14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Andreu Buenafuente i Silvia Abril presentaran els premis Goya

Els còmics Sílvia Abril i Andreu Buenafuente estan d’enhorabona, ja que han sigut triats per a tornar a presentar els premis Goya per segon any consecutiu.

Andreu Buenafuente i Silvia Abril repetixen

La parella ja van ser els conductors de la gala de l’última edició dels guardons del cinema espanyol. El seu bon treball ha sigut premiat amb esta decisió. Els últims Goya van tindre 4 milions de teleespectadors, una molt bona xifra.

  

La cerimònia de lliurament dels premis de l’Acadèmia de Cine se celebrarà el pròxim 25 de gener en el Palau d’Esports José María Martín Carpena de Màlaga. En esta pròxima edició, la cita estarà produïda per l’Acadèmia de Cine en col·laboració amb El Terrat. L’acte estarà amenitzat i dirigit per Abril i Buenafuente al costat d’Enric Cambray i David Lillo.

  

«Com més temps estàs, més conscient eres del veritablement emocionant. Que després de tants anys, confien en un per presentar la gala més important és un honor», ha declarat Andreu Buenafuente, mentres que la seua esposa opina que «el sabor de boca que va quedar d’esta experiència no va poder ser millor. Amb esta sensació, presentar de nou la gala dels Goya no pot ser més estimulant».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.