12.9 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Alacant comprarà més de 5 milions de mascaretes per a un nou repartiment massiu

 

La Junta de Govern de l‘Ajuntament d’Alacant ha aprovat este dimarts la compra de més de cinc milions de mascaretes per a fer nous repartiments massius entre tota la població i, d’eixa manera, facilitar la seua protecció davant de l’evolució de la pandèmia de coronarvirus.

 

«L’adquisició del material preventiu, amb una inversió de 564.313,08 euros, es fa a través d’una tramitació excepcional d’emergència davant de l’augment del número de contagiats, considerant-se un segon brot del Covid-19, i davant de l’autorització de l’estat alarma fins al 9 de maig de 2021», segons un comunicat del consistori.

 

A demés de la població i als col·lectius més vulnerables, s’atendran les necessitats de protecció del personal i usuaris dels servicis públics municipals. Segons la nota de premsa, «l’Ajuntament d’Alacant va ser un dels primers d’Espanya en repartir mascaretes entre la població, distribuint més d’un milió en l’abril passat, en l’inici de la desescalada, en finalitzar l’estat de confinament».

 

En una campanya ja «es va reforçar amb altres dos repartiments al juny i octubre passats, amb la distribució entre el col·lectiu de majors de 65 anys de més de 60.000 packs de quatre unitats per a previndre els contagis entre el sector de la població que presentava major risc de contagi i mortalitat pels efectes del coronavirus».

Últimes notícies

L’administració 3 de Manises repartix prop de 800.000 euros en premis de la Loteria de Nadal

El despatx va vendre una sèrie del tercer premi, una altra del quart i dos quints (un complet i un dècim), amb un total que suma 766.000 euros. Part dels dècims es va col·locar en finestreta i per internet.

Una penya de l’Athletic i treballadors d’una residència es repartixen 9,6 milions a Alcoi

La penya alcoiana de l'Athletic i empleats de la residència Emilio Sala s'han repartit 9,6 milions del quint premi 18.669, últim a eixir, amb dècims també a Sant Vicent del Raspeig i Algemesí.

El Vila-real tanca 2025 amb nota en Lliga i amb ensopegades en Champions i Copa

El club ha sigut un dels més sòlids de l'any en Lliga, però ha encadenat eliminacions en Copa i una fase de grups de Champions sense victòries.

La Banda de Música de Teulada es porta més de 21 milions amb el quart premi 25.508

L'Agrupació Musical Cultural de Teulada ha sigut agraciada amb 21,18 milions en estar abonada al 25.508, segon quart premi, venut en Moraira i Manises.

El tercer premi 90.693 deixa 11,95 milions en la Comunitat Valenciana amb Alacant com a gran afortunada

El 90.693 ha repartit 11,95 milions en la Comunitat Valenciana, amb 10 milions venuts a Alacant. La resta s'ha distribuït entre Alzira, Gandia, Manises i altres punts.

València Basket es posa a prova davant Baskonia en l’Eurolliga

El València Basket afronta davant el Baskonia un examen de recuperació física i mental després de dos derrotes seguides. La defensa sobre Howard i el control del ritme marcaran el dol.

Bernabé destaca que les ajudes del Govern a la DANA en la Comunitat Valenciana superen 9.000 milions

L'Executiu ha destinat més de 9.000 milions a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana, a un ritme de 21,5 milions al dia. Bernabé subratlla 217 visites en 14 mesos, el 100% de transferències a infraestructures municipals i el 98,3% d'expedients del Consorci resolts.

Un jubilat de l’Hospital de Sant Joan ha repartit 150 dècims del tercer premi entre zeladors i auxiliars

Un extreballador de 73 anys de l'Hospital de Sant Joan ha repartit 150 dècims del tercer premi 90.693 entre excompanys, sobretot zeladors i auxiliars. El repartiment suma 7,5 milions i cada dècim deixa 48.000 euros nets.