12.9 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Almàssera acull un cicle de contacontes infantil durant tot este any

 

L’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha anunciat que des d’este divendres, 29 de gener, la Regidoria de Cultura del municipi ha posat en marxa un nou programa cultural per a 2021. 

 

Es tracta d’un cicle de contacontes que oferiran l’últim divendres de cada mes per al públic infantil que tindrà lloc en la Biblioteca Municipal d’Almàssera, a càrrec de Rebombori Cultural.

 

L’objectiu d’este programa és acostar els contes i fomentar la passió per la cultura en les persones jóvens. Cal destacar que mentres dure l’actual situació i les restriccions vigents, els contacontes estaran disponibles de forma virtual al canal de ‘Youtube’ del consistori d’Almàssera, a on el públic podrà reproduir-los des del seu llançament durant 7 dies.

 

Entra al següent enllaç i descobrix el primer dels contes infantils. El primer dels contacontes és ‘Peus Negres‘, que tracta sobre el fenomen de la migració a la nostra societat. «Som habitants del món, formem part de la humanitat i valors com la solidaritat i la tolerància han d’estar en la base de la nostra educació», és el lema d’este primer contacontes.

 

Últimes notícies

10 detinguts en desarticular una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització dedicada al trànsit internacional de gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en diverses províncies.

Alacant suspén els mercats ambulants del dissabte i el carnestoltes del divendres pel vent

L'Ajuntament ha cancel·lat els mercats ambulants del dissabte al matí i els actes de carnestoltes del divendres per ratxes previstes de fins a 85 km/h. Manté tancaments i mesures preventives a l'espera de l'evolució de l'episodi.

Detingut un pròfug finlandés amagat en una autocaravana en la costa d’Orihuela

Un home de 53 anys reclamat per Finlàndia ha sigut arrestat en la costa d'Orihuela quan s'amagava en una autocaravana. Està condemnat a 8 anys per difamació i assetjament i té una OEDE activa des de juny de 2025.

L’INE rebaixa l’IPC de gener al 2,3% i la Comunitat Valenciana marca un 2,5%, per damunt de la mitjana

L'INE ha retallat l'IPC de gener al 2,3% per la menor pressió de l'electricitat i els combustibles. La Comunitat Valenciana se situa en el 2,5%, per damunt de la mitjana.

L’afiliació estrangera cau al gener en la Comunitat Valenciana: 9.275 menys i 377.098 ocupats

L'afiliació de treballadors estrangers va baixar en 9.275 al gener en la Comunitat Valenciana, fins a 377.098. Malgrat l'ajust estacional, en l'últim any va sumar 43.850 (+13,16%).

La inflació de gener s’ha situat en el 2,5% en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

La Comunitat Valenciana ha registrat al gener un 2,5%, per damunt del 2,3% nacional després de la revisió a la baixa de l'INE. La subjacent se situa en el 2,6% i els aliments van augmentar un 3%.

Aemet eleva a taronja l’avís per vent des del migdia i preveu ratxes de 120 km/h el dissabte

Aemet ha elevat a taronja els avisos per vent des del migdia d'este divendres a Alacant i València, i des de les 17 hores també a Castelló. El dissabte s'esperen pics de 120 km/h i onatge de 2 a 3 metres en el nord de Castelló.

El vent s’intensifica este dissabte en la Comunitat Valenciana i amainarà el diumenge

El cap de setmana deixarà ratxes fortes i molt fortes, amb probables huracanades a Castelló el dissabte. El diumenge el vent tendirà a remetre i pujaran les màximes.