14.7 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

L’Arenal Sound esgota les entrades per al seu retorn en 2022 en menys de huit hores

 

Arenal Sound penja el seu cartell de SOLD OUT en menys de 8 hores des de l’eixida a la venda.
Este diumenge es van posar a la venda els abonaments generals i VIP de la pròxima edició i en tan sols unes hores es va aconseguir vendre tots els abonaments disponibles.

El festival se celebrarà del 2 al 7 d’agost a Borriana i la seua organització ha volgut agrair este rècord històric: “Sou increïbles sounders!. Serà la millor edició de totes”.

Després de dos anys sense poder celebrar-se, Arenal Sound torna a la càrrega amb més força que mai i amb una fidelitat sorprenent. Sens dubte l’edició de 2022 serà la més especial de totes i ningú volia perdre-li-ho. El retrobament més esperat tornarà a produir-se a Borriana el pròxim estiu.

A les 12.00 hores llançaven el tret d’eixida per a adquirir abonaments generals i VIP i a les 15.00 hores, el 90% dels abonaments ja els havia volat de les mans. I és que la xifra disponible era limitada, atés que es tractava de devolucions.

Per a això, a més, des de l’organització s’han llançat els primers noms on destaquen que “comptarem amb artistes nacionals i internacionals, que donaran veu al nostre benvolgut festival.

En els primers artistes confirmats podem trobar a Ñengo Flow, Dimitri Hortes & Like Mike, C.Tangana, Lola Índigo, Carlos Sadness o Bad Gyal entre altres”.

Últimes notícies

Paiporta i la Generalitat revisen projectes i finançament per a la recuperació del municipi

L'alcalde i el president han repassat els compromisos per a impulsar la recuperació després de la DANA, amb focus en un edifici integral d'emergències i parcs inundables.

Pérez Llorca i Pedro Sánchez es reuniran el 17 de desembre per a impulsar la reconstrucció després de la DANA

Pérez Llorca es veurà amb Pedro Sánchez en La Moncloa el 17 de desembre per a reforçar la col·laboració institucional i proposar una Comissió Mixta que coordine la reconstrucció després de la DANA. També posarà sobre la taula finançament autonòmic, fons d'anivellament i l'aigua que mereix la Comunitat.

El PSPV acusa el PP de convertir la Diputació d’Alacant en exemple d’inacció

El PSPV-PSOE ha acusat el president Toni Pérez de convertir la Diputació d'Alacant en un exemple d'inacció. Els socialistes han esgrimit baixa execució de plans, retallades i pèrdua de fons, i han presentat propostes alternatives.

Iberdrola invertix 252 milions en les seues dos primeres plantes fotovoltaiques en la Comunitat Valenciana

Iberdrola ha iniciat la construcció de les plantes Cofrentes I i Ayora 1 a la província de València, amb 366 MW i una inversió de 252 milions. Generaran més de 650.000 MWh a l'any, cobriran a unes 200.000 llars i evitaran 52.000 tones de CO₂ anuals.

El Consell Audiovisual veu deficient la cobertura d’À Punt del 25-O

El Consell Audiovisual de la Comunitat Valenciana ha conclòs que la cobertura televisiva de la manifestació del 25 d'octubre va ser 'deficient'. L'òrgan va tramitar queixes de l'audiència i, malgrat reconéixer continguts en web, ràdio i especials posteriors, va discrepar per l'absència de connexions en directe.

Detinguts a Cullera per tràfic de drogues i blanqueig després de gastos incompatibles amb els seus ingressos

La Guàrdia Civil ha arrestat a Cullera a un home i a dos dones per tràfic de drogues i blanqueig de capitals després de detectar un gasto de luxe i inflats ingressos en efectiu incompatibles amb els seus ingressos. L'home ha ingressat a la presó sense fiança.

Detingut de nou el presumpte agressor de la seua parella a Catarroja després de la mort de la víctima

La Guàrdia Civil ha arrestat este dimecres a l'home, de 43 anys, per orde del jutjat de Sueca davant risc de fugida, després que la dona, de 48, morira tres dies després de l'agressió. En una primera compareixença va quedar en llibertat amb mesures cautelars.

Miguel Ángel Oliver: la IA pot ajudar al periodisme, però no farà periodisme

Oliver ha subratllat que la Intel·ligència Artificial pot agilitzar processos, però no substituïx el criteri periodístic. Va reclamar honestedat i supervisió humana.