Arranquen les reserves de la Setmana de la Paella

 

A partir de hui estan obertes les reserves per a la Setmana de la Paella, certamen gastronòmic que se celebra amb motiu del World Paella Day, a través de la web www.worldpaelladay.org.

Durant 10 dies, un total de 28 restaurants oferiran diferents tipologies de menús el plat principal dels quals serà l’arròs, i comptaran amb entrant i postres.

El regidor de Turisme i president de Visit València, Emiliano García, ha destacat que “amb motiu del World Paella Day Restaurant Week els restaurants de València fan una proposta gastronòmica especial perquè, tant residents com visitants, puguen gaudir del nostre plat més emblemàtic, i descobrir tant la recepta més tradicional, com la rica gastronomia valenciana vinculada a l’arròs”. 

García ha afegit que “és fonamental que, entre les accions desenvolupades amb motiu del 20 de setembre, Dia Mundial de la Paella, estiguen incloses iniciatives que dinamitzen l’hostaleria i contribuïsquen a reforçar el consum entre els restaurants”.

En esta edició participen des dels establiments més icònics de la paella tradicional, com la Borja Azcutia, Ampar (Hospes Palau de la Mar) o Llevant Benissanó o, a aquells més avantguardistes que serveixen arrossos, com Kaymus. En tots ells hi ha un comú denominador: l’exquisida tècnica en el cuinat de l’arròs.

Així, són 28 els restaurants participants entre els quals es troben alguns dels més reconeguts establiments vinculats a la paella que compten amb Sols Repsol i Cullera d’Assot.

Entre l’oferta que han preparat es pot gaudir, com no podia ser d’una altra manera, de paella valenciana, paella de confit d’ànec, pernil d’ànec i bolets; paella de Galera, llagostins i llobarro salvatge, o “Arròs en fenoll, llard i caragols”.

Les reserves per a esta edició especial de la Setmana de la Paella estan ja disponibles en la web oficial del World Paella Day (www.worldpaelladay.org). 

World Paella Day Restaurant Week, esdeveniment en el qual s’emmarca la Setmana de la Paella, està impulsat per i organitzat per Ajuntament de València, a través de Visit València, Diputació de València, Turisme Comunitat Valenciana i L’Exquisit Mediterrani, Wikipaella i Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca.
 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.