Antonio Orozco actuarà a Torrevieja el 8 d’agost

Antonio Orozco actuarà el diumenge 8 d’agost, a les 22.00 hores. Presentarà el seu nou treball ‘Aviónica’. Les entrades, que tindran un preu de 25 a 32 euros, eixiran demà dijous a la venda a les 10.00 h en les plataformes entradasatualcance.com i horizontemusical.com

Amb més d’1.500.000 discos venuts, 1 disc de diamant, 9 discos de platí i nombrosos d’or, Antonio Orozco és un dels artistes més llorejats i volguts de la nostra música. Des dels seus inicis, els èxits i reconeixements han marcat una carrera imparable amb més de 2.500 concerts a Espanya, Europa i Llatinoamèrica. La trajectòria d’Antonio Orozco està avalada per nou àlbums, als quals se suma Aviònica, el seu dècim i últim disc.

Aviónica‘ ha tardat cinc anys a gestar-se, però aterra en el moment adequat, gràcies a l’esperit radiant i positiu d’unes cançons que conviden a detindre’s en les coses que de veritat valen la pena. Un disc reflexiu però extravertit, que ens allarga la mà en estos temps de sotsobre i confusió. El caràcter unitari ‘d’Aviónica’ ve dau pel seu cuidat disseny sònic i per la seua elaborada producció. Però hi ha molt més a descobrir baix tan brillant superfície, on en cada tema trobem una història d’aparença senzilla que toca la fibra i esperona la matèria grisa.

Amb este nou projecte Antonio Orozco iniciarà la seu gira més internacional fins hui. ‘Aviónica Tour‘ li portarà als principals escenaris del país, així com de la majoria de països de Llatinoamèrica.

Últimes notícies

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.