues cases durant un temps que encara no està massa clar. Amb açò, les eixides es limiten a fer la compra, passejar a les mascotes, anar a la farmàcia o assistir a persones dependents. Però estes actuacions poden resultar perilloses per als grups de risc, entre ells les persones majors o amb malalties cròniques

 

Per esta raó, alguns ajuntaments valencians han decidit facilitar esta faena a les persones que pertanyen a estos grups de riscs, oferint-se per a portar la seua compra a domicili. Entre ells trobem a l’Ajuntament del Puig, Puçol, Rafelbunyol, Sagunt, Gandia o Cullera, entre altres. 

 

D’esta manera, els consistoris que han llançat esta proposta demanen l’ajuda de voluntaris a través de les seues xarxes socials.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.

El València Basket arranca a Lugo la defensa del seu tron de lliga

El València Basket visita la pista del Ensino Lugo en l'anada dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa, després d'una mala ratxa en la fase regular però amb la plantilla al complet i el repte de referendar els seus tres títols seguits.

La vaga mèdica en la Comunitat Valenciana deixa sense atendre més de 223.000 pacients

La vaga intermitent de metges en la Comunitat Valenciana ha provocat que més de 223.000 pacients no hagen sigut atesos des de desembre, amb milers de consultes, proves i cirurgies ajornades.

Aldama implica a Sánchez i al PSOE en les seues reunions amb Koldo en el Suprem

Víctor de Aldama declara en el Suprem que Pedro Sánchez li va agrair la seua labor en 2019 i que Koldo García li va plantejar suposades ajudes a constructores per a finançar al PSOE.

Marcelino pot firmar la millor temporada de la seua carrera en Primera amb el Vila-real

Marcelino García Toral pot tancar la millor temporada de la seua carrera en Primera si el Vila-real suma almenys 9 punts en les cinc jornades que queden de Lliga. El tècnic ja ha batut diversos dels seus registres anteriors amb el club castellonenc.

El Llevant s’aferra al golaveraje per a continuar creient en la permanència

El Llevant, penúltim a dos punts de la salvació, té el golaveraje particular bestiar amb quatre dels seus sis rivals directes en la lluita per evitar el descens.