L’alcaldessa dels Poblets es nega dimitir per vacunar-se i afirma que va complir amb el protocol

 

L’alcaldessa dels Poblets, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), Carolina Vives, s’ha negat a presentar la seua dimissió per haver sigut vacunada afirmant que va actuar «segons el protocol».

 

Segons explica ‘Las Provincias’, l’edil assegura que no van haver tractes de favor i no va usar el seu càrrec com a política, sinó que va seguir les recomanacions dels sanitaris. A demés, afirma que després de l’exposició d’arguments de tots els partits polítics no ha trobat raons per a haver de dimitir. 

 

El partit Compromís s’ha sumat a l’opinió del PP en la qual s’exigia a l’alcadessa abandonar el seu lloc. El portaveu popular, Jaime Ivars, opina que no va respectar la prioritat dels grups de risc i va ocultar la informació en un principi. 

 

D’atra banda, el portaveu de Compromís, Salvador Sendra, creu que el més just és demanar la dimissió de l’alcaldessa.

Últimes notícies

Mompó confia a repetir acords amb l’oposició per a aprovar els pressupostos de 2026

Vicent Mompó assegura que ja ha iniciat contactes amb l'oposició per als pressupostos de 2026 i confia a reeditar el consens aconseguit en els comptes de 2024 i 2025.

Pérez Llorca apel·la al sentit comú en la negociació amb els docents en vaga

Pérez Llorca defén que l'única condició del Consell en la negociació per la vaga indefinida del professorat és aplicar el sentit comú i despolititzar les aules.

L’acta arbitral arreplega els insults de Eder Sarabia després del Betis-Elx

L'acta del col·legiat Isidro Díaz de Mera arreplega greus insults de Eder Sarabia a l'equip arbitral després de la derrota de l'Elx davant el Betis per 2-1 a Sevilla.

Brugué culmina el seu retorn després d’operació de genoll amb el seu primer gol en Primera

Roger Brugué firma de cap el 2-3 a Vigo davant el Celta, el seu primer gol en Primera Divisió, pocs dies després de reaparéixer després d'una operació de genoll i en un triomf clau per a la permanència del Llevant.

Els sindicats d’inquilines criden a mobilitzar-se a València el 6 de juny per la vivenda

La Confederació de Sindicats d'Inquilines i el moviment per la vivenda impulsen protestes en almenys 24 ciutats, amb una jornada clau el 6 de juny a València, per a denunciar la situació del lloguer i exigir canvis legals i socials.

La nova tecnologia valenciana que convertix residus siderúrgics en ferro amb hidrogen verd

Investigadors del ITQ aconseguixen produir ferro metàl·lic a partir de residus del laminatge de l'acer usant hidrogen verd, reduint de manera notable la petjada de carboni.

Metrovalencia fa treballs nocturns de manteniment en les línies 4 i 6 del tramvia sense tallar el servici

Metrovalencia executa fins a mitjan juny treballs nocturns de amolado en les línies 4 i 6 del tramvia per a reduir sorolls i vibracions, mantenint la circulació habitual.

L’incendi en la planta de processament d’ametla de Vall d’Alba seguix actiu després de tota la nit de treball

L'incendi declarat en una empresa de processament d'ametla en un polígon de Vall d'Alba continua actiu, malgrat que els bombers han treballat durant tota la nit en la seua extinció.