Almàssera acull un cicle de contacontes infantil durant tot este any

 

L’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha anunciat que des d’este divendres, 29 de gener, la Regidoria de Cultura del municipi ha posat en marxa un nou programa cultural per a 2021. 

 

Es tracta d’un cicle de contacontes que oferiran l’últim divendres de cada mes per al públic infantil que tindrà lloc en la Biblioteca Municipal d’Almàssera, a càrrec de Rebombori Cultural.

 

L’objectiu d’este programa és acostar els contes i fomentar la passió per la cultura en les persones jóvens. Cal destacar que mentres dure l’actual situació i les restriccions vigents, els contacontes estaran disponibles de forma virtual al canal de ‘Youtube’ del consistori d’Almàssera, a on el públic podrà reproduir-los des del seu llançament durant 7 dies.

 

Entra al següent enllaç i descobrix el primer dels contes infantils. El primer dels contacontes és ‘Peus Negres‘, que tracta sobre el fenomen de la migració a la nostra societat. «Som habitants del món, formem part de la humanitat i valors com la solidaritat i la tolerància han d’estar en la base de la nostra educació», és el lema d’este primer contacontes.

 

Últimes notícies

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.

Bernabé assegura que el Govern pressionarà per evitar cotxes al bulevard García Lorca

Pilar Bernabé afirma que el Govern dEspanya influirà perquè el bulevard Federico García Lorca siga un gran parc sense trànsit i critica lactitud de lalcalesa María José Catalá.