20.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Angelina Jolie demanda a Brad Pitt per abús infantil

 

La batalla per la custòdia dels fills de Brad Pitt i Angelina Jolie continua i esta guerra mediàtica pot acabar amb la carrera de l’actor i deixar-li sense poder veure als seus sis fills.

 

Tal com pareix, Angelina Jolie vol la custòdia dels sis fills per a ella, i està disposada a usar totes les armes a la seua mà per a conseguir-ho. L’enfrontament serà tan cru com el que van viure en la pel·lícula en la que es van enamorar, quan Pitt estava casat amb la protagonista de la serie ‘Friends‘, Jennifer Aniston

 

El passat 12 de març, Jolie va fer un pas més en la seua baralla judicial contra Brad Pitt i va presentar noves proves a on va afirmar que tant ella com els seus fills estarien disposats a oferir noves proves i testimoniatges que demostren violència domèstica. A demés, el seu fill major ja hauria atestat contra el seu pare. Segons el mitjà Us Weekly, «Maddox ja ha donat testimoniatge com a adult en la disputa de custòdia en curs i no va ser molt afalagador per a Brad».

 

2016, l’inici de la guerra entre els actors

El setembre de 2016, la famosa parella va anunciar per sorpresa la seua separació i des de llavors l’única cosa que els unix és una gran batalla judicial. Angelina Jolie vol impedir que Brad Pitt tinga el 50% de la custòdia dels seus fills menors i l’actor, segons diferents mitjans, es trobaria totalment devastat per la situació.

 

Poc després de la seua separació, els mitjans van començar a parlar d’una suposada topada entre l’actor i el seu fill major, Maddox, en un avió privat. Es van començar a escoltar rumors d’agressió i l’FBI i els serveis de menors dels Estats Units van iniciar una investigació. No obstant això, es va tancar per falta de proves.

 

En el passat, Brad Pitt va comptar durant una entrevista al New York Times que la seua separació de l’actriu va estar marcada per la seua addicció a l’alcohol. L’intèrpret va reconèixer que va acudir a teràpia durant més d’un any i mig i va assegurar que es va sentir segur sent part d’Alcohòlics Anònims.

Últimes notícies

MClan, La Fúmiga i El Diluvi lideren el Maror Festival a la Vila Joiosa al juny

La tercera edició del Maror Festival se celebrarà el 26 i 27 de juny a la platja de la Antoneta, a la Vila Joiosa, amb MClan, La Fúmiga i El Diluvi al capdavant. El cartell suma bandes de pop i rock, DJs i una zona gastronòmica; les entrades ja estan disponibles en marorfest.com.

Sanitat diagnostica 66 casos de mutilació genital femenina en 2025 en la Comunitat Valenciana

Sanitat ha diagnosticat 66 dones afectades per mutilació genital femenina en 2025 en la Comunitat Valenciana. L'actualització del protocol i noves ferramentes reforcen la prevenció i el seguiment.

El Suprem obliga a Ábalos i Koldo a comparéixer en persona en l’audiència preliminar del cas Koldo

El Suprem ha rebutjat que José Luis Ábalos i Koldo García seguisquen per videoconferència l'audiència preliminar del dia 12 i els obliga a acudir en persona. La providència arriba després de revisar els seus escrits i informes mèdics i antecedix a l'acte que obrirà la via al juí, previsiblement a l'abril.

Urtasun defén que les llibreries són espais de dinamització i ciutadania crítica

El ministre de Cultura ha reivindicat en el XXVII Congrés de Llibreries el paper de les llibreries com a nodes comunitaris que fomenten pensament lliure. La trobada aborda bibliodiversidad, novetats de Todostuslibros.com i el debat sobre l'IVA cultural.

Morant advertix que cap oligarca tecnològic està per damunt de la sobirania d’un poble

La ministra Diana Morant ha defés que cap empresa, tampoc els anomenats oligarques tecnològics, pot situar-se per damunt de les lleis i la sobirania. Ha respost així al missatge de Pável Dúrov després de l'anunci de restringir l'accés de menors de 16 a les xarxes socials.

22 anys i mig per assassinar a la seua parella amb 18 punyalades a Alcoi

L'Audiència Provincial ha condemnat a un home a 22 anys i mig de presó per assassinar a la seua parella amb almenys 18 punyalades a Alcoi en 2022. El jurat popular va apreciar traïdoria, acarnissament i agreujants de parentiu i discriminació per raó de gènere.

El Govern recorrerà la llei valenciana d’acompanyament per retallar drets LGTBI

Igualtat ha anunciat que presentarà un recurs contra la llei d'acompanyament del Consell per considerar que limita drets del col·lectiu LGTBI i ho farà abans que acabe febrer.

La ministra d’Igualtat sosté que el masclisme és transversal i que cap entitat és immune

Ana Redondo ha defés que el masclisme és transversal i que el decisiu és com es reacciona. Ha reivindicat la resposta immediata del PSOE en el cas Salazar, ha marcat diferències amb el PP i ha optat per la prudència davant la sentència del TJUE.