Alacant comença les visites guiades gratuïtes com a atractiu turístic per a reactivar el sector

 

Alacant ha començat este dimecres 1 de juliol les visites guiades gratuïtes com a atractiu turístic per a reactivar el sector. La vicealcaldessa d’Alacant i edil de Turisme, Mari Carmen Sánchez, ha rebut este matí en la Plaça de l’Ajuntament al primer grup de visitants que dona per començades les visites guiades gratuïtes que ofereix el Patronat de Turisme i Platges d’Alacant.

 

L’objectiu d’esta activitat és accelerar la recuperació del sector turístic després de la crisi econòmica originada per l’alerta sanitària del Covid-19. Les visites, amb eixida a les 11.00 hores des de l’oficina de turisme de l’Ajuntament, estan organitzades de dimarts a diumenge per les zones més emblemàtiques de la ciutat i tenen una duració de dos hores.

 

Els grups són de 20 persones i hauran de respectar-se les mesures de distanciament social i les mascaretes seran obligatòries. Les reserves dels turistes es faran a través dels servicis del Patronat Municipal de Turisme i Platges per rigorós ordre d’entrada, a través d’un formulari que estarà disponible en el web del Patronat (www.alicanteturismo.com).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.