Consulta els aliments retirats per al consum per òxid d’etilè

 

Durant l’estiu s’han retirat diferents lots gelats de diferents marques, com els de Nestlé, per l’alta presència d’òxid d’etilè al seu interior.

Ara, s’ha sabut que la Unió Europea porta diversos mesos darrere dels aliments amb alts nivells d’òxid d’etilè que s’han trobat en lots de llavors de sèsam procedents de l’Índia.

Per este motiu, s’han retirat en altres països nombrosos aliments elaborats amb sèsam o oli de sèsam, com són barreges de llavors, barretes de cereals, galetes, pa de llavors, brioixeria, tahina i hummus.

A Espanya, Decathlon ha informat sobre la retirada d’alguns dels seus productes per contenir òxid d’etilè. Es tracta de cinc productes de la firma Aptonia entre els quals podem trobar barretes i càpsules creades amb sèsam que es van vendre en el mercat entre el 19 de juny i el 12 d’agost.

No s’han de consumir estos productes de Decathlon

Decathlon ha publicat un comunicat a la seua pàgina web advertint als seus usuaris de l’alta presència d’òxid d’etilè en diversos productes que s’han posat a la venda.

Concretament, el contingut d’òxid d’etilè és superior a l’fixat per la normativa vigent a les barretes Vitamines + Minerals de gust taronja. En els lots 21.140 i 21.189 que es van vendre fins al passat 12 d’agost. També el lot 21.166 de les barretes Electrolytes Tables “Ecosize” de sabor llimona i el lot 21.167 de el mateix producte.

D’altra banda, Decathlon també adverteix de l’alta presència d’òxid d’etilè en el pot de 100 càpsules de electròlits de la signatura Salts Caps. Concretament de el lot 21.182, que es va vendre en el mercat fins al passat 12 d’agost.

Des de Decathlon demanen, a totes aquelles persones que tinguen qualsevol d’estos productes, que els tornen com més prompte “Si tens qualsevol d’estos lots, et demanem que no els consumeixis i que els tornes a la recepció de la botiga més propera, perquè te’ls canvien o et tornen els diners (encara que el producte estiga incomplet) “. En cas de dubte, els responsables adverteixen que es pot consultar més informació en el nombre de telèfon gratuït 900 100 903.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.