14.2 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Arranquen les reserves de la Setmana de la Paella

 

A partir de hui estan obertes les reserves per a la Setmana de la Paella, certamen gastronòmic que se celebra amb motiu del World Paella Day, a través de la web www.worldpaelladay.org.

Durant 10 dies, un total de 28 restaurants oferiran diferents tipologies de menús el plat principal dels quals serà l’arròs, i comptaran amb entrant i postres.

El regidor de Turisme i president de Visit València, Emiliano García, ha destacat que “amb motiu del World Paella Day Restaurant Week els restaurants de València fan una proposta gastronòmica especial perquè, tant residents com visitants, puguen gaudir del nostre plat més emblemàtic, i descobrir tant la recepta més tradicional, com la rica gastronomia valenciana vinculada a l’arròs”. 

García ha afegit que “és fonamental que, entre les accions desenvolupades amb motiu del 20 de setembre, Dia Mundial de la Paella, estiguen incloses iniciatives que dinamitzen l’hostaleria i contribuïsquen a reforçar el consum entre els restaurants”.

En esta edició participen des dels establiments més icònics de la paella tradicional, com la Borja Azcutia, Ampar (Hospes Palau de la Mar) o Llevant Benissanó o, a aquells més avantguardistes que serveixen arrossos, com Kaymus. En tots ells hi ha un comú denominador: l’exquisida tècnica en el cuinat de l’arròs.

Així, són 28 els restaurants participants entre els quals es troben alguns dels més reconeguts establiments vinculats a la paella que compten amb Sols Repsol i Cullera d’Assot.

Entre l’oferta que han preparat es pot gaudir, com no podia ser d’una altra manera, de paella valenciana, paella de confit d’ànec, pernil d’ànec i bolets; paella de Galera, llagostins i llobarro salvatge, o “Arròs en fenoll, llard i caragols”.

Les reserves per a esta edició especial de la Setmana de la Paella estan ja disponibles en la web oficial del World Paella Day (www.worldpaelladay.org). 

World Paella Day Restaurant Week, esdeveniment en el qual s’emmarca la Setmana de la Paella, està impulsat per i organitzat per Ajuntament de València, a través de Visit València, Diputació de València, Turisme Comunitat Valenciana i L’Exquisit Mediterrani, Wikipaella i Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca.
 

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.