Alacant comprarà més de 5 milions de mascaretes per a un nou repartiment massiu

 

La Junta de Govern de l‘Ajuntament d’Alacant ha aprovat este dimarts la compra de més de cinc milions de mascaretes per a fer nous repartiments massius entre tota la població i, d’eixa manera, facilitar la seua protecció davant de l’evolució de la pandèmia de coronarvirus.

 

«L’adquisició del material preventiu, amb una inversió de 564.313,08 euros, es fa a través d’una tramitació excepcional d’emergència davant de l’augment del número de contagiats, considerant-se un segon brot del Covid-19, i davant de l’autorització de l’estat alarma fins al 9 de maig de 2021», segons un comunicat del consistori.

 

A demés de la població i als col·lectius més vulnerables, s’atendran les necessitats de protecció del personal i usuaris dels servicis públics municipals. Segons la nota de premsa, «l’Ajuntament d’Alacant va ser un dels primers d’Espanya en repartir mascaretes entre la població, distribuint més d’un milió en l’abril passat, en l’inici de la desescalada, en finalitzar l’estat de confinament».

 

En una campanya ja «es va reforçar amb altres dos repartiments al juny i octubre passats, amb la distribució entre el col·lectiu de majors de 65 anys de més de 60.000 packs de quatre unitats per a previndre els contagis entre el sector de la població que presentava major risc de contagi i mortalitat pels efectes del coronavirus».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.