Alacant comença les visites guiades gratuïtes com a atractiu turístic per a reactivar el sector

 

Alacant ha començat este dimecres 1 de juliol les visites guiades gratuïtes com a atractiu turístic per a reactivar el sector. La vicealcaldessa d’Alacant i edil de Turisme, Mari Carmen Sánchez, ha rebut este matí en la Plaça de l’Ajuntament al primer grup de visitants que dona per començades les visites guiades gratuïtes que ofereix el Patronat de Turisme i Platges d’Alacant.

 

L’objectiu d’esta activitat és accelerar la recuperació del sector turístic després de la crisi econòmica originada per l’alerta sanitària del Covid-19. Les visites, amb eixida a les 11.00 hores des de l’oficina de turisme de l’Ajuntament, estan organitzades de dimarts a diumenge per les zones més emblemàtiques de la ciutat i tenen una duració de dos hores.

 

Els grups són de 20 persones i hauran de respectar-se les mesures de distanciament social i les mascaretes seran obligatòries. Les reserves dels turistes es faran a través dels servicis del Patronat Municipal de Turisme i Platges per rigorós ordre d’entrada, a través d’un formulari que estarà disponible en el web del Patronat (www.alicanteturismo.com).

Últimes notícies

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.

Rescatats dos banyistes arrossegats per un fort corrent a la cala del Moraig

Dos persones que feien paddle surf a la cala del Moraig, al Poble Nou de Benitatxell, han sigut rescatades després de quedar arrossegades per forts corrents causats per un canvi sobtat d’oratge. El telèfon mòbil protegit que portaven ha sigut clau per a localitzar-les després de quasi dos hores de búsqueda.

Així afectarà l’oratge a la visió de l’eclipsi solar des de Castelló i Alacant

L’eclipsi solar d’este dimecres es preveu amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló i a l’interior nord d’Alacant.

Compromís acusa Catalá de posar els joves a la cua davant el turisme

Compromís assegura que l’infobaròmetre municipal sobre la joventut evidencia greus dificultats per accedir a una vivenda i critica que el govern de Catalá prioritza el turisme. El sondeig mostra que més de la mitat dels jóvens de València encara no s’han emancipat.