Consulta els aliments retirats per al consum per òxid d’etilè

 

Durant l’estiu s’han retirat diferents lots gelats de diferents marques, com els de Nestlé, per l’alta presència d’òxid d’etilè al seu interior.

Ara, s’ha sabut que la Unió Europea porta diversos mesos darrere dels aliments amb alts nivells d’òxid d’etilè que s’han trobat en lots de llavors de sèsam procedents de l’Índia.

Per este motiu, s’han retirat en altres països nombrosos aliments elaborats amb sèsam o oli de sèsam, com són barreges de llavors, barretes de cereals, galetes, pa de llavors, brioixeria, tahina i hummus.

A Espanya, Decathlon ha informat sobre la retirada d’alguns dels seus productes per contenir òxid d’etilè. Es tracta de cinc productes de la firma Aptonia entre els quals podem trobar barretes i càpsules creades amb sèsam que es van vendre en el mercat entre el 19 de juny i el 12 d’agost.

No s’han de consumir estos productes de Decathlon

Decathlon ha publicat un comunicat a la seua pàgina web advertint als seus usuaris de l’alta presència d’òxid d’etilè en diversos productes que s’han posat a la venda.

Concretament, el contingut d’òxid d’etilè és superior a l’fixat per la normativa vigent a les barretes Vitamines + Minerals de gust taronja. En els lots 21.140 i 21.189 que es van vendre fins al passat 12 d’agost. També el lot 21.166 de les barretes Electrolytes Tables «Ecosize» de sabor llimona i el lot 21.167 de el mateix producte.

D’altra banda, Decathlon també adverteix de l’alta presència d’òxid d’etilè en el pot de 100 càpsules de electròlits de la signatura Salts Caps. Concretament de el lot 21.182, que es va vendre en el mercat fins al passat 12 d’agost.

Des de Decathlon demanen, a totes aquelles persones que tinguen qualsevol d’estos productes, que els tornen com més prompte «Si tens qualsevol d’estos lots, et demanem que no els consumeixis i que els tornes a la recepció de la botiga més propera, perquè te’ls canvien o et tornen els diners (encara que el producte estiga incomplet) «. En cas de dubte, els responsables adverteixen que es pot consultar més informació en el nombre de telèfon gratuït 900 100 903.

Últimes notícies

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.