17.4 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

L’alcaldessa dels Poblets es nega dimitir per vacunar-se i afirma que va complir amb el protocol

 

L’alcaldessa dels Poblets, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), Carolina Vives, s’ha negat a presentar la seua dimissió per haver sigut vacunada afirmant que va actuar «segons el protocol».

 

Segons explica ‘Las Provincias’, l’edil assegura que no van haver tractes de favor i no va usar el seu càrrec com a política, sinó que va seguir les recomanacions dels sanitaris. A demés, afirma que després de l’exposició d’arguments de tots els partits polítics no ha trobat raons per a haver de dimitir. 

 

El partit Compromís s’ha sumat a l’opinió del PP en la qual s’exigia a l’alcadessa abandonar el seu lloc. El portaveu popular, Jaime Ivars, opina que no va respectar la prioritat dels grups de risc i va ocultar la informació en un principi. 

 

D’atra banda, el portaveu de Compromís, Salvador Sendra, creu que el més just és demanar la dimissió de l’alcaldessa.

Últimes notícies

Bernabé sobre la fi de la busca de Quique a Indonèsia: tant de bo es poguera trobar

Pilar Bernabé ha lamentat la fi de l'operatiu per a trobar a Quique, desaparegut després d'un naufragi a Indonèsia, i ha expressat que tant de bo es poguera trobar.

Urtasun tatxa a Feijóo de ‘mentider compulsiu’ després de la seua declaració sobre la dana

Urtasun ha acusat a Feijóo de 'mentider compulsiu' en sostindre que va admetre haver mentit sobre un contacte 'permanent' amb Carlos Mazón durant la dana. Feijóo ha reconegut davant la jutgessa que es va confondre amb les dates i que no va rebre informació el dilluns.

La Comunitat Valenciana condiciona el seu suport al finançament a un fons d’anivellament immediat

Juanfran Pérez Llorca ha advertit que la Comunitat Valenciana no recolzarà el nou model si no inclou un fons d'anivellament immediat. Ha reclamat també abordar el deute per dependència i els costos de desplaçats sanitaris.

Generalitat i agents socials es comprometen a reactivar el diàleg social i tancar un pacte abans de l’estiu

La Generalitat, la patronal i els sindicats han acordat reactivar el diàleg social després de la dana i treballar per a concretar abans de l'estiu un pacte econòmic i social.

Bernabé confia en la ràpida arribada dels espanyols alliberats a Veneçuela

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha confiat que els cinc espanyols alliberats per Veneçuela arriben com més prompte millor i es troben bé. Entre ells hi ha un valencià i l'Executiu ha subratllat l'esforç diplomàtic realitzat.

Conclou la declaració telemàtica de Feijóo davant la jutgessa de la DANA després de quasi cinc hores

La compareixença com a testimoni del líder del PP ha finalitzat a les 14.35 després de quasi cinc hores. Va respondre a centenars de preguntes sobre la gestió de l'emergència i la seua arribada a València el 30 d'octubre.

Urtasun tatxa a Feijóo de mentider compulsiu per la seua declaració sobre la DANA

Ernest Urtasun ha acusat este divendres a Alberto Núñez Feijóo de ser 'un mentider compulsiu' després de la seua declaració davant la jutgessa per la DANA. El líder del PP ha admés que es va equivocar en situar en dilluns els contactes amb Carlos Mazón i els va fixar en dimarts i dimecres.

El Consell ha prorrogat l’ús de la targeta Móbilis en Rodalia de València amb 21 milions de la ATMV

El Consell ha estés un any el conveni amb Renfe que permet validar la targeta Móbilis en Rodalia de València. La ATMV assumix 21,08 milions per a mantindre la integració tarifària.