Albalat dels Sorells repartirà 12.000 mascaretes casa per casa

Albalat dels Sorells

Imatge de l’alcalde del municipi amb les mascaretes | Ajuntament d’Albalat dels Sorells

 

L’Ajuntament d’Albalat dels Sorells, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha adquirit 8.000 mascaretes sanitàries per a repartir entre la població d’esta localitat. A esta quantitat es sumen les 4.000 mascaretes reutilitzables que s’han demanat des de la Mancomunitat d’esta comarca.

 

Les mascaretes es repartiran a partir de l’11 de maig coincidint en la fase 1 de la desescalada. El veïnat rebrà en la seua bústia un sobre amb 3 mascaretes per cada persona que estiga empadronada en la casa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons explica Nicolau Claramunt, una volta ateses i garantides les necessitats prioritàries de protecció entre el personal sanitari, policies i altres col·lectius com els majors de 65 anys i persones amb patologies i de risc, es l’hora de què tota la població puga disposar d’este mitjà de protecció que reduix l’exposició al virus.

 

Tots sabem de la dificultat de conseguir les mascaretes, i per això també ha resultat complicat per al consistori, però han pogut conseguir-ne 8.000, més les 4.000 que aportarà la Mancomunitat, per a ajudar a garantir la protecció del veïnat d’este municipi en el procés de tornada a la normalitat.

 

L’ajuntament té preparades 1.000 mascaretes més per a que en el moment en el que s’obriguen les oficines municipals, es puga garantir la seguretat de totes les persones.

Últimes notícies

Detinguda a Borriana per furtar 20.000 euros i joies de la vivenda on l’havien acollida

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana una dona de 34 anys acusada de furtar 20.000 euros en efectiu i joies de la vivenda on estava acollida. Part de les joies sostretes s'haurien venut posteriorment en establiments de compravenda d'or de la mateixa localitat.

UGT-PV defensa les ajudes de la Generalitat al congrés de 2021 i es mostra sorpresa per la investigació

UGT-PV ha defensat la legalitat de les subvencions rebudes de la Generalitat per al 43 Congrés Confederal de 2021 a València i s’ha mostrat sorpresa per la investigació anunciada per l’Agència Antifrau, tot reivindicant la seua transparència i independència sindical.

La jutgessa de la DANA amplia sis mesos la investigació penal a Catarroja

La jutgessa de Catarroja ha acordat allargar sis mesos la investigació penal sobre la gestió de la DANA, amb el suport de la Fiscalia, per acabar declaracions i informes pendents. També ha rebutjat incloure com a víctima mortal una dona de 93 anys, en no vore’s relació directa entre la riada i la seua mort.

El PP assegura que Pérez Llorca no necessita ‘xapeta’ per a demostrar la seua faena

El síndic del PP, Nando Pastor, ha defensat que Juanfran Pérez Llorca no necessita ser proclamat formalment candidat per a revalidar la Presidència i ha carregat contra Diana Morant i Joan Baldoví.

Autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar les ajudes a l’octubre

Les ajudes per la crisi migratòria a autònoms i empreses de Ceuta ja es poden demanar i es començaran a abonar a principis d’octubre. El ministre d’Hisenda, Arcadi España, també ha defensat el dret de vot dels espanyols afectats per la coneguda com a Llei de Néts.

Autònoms i empreses de Ceuta cobraran les ajudes a partir d’octubre

Les ajudes per la crisi migratòria a autònoms i empreses de Ceuta ja es poden demanar i Hisenda preveu començar els pagaments a principis d’octubre. Els autònoms rebran 5.000 euros i les empreses, entre 10.000 i 150.000 euros.

Els arrossers valencians avisen que la seua faena ja no és rendible per l’alça dels costos

El sector arrosser valencià denuncia que el preu en origen és un 35 % inferior als costos de producció i alerta que molts llauradors es plantegen deixar de sembrar si no s’aturen les importacions massives i no es revisen les clàusules de salvaguarda europees.

El cap de bombers forestals de Buñol qüestiona que els apartaren de mesurar el barranc del Poyo en plena DANA

El responsable de la unitat de bombers forestals de Buñol ha declarat que li va estranyar que els ordenaren deixar de controlar el cabal del barranc del Poyo hores abans de la tragèdia de la DANA, mentre un altre bomber d'Alzira ha relatat que va començar rescats per iniciativa pròpia.