Angelina Jolie demanda a Brad Pitt per abús infantil

 

La batalla per la custòdia dels fills de Brad Pitt i Angelina Jolie continua i esta guerra mediàtica pot acabar amb la carrera de l’actor i deixar-li sense poder veure als seus sis fills.

 

Tal com pareix, Angelina Jolie vol la custòdia dels sis fills per a ella, i està disposada a usar totes les armes a la seua mà per a conseguir-ho. L’enfrontament serà tan cru com el que van viure en la pel·lícula en la que es van enamorar, quan Pitt estava casat amb la protagonista de la serie ‘Friends‘, Jennifer Aniston

 

El passat 12 de març, Jolie va fer un pas més en la seua baralla judicial contra Brad Pitt i va presentar noves proves a on va afirmar que tant ella com els seus fills estarien disposats a oferir noves proves i testimoniatges que demostren violència domèstica. A demés, el seu fill major ja hauria atestat contra el seu pare. Segons el mitjà Us Weekly, «Maddox ja ha donat testimoniatge com a adult en la disputa de custòdia en curs i no va ser molt afalagador per a Brad».

 

2016, l’inici de la guerra entre els actors

El setembre de 2016, la famosa parella va anunciar per sorpresa la seua separació i des de llavors l’única cosa que els unix és una gran batalla judicial. Angelina Jolie vol impedir que Brad Pitt tinga el 50% de la custòdia dels seus fills menors i l’actor, segons diferents mitjans, es trobaria totalment devastat per la situació.

 

Poc després de la seua separació, els mitjans van començar a parlar d’una suposada topada entre l’actor i el seu fill major, Maddox, en un avió privat. Es van començar a escoltar rumors d’agressió i l’FBI i els serveis de menors dels Estats Units van iniciar una investigació. No obstant això, es va tancar per falta de proves.

 

En el passat, Brad Pitt va comptar durant una entrevista al New York Times que la seua separació de l’actriu va estar marcada per la seua addicció a l’alcohol. L’intèrpret va reconèixer que va acudir a teràpia durant més d’un any i mig i va assegurar que es va sentir segur sent part d’Alcohòlics Anònims.

Últimes notícies

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.

Anselmi afronta el debut de LALIGA amb il·lusió i moltes ganes de competir

L’entrenador de l’Elche, Martín Anselmi, assegura que l’equip arriba al debut a LALIGA davant el Deportivo de La Coruña amb il·lusió, entusiasme i voluntat de competir després d’una llarga pretemporada.

El Valencia Basket arranca la pretemporada de Xavi Albert condicionat per les seleccions

El Valencia Basket, vigent campió de la Liga Endesa, inicia esta setmana la pretemporada del nou projecte de Xavi Albert, marcat per moltes novetats en la plantilla i per les absències dels internacionals per les finestres FIBA.

Gran revolució en l’onze del València en l’estrena de Lliga

El València afrontarà el debut de Lliga contra el Celta amb entre cinc i huit canvis respecte a l’estrena de la passada temporada, inclòs un nou sistema tàctic.

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.