Albalat dels Sorells repartirà 12.000 mascaretes casa per casa

Albalat dels Sorells

Imatge de l’alcalde del municipi amb les mascaretes | Ajuntament d’Albalat dels Sorells

 

L’Ajuntament d’Albalat dels Sorells, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha adquirit 8.000 mascaretes sanitàries per a repartir entre la població d’esta localitat. A esta quantitat es sumen les 4.000 mascaretes reutilitzables que s’han demanat des de la Mancomunitat d’esta comarca.

 

Les mascaretes es repartiran a partir de l’11 de maig coincidint en la fase 1 de la desescalada. El veïnat rebrà en la seua bústia un sobre amb 3 mascaretes per cada persona que estiga empadronada en la casa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons explica Nicolau Claramunt, una volta ateses i garantides les necessitats prioritàries de protecció entre el personal sanitari, policies i altres col·lectius com els majors de 65 anys i persones amb patologies i de risc, es l’hora de què tota la població puga disposar d’este mitjà de protecció que reduix l’exposició al virus.

 

Tots sabem de la dificultat de conseguir les mascaretes, i per això també ha resultat complicat per al consistori, però han pogut conseguir-ne 8.000, més les 4.000 que aportarà la Mancomunitat, per a ajudar a garantir la protecció del veïnat d’este municipi en el procés de tornada a la normalitat.

 

L’ajuntament té preparades 1.000 mascaretes més per a que en el moment en el que s’obriguen les oficines municipals, es puga garantir la seguretat de totes les persones.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.