Alacant comença les visites guiades gratuïtes com a atractiu turístic per a reactivar el sector

 

Alacant ha començat este dimecres 1 de juliol les visites guiades gratuïtes com a atractiu turístic per a reactivar el sector. La vicealcaldessa d’Alacant i edil de Turisme, Mari Carmen Sánchez, ha rebut este matí en la Plaça de l’Ajuntament al primer grup de visitants que dona per començades les visites guiades gratuïtes que ofereix el Patronat de Turisme i Platges d’Alacant.

 

L’objectiu d’esta activitat és accelerar la recuperació del sector turístic després de la crisi econòmica originada per l’alerta sanitària del Covid-19. Les visites, amb eixida a les 11.00 hores des de l’oficina de turisme de l’Ajuntament, estan organitzades de dimarts a diumenge per les zones més emblemàtiques de la ciutat i tenen una duració de dos hores.

 

Els grups són de 20 persones i hauran de respectar-se les mesures de distanciament social i les mascaretes seran obligatòries. Les reserves dels turistes es faran a través dels servicis del Patronat Municipal de Turisme i Platges per rigorós ordre d’entrada, a través d’un formulari que estarà disponible en el web del Patronat (www.alicanteturismo.com).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.