Albalat dels Sorells repartirà 12.000 mascaretes casa per casa

Albalat dels Sorells

Imatge de l’alcalde del municipi amb les mascaretes | Ajuntament d’Albalat dels Sorells

 

L’Ajuntament d’Albalat dels Sorells, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha adquirit 8.000 mascaretes sanitàries per a repartir entre la població d’esta localitat. A esta quantitat es sumen les 4.000 mascaretes reutilitzables que s’han demanat des de la Mancomunitat d’esta comarca.

 

Les mascaretes es repartiran a partir de l’11 de maig coincidint en la fase 1 de la desescalada. El veïnat rebrà en la seua bústia un sobre amb 3 mascaretes per cada persona que estiga empadronada en la casa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons explica Nicolau Claramunt, una volta ateses i garantides les necessitats prioritàries de protecció entre el personal sanitari, policies i altres col·lectius com els majors de 65 anys i persones amb patologies i de risc, es l’hora de què tota la població puga disposar d’este mitjà de protecció que reduix l’exposició al virus.

 

Tots sabem de la dificultat de conseguir les mascaretes, i per això també ha resultat complicat per al consistori, però han pogut conseguir-ne 8.000, més les 4.000 que aportarà la Mancomunitat, per a ajudar a garantir la protecció del veïnat d’este municipi en el procés de tornada a la normalitat.

 

L’ajuntament té preparades 1.000 mascaretes més per a que en el moment en el que s’obriguen les oficines municipals, es puga garantir la seguretat de totes les persones.

Últimes notícies

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.