À Punt prepara un talent show amb Samantha, la valenciana d’OT, com a jurat

 

À Punt continua apostant pels programes musicals en la seua nova temporada. La cadena valenciana ha decidit llançar un nou espai musical anomenat ‘Duel de veus’ i que s’estrenarà en 2021. A finals d’este mes de novembre comencen les gravacions, que duraran fins al mes de gener.

 

Segons informa ‘FormulaTV’, el nou programa estarà conduït per Àlex Blanquer, una cara ja coneguda pels espectadors valencians ja que presenta ‘Cara o creu’ i a demés ha sigut reportera en el magazin de les vesprades ‘À Punt directe’ i en les Campanadas 2019-2020.

 

Es posa davant del nou show musical després de convertir-se en una de les reporteres més virals de moment ja que va protagonitzar un divertit moment. Li va costar molt dir el nom de la localitat d’Alcalalí en un directe. 

 

En ‘Duel de veus, els jutges de les actuacions seran tres coneguts rostres pels espectadors entre els que destaca Samantha Gilabert, la que va ser concursant de Operación Triunfo 2020. També estarà present l’humorista Eugeni Alemany i la cantant Sole Giménez.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.