Andreu Buenafuente i Silvia Abril presentaran els premis Goya

Els còmics Sílvia Abril i Andreu Buenafuente estan d’enhorabona, ja que han sigut triats per a tornar a presentar els premis Goya per segon any consecutiu.

Andreu Buenafuente i Silvia Abril repetixen

La parella ja van ser els conductors de la gala de l’última edició dels guardons del cinema espanyol. El seu bon treball ha sigut premiat amb esta decisió. Els últims Goya van tindre 4 milions de teleespectadors, una molt bona xifra.

  

La cerimònia de lliurament dels premis de l’Acadèmia de Cine se celebrarà el pròxim 25 de gener en el Palau d’Esports José María Martín Carpena de Màlaga. En esta pròxima edició, la cita estarà produïda per l’Acadèmia de Cine en col·laboració amb El Terrat. L’acte estarà amenitzat i dirigit per Abril i Buenafuente al costat d’Enric Cambray i David Lillo.

  

«Com més temps estàs, més conscient eres del veritablement emocionant. Que després de tants anys, confien en un per presentar la gala més important és un honor», ha declarat Andreu Buenafuente, mentres que la seua esposa opina que «el sabor de boca que va quedar d’esta experiència no va poder ser millor. Amb esta sensació, presentar de nou la gala dels Goya no pot ser més estimulant».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.