À Punt prepara un talent show amb Samantha, la valenciana d’OT, com a jurat

 

À Punt continua apostant pels programes musicals en la seua nova temporada. La cadena valenciana ha decidit llançar un nou espai musical anomenat ‘Duel de veus’ i que s’estrenarà en 2021. A finals d’este mes de novembre comencen les gravacions, que duraran fins al mes de gener.

 

Segons informa ‘FormulaTV’, el nou programa estarà conduït per Àlex Blanquer, una cara ja coneguda pels espectadors valencians ja que presenta ‘Cara o creu’ i a demés ha sigut reportera en el magazin de les vesprades ‘À Punt directe’ i en les Campanadas 2019-2020.

 

Es posa davant del nou show musical després de convertir-se en una de les reporteres més virals de moment ja que va protagonitzar un divertit moment. Li va costar molt dir el nom de la localitat d’Alcalalí en un directe. 

 

En ‘Duel de veus, els jutges de les actuacions seran tres coneguts rostres pels espectadors entre els que destaca Samantha Gilabert, la que va ser concursant de Operación Triunfo 2020. També estarà present l’humorista Eugeni Alemany i la cantant Sole Giménez.

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.