‘Amunt persianes’, més de 887.000 euros a l’obertura de 64 nous baixos comercials

L’Ajuntament de València destinarà, a través d’‘Amunt persianes’, 887.388 euros per a impulsar l’activitat econòmica i l’ocupació en els districtes i barris de València amb l’obertura de 64 nous baixos comercials.

L’èxit d’esta convocatòria demostra el necessari que és el suport del consistori a la revitalització dels barris amb l’obertura de nous negocis en baixos buits”, ha explicat la regidora d’Emprenedoria i Innovació Econòmica, Pilar Bernabé.

Es tracta que amb el suport de fins als 20.000 € que rebran per projecte tornen a apujar les persianes, per a dinamitzar els barris i accelerar la seua recuperació, perquè cada vegada que un negoci obri les seues portes el barri s’ompli de vida. I és que cada vegada que puja una persiana, puja l’ànim de tot un barri”, ha remarcat la regidora.

Així mateix, Bernabé ha recordat que “la convocatòria encara continua oberta, per la qual cosa les persones interessades podran presentar les sol·licituds a través de la Seu Electrònica fins al 15 de novembre de 2022 o fins que s’esgote el crèdit destinat a la convocatòria, en este cas, 1.000.000 d’euros, ampliables a 3.000.000 d’euros”.

Les ajudes es dirigixen a cobrir les despeses d’inversió de l’activitat empresarial sempre que impliquen la posada en marxa d’un negoci en un local en planta baixa que prèviament haguera estat buit, entenent-se com a tal aquell en el qual no s’exerceix activitat econòmica, professional o empresarial i que es trobe disponible per a lloguer, venda, o traspàs, inclosos aquells locals que es troben en reforma.

Els projectes beneficiaris de la convocatòria ‘Amunt persianes’ rebran fins a 20.000 euros. Esta és la quantia màxima contemplada per als barris que tenen una desertització comercial severa com Benicalap, Ciutat Fallera, El Botànic, El Pilar, La Roqueta, Marxalenes, Nou Moles, Russafa, Soternes, Tormos i Torrefiel.
Els projectes situats en barris que presenten símptomes de desertització comercial podran rebre fins a 15.000 euros.

Estos barris són Aiora, Arrancapins, Beteró, El Calvari, El Carme, Els Orriols, En Corts, La Creu Coberta, La Petxina, La Seu, La Xerea, Mont-Olivet i Morvedre. Finalment, els negocis que òbriguen en la resta de barris podran rebre fins a 10.000 d’euros.

En este cas se subvencionarà fins a un màxim del 80% del pressupost del projecte presentat destinat a despeses d’inversió, entenent-se com a tals els de l’adquisició del local; els de rehabilitació i adequació del local; els associats al funcionament operatiu de l’activitat, com els de maquinària, instal·lacions tècniques i utillatge, mobiliari, equips per a processos d’informació; i les inversions de caràcter immaterial com els de propietat industrial, obtenció de patents, marques i propietat intel·lectual.

Podran ser beneficiàries de les ajudes, tant les persones físiques o jurídiques, com les comunitats de béns, societats civils o altres entitats econòmiques sense personalitat jurídica, legalment constituïdes que hagen subscrit un contracte de compravenda, d’arrendament o de cessió del local on s’exercirà l’activitat per a la qual sol·licita subvenció o disposar d’una escriptura de propietat d’este local.

A més, és requisit necessari perquè el projecte siga beneficiari d’esta subvenció que el local en planta baixa on vaja a desenvolupar-se l’activitat es trobe en el terme municipal de València i estiga buit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.