Antonio Orozco actuarà a Torrevieja el 8 d’agost

Antonio Orozco actuarà el diumenge 8 d’agost, a les 22.00 hores. Presentarà el seu nou treball ‘Aviónica’. Les entrades, que tindran un preu de 25 a 32 euros, eixiran demà dijous a la venda a les 10.00 h en les plataformes entradasatualcance.com i horizontemusical.com

Amb més d’1.500.000 discos venuts, 1 disc de diamant, 9 discos de platí i nombrosos d’or, Antonio Orozco és un dels artistes més llorejats i volguts de la nostra música. Des dels seus inicis, els èxits i reconeixements han marcat una carrera imparable amb més de 2.500 concerts a Espanya, Europa i Llatinoamèrica. La trajectòria d’Antonio Orozco està avalada per nou àlbums, als quals se suma Aviònica, el seu dècim i últim disc.

Aviónica‘ ha tardat cinc anys a gestar-se, però aterra en el moment adequat, gràcies a l’esperit radiant i positiu d’unes cançons que conviden a detindre’s en les coses que de veritat valen la pena. Un disc reflexiu però extravertit, que ens allarga la mà en estos temps de sotsobre i confusió. El caràcter unitari ‘d’Aviónica’ ve dau pel seu cuidat disseny sònic i per la seua elaborada producció. Però hi ha molt més a descobrir baix tan brillant superfície, on en cada tema trobem una història d’aparença senzilla que toca la fibra i esperona la matèria grisa.

Amb este nou projecte Antonio Orozco iniciarà la seu gira més internacional fins hui. ‘Aviónica Tour‘ li portarà als principals escenaris del país, així com de la majoria de països de Llatinoamèrica.

Últimes notícies

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.