Albalat dels Sorells repartirà 12.000 mascaretes casa per casa

Albalat dels Sorells

Imatge de l’alcalde del municipi amb les mascaretes | Ajuntament d’Albalat dels Sorells

 

L’Ajuntament d’Albalat dels Sorells, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha adquirit 8.000 mascaretes sanitàries per a repartir entre la població d’esta localitat. A esta quantitat es sumen les 4.000 mascaretes reutilitzables que s’han demanat des de la Mancomunitat d’esta comarca.

 

Les mascaretes es repartiran a partir de l’11 de maig coincidint en la fase 1 de la desescalada. El veïnat rebrà en la seua bústia un sobre amb 3 mascaretes per cada persona que estiga empadronada en la casa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons explica Nicolau Claramunt, una volta ateses i garantides les necessitats prioritàries de protecció entre el personal sanitari, policies i altres col·lectius com els majors de 65 anys i persones amb patologies i de risc, es l’hora de què tota la població puga disposar d’este mitjà de protecció que reduix l’exposició al virus.

 

Tots sabem de la dificultat de conseguir les mascaretes, i per això també ha resultat complicat per al consistori, però han pogut conseguir-ne 8.000, més les 4.000 que aportarà la Mancomunitat, per a ajudar a garantir la protecció del veïnat d’este municipi en el procés de tornada a la normalitat.

 

L’ajuntament té preparades 1.000 mascaretes més per a que en el moment en el que s’obriguen les oficines municipals, es puga garantir la seguretat de totes les persones.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.