Angelina Jolie demanda a Brad Pitt per abús infantil

 

La batalla per la custòdia dels fills de Brad Pitt i Angelina Jolie continua i esta guerra mediàtica pot acabar amb la carrera de l’actor i deixar-li sense poder veure als seus sis fills.

 

Tal com pareix, Angelina Jolie vol la custòdia dels sis fills per a ella, i està disposada a usar totes les armes a la seua mà per a conseguir-ho. L’enfrontament serà tan cru com el que van viure en la pel·lícula en la que es van enamorar, quan Pitt estava casat amb la protagonista de la serie ‘Friends‘, Jennifer Aniston

 

El passat 12 de març, Jolie va fer un pas més en la seua baralla judicial contra Brad Pitt i va presentar noves proves a on va afirmar que tant ella com els seus fills estarien disposats a oferir noves proves i testimoniatges que demostren violència domèstica. A demés, el seu fill major ja hauria atestat contra el seu pare. Segons el mitjà Us Weekly, «Maddox ja ha donat testimoniatge com a adult en la disputa de custòdia en curs i no va ser molt afalagador per a Brad».

 

2016, l’inici de la guerra entre els actors

El setembre de 2016, la famosa parella va anunciar per sorpresa la seua separació i des de llavors l’única cosa que els unix és una gran batalla judicial. Angelina Jolie vol impedir que Brad Pitt tinga el 50% de la custòdia dels seus fills menors i l’actor, segons diferents mitjans, es trobaria totalment devastat per la situació.

 

Poc després de la seua separació, els mitjans van començar a parlar d’una suposada topada entre l’actor i el seu fill major, Maddox, en un avió privat. Es van començar a escoltar rumors d’agressió i l’FBI i els serveis de menors dels Estats Units van iniciar una investigació. No obstant això, es va tancar per falta de proves.

 

En el passat, Brad Pitt va comptar durant una entrevista al New York Times que la seua separació de l’actriu va estar marcada per la seua addicció a l’alcohol. L’intèrpret va reconèixer que va acudir a teràpia durant més d’un any i mig i va assegurar que es va sentir segur sent part d’Alcohòlics Anònims.

Últimes notícies

Parcs naturals tancats i màximes restriccions per l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc d’incendis en tota la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, amb el tancament dels parcs naturals i la prohibició de transitar per senders i encendre foc. Les acampades i activitats a l’aire lliure en zones forestals també queden fortament limitades.

Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades

Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.

La valenciana Natalia Palomares triomfa com a única ballarina europea de Shakira

La valenciana Natalia Palomares és l’única ballarina europea que acompanya Shakira en la gira mundial 'Las mujeres ya no lloran', un espectacle que, segons destaca, transforma el dolor en poder inspirador. La seua trajectòria passa per deixar el Grau de Dret per la dansa i arribar a escenaris com la final del Mundial de futbol.

Caiguda múltiple en una prova ciclista a Estivella amb dos ferits greus

Una col·lisió entre dos ciclistes que lideraven el pilot en una prova a Estivella ha provocat una caiguda múltiple amb prop de 40 afectats i dos corredors ferits greus.

Així ha creat la UPV aperitius més dolços amb menys sucre gràcies a la impressió 3D

Un equip de la Universitat Politècnica de València ha desenvolupat una estratègia per reduir el sucre dels aperitius mantenint el sabor dolç, mitjançant la impressió 3D i una distribució intel·ligent del sucre dins del producte.

Mor una turista britànica de 66 anys fent parasailing a Benidorm

Una dona britànica de 66 anys ha mort després d’un accident de parasailing en aigües de Benidorm. Un home britànic de 47 anys també ha resultat ferit i tots dos han sigut traslladats a l’Hospital Marina Baixa.

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.