Angelina Jolie demanda a Brad Pitt per abús infantil

 

La batalla per la custòdia dels fills de Brad Pitt i Angelina Jolie continua i esta guerra mediàtica pot acabar amb la carrera de l’actor i deixar-li sense poder veure als seus sis fills.

 

Tal com pareix, Angelina Jolie vol la custòdia dels sis fills per a ella, i està disposada a usar totes les armes a la seua mà per a conseguir-ho. L’enfrontament serà tan cru com el que van viure en la pel·lícula en la que es van enamorar, quan Pitt estava casat amb la protagonista de la serie ‘Friends‘, Jennifer Aniston

 

El passat 12 de març, Jolie va fer un pas més en la seua baralla judicial contra Brad Pitt i va presentar noves proves a on va afirmar que tant ella com els seus fills estarien disposats a oferir noves proves i testimoniatges que demostren violència domèstica. A demés, el seu fill major ja hauria atestat contra el seu pare. Segons el mitjà Us Weekly, «Maddox ja ha donat testimoniatge com a adult en la disputa de custòdia en curs i no va ser molt afalagador per a Brad».

 

2016, l’inici de la guerra entre els actors

El setembre de 2016, la famosa parella va anunciar per sorpresa la seua separació i des de llavors l’única cosa que els unix és una gran batalla judicial. Angelina Jolie vol impedir que Brad Pitt tinga el 50% de la custòdia dels seus fills menors i l’actor, segons diferents mitjans, es trobaria totalment devastat per la situació.

 

Poc després de la seua separació, els mitjans van començar a parlar d’una suposada topada entre l’actor i el seu fill major, Maddox, en un avió privat. Es van començar a escoltar rumors d’agressió i l’FBI i els serveis de menors dels Estats Units van iniciar una investigació. No obstant això, es va tancar per falta de proves.

 

En el passat, Brad Pitt va comptar durant una entrevista al New York Times que la seua separació de l’actriu va estar marcada per la seua addicció a l’alcohol. L’intèrpret va reconèixer que va acudir a teràpia durant més d’un any i mig i va assegurar que es va sentir segur sent part d’Alcohòlics Anònims.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.