À Punt prepara un talent show amb Samantha, la valenciana d’OT, com a jurat

 

À Punt continua apostant pels programes musicals en la seua nova temporada. La cadena valenciana ha decidit llançar un nou espai musical anomenat ‘Duel de veus’ i que s’estrenarà en 2021. A finals d’este mes de novembre comencen les gravacions, que duraran fins al mes de gener.

 

Segons informa ‘FormulaTV’, el nou programa estarà conduït per Àlex Blanquer, una cara ja coneguda pels espectadors valencians ja que presenta ‘Cara o creu’ i a demés ha sigut reportera en el magazin de les vesprades ‘À Punt directe’ i en les Campanadas 2019-2020.

 

Es posa davant del nou show musical després de convertir-se en una de les reporteres més virals de moment ja que va protagonitzar un divertit moment. Li va costar molt dir el nom de la localitat d’Alcalalí en un directe. 

 

En ‘Duel de veus, els jutges de les actuacions seran tres coneguts rostres pels espectadors entre els que destaca Samantha Gilabert, la que va ser concursant de Operación Triunfo 2020. També estarà present l’humorista Eugeni Alemany i la cantant Sole Giménez.

Últimes notícies

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.

Toljan i Víctor García s’exerciten al marge i són dubte per al Llevant davant el Betis

Jeremy Toljan i Víctor García s'entrenen al marge per sobrecàrregues musculars i són seriós dubte per al lateral dret del Llevant en la seua visita al Betis.

Affengruber amplia la nòmina de mundialistes de l’Elx amb la seua crida amb Àustria

El central de l'Elx David Affengruber és convocat per Àustria per al pròxim Mundial i s'unix a la tala però il·lustre llista de jugadors franjiverdes que han disputat esta cita.

Jaume Guardeño continua la seua recuperació en una clínica de neurorrehabilitación a Barcelona

El ciclista Jaume Guardeño ha sigut traslladat a la Clínica Guttmann de Barcelona, centre de referència en neurorrehabilitación, on continuarà recuperant-se del greu accident patit mentres entrenava el 31 de març.

Montero i Sako es reincorporen al València Basket abans de la Final Four de l’Eurolliga

Jean Montero i Neal Sako se sumen de nou als entrenaments del València Basket després de superar els seus problemes físics, a pocs dies de la semifinal d'Eurolliga davant el Reial Madrid.

Eray Cömert, central del València, convocat per Suïssa per al Mundial 2026

Eray Cömert, central del València, ha sigut inclòs en la llista definitiva de Suïssa per al Mundial 2026, que es disputarà al Canadà, els Estats Units i Mèxic.

Vega Gimeno fixa com a meta portar al 3×3 espanyol als Jocs de Los Angeles 2028

Vega Gimeno inicia la seua etapa com a coordinadora del bàsquet 3x3 en la FEB amb l'objectiu de classificar als equips absoluts per a Los Angeles 2028 i reforçar el treball de base.

Les autòpsies confirmen el crim masclista en la caserna de Dolores

Les autòpsies dels tres cossos trobats en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores confirmen la principal línia d'investigació per crim masclista.