L’Arenal Sound esgota les entrades per al seu retorn en 2022 en menys de huit hores

 

Arenal Sound penja el seu cartell de SOLD OUT en menys de 8 hores des de l’eixida a la venda.
Este diumenge es van posar a la venda els abonaments generals i VIP de la pròxima edició i en tan sols unes hores es va aconseguir vendre tots els abonaments disponibles.

El festival se celebrarà del 2 al 7 d’agost a Borriana i la seua organització ha volgut agrair este rècord històric: “Sou increïbles sounders!. Serà la millor edició de totes”.

Després de dos anys sense poder celebrar-se, Arenal Sound torna a la càrrega amb més força que mai i amb una fidelitat sorprenent. Sens dubte l’edició de 2022 serà la més especial de totes i ningú volia perdre-li-ho. El retrobament més esperat tornarà a produir-se a Borriana el pròxim estiu.

A les 12.00 hores llançaven el tret d’eixida per a adquirir abonaments generals i VIP i a les 15.00 hores, el 90% dels abonaments ja els havia volat de les mans. I és que la xifra disponible era limitada, atés que es tractava de devolucions.

Per a això, a més, des de l’organització s’han llançat els primers noms on destaquen que «comptarem amb artistes nacionals i internacionals, que donaran veu al nostre benvolgut festival.

En els primers artistes confirmats podem trobar a Ñengo Flow, Dimitri Hortes & Like Mike, C.Tangana, Lola Índigo, Carlos Sadness o Bad Gyal entre altres».

Últimes notícies

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.