À Punt prepara un talent show amb Samantha, la valenciana d’OT, com a jurat

 

À Punt continua apostant pels programes musicals en la seua nova temporada. La cadena valenciana ha decidit llançar un nou espai musical anomenat ‘Duel de veus’ i que s’estrenarà en 2021. A finals d’este mes de novembre comencen les gravacions, que duraran fins al mes de gener.

 

Segons informa ‘FormulaTV’, el nou programa estarà conduït per Àlex Blanquer, una cara ja coneguda pels espectadors valencians ja que presenta ‘Cara o creu’ i a demés ha sigut reportera en el magazin de les vesprades ‘À Punt directe’ i en les Campanadas 2019-2020.

 

Es posa davant del nou show musical després de convertir-se en una de les reporteres més virals de moment ja que va protagonitzar un divertit moment. Li va costar molt dir el nom de la localitat d’Alcalalí en un directe. 

 

En ‘Duel de veus, els jutges de les actuacions seran tres coneguts rostres pels espectadors entre els que destaca Samantha Gilabert, la que va ser concursant de Operación Triunfo 2020. També estarà present l’humorista Eugeni Alemany i la cantant Sole Giménez.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.