12 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Andreu Buenafuente i Silvia Abril presentaran els premis Goya

Els còmics Sílvia Abril i Andreu Buenafuente estan d’enhorabona, ja que han sigut triats per a tornar a presentar els premis Goya per segon any consecutiu.

Andreu Buenafuente i Silvia Abril repetixen

La parella ja van ser els conductors de la gala de l’última edició dels guardons del cinema espanyol. El seu bon treball ha sigut premiat amb esta decisió. Els últims Goya van tindre 4 milions de teleespectadors, una molt bona xifra.

  

La cerimònia de lliurament dels premis de l’Acadèmia de Cine se celebrarà el pròxim 25 de gener en el Palau d’Esports José María Martín Carpena de Màlaga. En esta pròxima edició, la cita estarà produïda per l’Acadèmia de Cine en col·laboració amb El Terrat. L’acte estarà amenitzat i dirigit per Abril i Buenafuente al costat d’Enric Cambray i David Lillo.

  

«Com més temps estàs, més conscient eres del veritablement emocionant. Que després de tants anys, confien en un per presentar la gala més important és un honor», ha declarat Andreu Buenafuente, mentres que la seua esposa opina que «el sabor de boca que va quedar d’esta experiència no va poder ser millor. Amb esta sensació, presentar de nou la gala dels Goya no pot ser més estimulant».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.

Van intentar ocupar la vivenda dos vegades: els detinguts pels homicidis a Elx han passat a disposició judicial

Els dos sospitosos, de 19 i 35 anys i de nacionalitat polonesa, han passat a disposició judicial després d'hores atrinxerats en una casa de la pedania de la Marina. Abans havien intentat ocupar la vivenda dos vegades; l'agressió va deixar dos morts i un ferit greu.

Pérez Llorca condemna les pintades en la seu del PP de Finestrat i crida a rebutjar-les

El president ha censurat les pintades en la seu del PP de Finestrat i ha demanat a tots els partits que les condemnen. El PPCV també ha mostrat el seu rebuig.

2025 ha confirmat a l’esport valencià com a motor de reconstrucció després de la dana

La resposta de l'esport en 2025 s'ha convertit en un exemple de solidaritat després de la dana de 2024: més de deu milions mobilitzats i quasi totes les instal·lacions recuperades. Només El Palleter, a Paiporta, espera una reconstrucció total per la seua complexitat.

El Banc d’Aliments i el València CF renoven la seua labor solidària amb la ‘Nit de Nadal’

El València CF, a través de la seua fundació, ha reeditat la 'Nit de Nadal' al costat del Banc d'Aliments amb repartiment de productes nadalencs i joguets. L'acció reforça el seu compromís social i l'acompanyament a famílies en estes dates.

Obres i finançament del Nou Mestalla marquen el 2025 del València amb Kiat Lim

El València va reactivar les obres del Nou Mestalla i va tancar un finançament clau per a completar l'estadi i reestructurar el seu deute. L'any també va estar marcat per la presidència de Kiat Lim i una junta amb crítiques de part de l'afició.

El PP atribuïx al ‘odi de l’independentisme’ l’atac a la seua seu de Finestrat

El PP de la Comunitat Valenciana ha condemnat l'atac nocturn contra la seua seu a Finestrat i l'ha vinculat al 'odi de l'independentisme' cap al valencià. La formació assegura que fets similars s'han repetit en l'últim any i reclama una condemna unànime.