Almàssera acull un cicle de contacontes infantil durant tot este any

 

L’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha anunciat que des d’este divendres, 29 de gener, la Regidoria de Cultura del municipi ha posat en marxa un nou programa cultural per a 2021. 

 

Es tracta d’un cicle de contacontes que oferiran l’últim divendres de cada mes per al públic infantil que tindrà lloc en la Biblioteca Municipal d’Almàssera, a càrrec de Rebombori Cultural.

 

L’objectiu d’este programa és acostar els contes i fomentar la passió per la cultura en les persones jóvens. Cal destacar que mentres dure l’actual situació i les restriccions vigents, els contacontes estaran disponibles de forma virtual al canal de ‘Youtube’ del consistori d’Almàssera, a on el públic podrà reproduir-los des del seu llançament durant 7 dies.

 

Entra al següent enllaç i descobrix el primer dels contes infantils. El primer dels contacontes és ‘Peus Negres‘, que tracta sobre el fenomen de la migració a la nostra societat. «Som habitants del món, formem part de la humanitat i valors com la solidaritat i la tolerància han d’estar en la base de la nostra educació», és el lema d’este primer contacontes.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.

Cau a Castelló una xarxa d’estafes bancàries amb quatre detinguts i 266.815 euros defraudats

La Guàrdia Civil deté a quatre persones i investiga a altres cinc per una organització que va obrir 58 comptes amb documentació falsa i va realitzar 484 operacions fraudulentes.

Detingut per tres furts a pacients majors a l’hospital de Torrevieja

Un home de 62 anys ha sigut detingut com a presumpte autor de tres furts a pacients majors estrangers a l'hospital de Torrevieja, on sostreia dispositius tecnològics i material mèdic de les habitacions.

L’ingrés mínim vital aconseguix a 93.539 llars valencianes i creix un 20% en un any

L'ingrés mínim vital va arribar al març a 93.539 llars de la Comunitat Valenciana, prop d'un 20% més que un any abans, en un context d'augment generalitzat d'esta prestació social a Espanya.

Condemnat a nou anys de presó per una onada d’incendis a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant condemna a nou anys de presó a un home per una sèrie d'incendis a la Vila Joiosa en 2023 i 2024, amb risc per a veïns i locals.

Compromís acusa el Consell de retallar recursos en el jutjat que investiga la dana

Compromís acusa el Consell de reduir mitjans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa penal per la dana i advertix que no acceptarà que hi haja impunitat.