Andreu Buenafuente i Silvia Abril presentaran els premis Goya

Els còmics Sílvia Abril i Andreu Buenafuente estan d’enhorabona, ja que han sigut triats per a tornar a presentar els premis Goya per segon any consecutiu.

Andreu Buenafuente i Silvia Abril repetixen

La parella ja van ser els conductors de la gala de l’última edició dels guardons del cinema espanyol. El seu bon treball ha sigut premiat amb esta decisió. Els últims Goya van tindre 4 milions de teleespectadors, una molt bona xifra.

  

La cerimònia de lliurament dels premis de l’Acadèmia de Cine se celebrarà el pròxim 25 de gener en el Palau d’Esports José María Martín Carpena de Màlaga. En esta pròxima edició, la cita estarà produïda per l’Acadèmia de Cine en col·laboració amb El Terrat. L’acte estarà amenitzat i dirigit per Abril i Buenafuente al costat d’Enric Cambray i David Lillo.

  

«Com més temps estàs, més conscient eres del veritablement emocionant. Que després de tants anys, confien en un per presentar la gala més important és un honor», ha declarat Andreu Buenafuente, mentres que la seua esposa opina que «el sabor de boca que va quedar d’esta experiència no va poder ser millor. Amb esta sensació, presentar de nou la gala dels Goya no pot ser més estimulant».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.