Alacant obri les seues platges amb mascareta obligatòria i control d’aforament

 

El Patronat de Turisme de l’Ajuntament d’Alacant ha obert la temporada de platges amb la incorporació del servici de Salvament i Socorrisme per a garantir la seguretat dels banyistes per Setmana Santa. Sobre la normativa en els arenals, l’edil del ram, Mari Carmen Sánchez, ha indicat que serà d’obligat compliment portar màscara i no es podran ajuntar més de quatre persones en l’arena.

 

De la mateixa manera, la Policia vigilarà els aforaments en totes les platges amb un ampli dispositiu, i en el cas de conseguir al màxim permés es limitarà el seu accés. «És important no accedir a les platges si la seua ocupació és elevada i no permet mantindre la distància de seguretat, i respectar els tancaments físics que es puguen establir», ha indicat el consistori en un comunicat.

 

Com a mesura de protecció i prevenció enfront de la covid, s’han tornat a col·locar jalons de fusta que delimiten la zona humida, habilitant un espai d’entre sis i deu metres d’ample establit en la riba que «ha de respectar-se per a ús exclusiu de passeig i accés al bany», ha explicat Sánchez.

 

El servici de Salvament i Socorrisme comptarà amb un equip humà d’assistència i salvament amb 37 persones, que estaran disponibles des de les 11 fins a les 19 hores tots els dies de la setmana per a vetlar per la seguretat dels banyistes.

 

La vicealcaldessa ha assenyalat que l’objectiu és «assegurar que els ciutadans tinguen el millor servici i puguen disfrutar de les nostres platges amb totes les condicions de seguretat garantides».

Últimes notícies

Diversos vehicles cremats en l’incendi d’un garatge esta matinada a Xixona

Un incendi en un garatge amb 51 vehicles aparcats a Xixona ha cremat diversos cotxes esta matinada. No s’han registrat ferits i els bombers han donat per finalitzada la intervenció cap a les 7.30 hores.

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i vent fluix

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures, especialment en l’interior de València, i vent fluix variable que girarà a est i sud-est.

Demanen 13 anys de presó per a dos músics acusats de violar una jove després d’un concert a València

Dos músics s’enfronten a 13 anys de presó per una presumpta violació a una jove en un hotel després d’un concert de rap a Mislata. La setmana també concentra diversos judicis a València per delictes d’odi, agressions, estafes massives i apropiació indeguda.

Els bombers continuen treballant per extingir l’incendi forestal de Serra, ja estabilitzat

Els bombers mantenen hui els treballs d’extinció de l’incendi forestal declarat divendres a Serra, estabilitzat des de les 20.00 hores i sense mitjans aeris del MITECO operatius des d’última hora de la vesprada.

Comprar vivenda en la Comunitat Valenciana és més car que mai en el primer trimestre

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana ha arribat als 1.898 euros per metre quadrat en el primer trimestre de 2026, un 17,2 % més que un any abans i per damunt dels valors de la bambolla immobiliària.

Un virus obliga a arrancar milers de llimoners després d’una campanya de preus rècord

El virus de la clorosi nervial groga s’ha detectat en joves llimoners d’Alacant i Múrcia després d’una campanya catalogada d’històrica per preus i qualitat, i el sector dona per fet que caldrà arrancar milers d’arbres.

Macrooperació antidroga al Llevant: 28 detinguts i 30 quilos de cocaïna confiscats

La Policia Nacional ha desmantellat una xarxa de narcotràfic amb ramificacions a València, Alacant i Múrcia, amb 28 detinguts i un important arsenal de droga, diners i armes confiscats.

Uns 30.000 metges valencians afronten una cinquena setmana de vaga des d’este dilluns

Prop de 30.000 metges valencians estan cridats a una nova setmana de vaga entre el 15 i el 19 de juny per reclamar millores laborals, més personal i una atenció sanitària de qualitat.