Arranquen les reserves de la Setmana de la Paella

 

A partir de hui estan obertes les reserves per a la Setmana de la Paella, certamen gastronòmic que se celebra amb motiu del World Paella Day, a través de la web www.worldpaelladay.org.

Durant 10 dies, un total de 28 restaurants oferiran diferents tipologies de menús el plat principal dels quals serà l’arròs, i comptaran amb entrant i postres.

El regidor de Turisme i president de Visit València, Emiliano García, ha destacat que “amb motiu del World Paella Day Restaurant Week els restaurants de València fan una proposta gastronòmica especial perquè, tant residents com visitants, puguen gaudir del nostre plat més emblemàtic, i descobrir tant la recepta més tradicional, com la rica gastronomia valenciana vinculada a l’arròs”. 

García ha afegit que “és fonamental que, entre les accions desenvolupades amb motiu del 20 de setembre, Dia Mundial de la Paella, estiguen incloses iniciatives que dinamitzen l’hostaleria i contribuïsquen a reforçar el consum entre els restaurants”.

En esta edició participen des dels establiments més icònics de la paella tradicional, com la Borja Azcutia, Ampar (Hospes Palau de la Mar) o Llevant Benissanó o, a aquells més avantguardistes que serveixen arrossos, com Kaymus. En tots ells hi ha un comú denominador: l’exquisida tècnica en el cuinat de l’arròs.

Així, són 28 els restaurants participants entre els quals es troben alguns dels més reconeguts establiments vinculats a la paella que compten amb Sols Repsol i Cullera d’Assot.

Entre l’oferta que han preparat es pot gaudir, com no podia ser d’una altra manera, de paella valenciana, paella de confit d’ànec, pernil d’ànec i bolets; paella de Galera, llagostins i llobarro salvatge, o “Arròs en fenoll, llard i caragols”.

Les reserves per a esta edició especial de la Setmana de la Paella estan ja disponibles en la web oficial del World Paella Day (www.worldpaelladay.org). 

World Paella Day Restaurant Week, esdeveniment en el qual s’emmarca la Setmana de la Paella, està impulsat per i organitzat per Ajuntament de València, a través de Visit València, Diputació de València, Turisme Comunitat Valenciana i L’Exquisit Mediterrani, Wikipaella i Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca.
 

Últimes notícies

Poca visibilitat i aire degradat per fum a la zona de l’incendi de Tuéjar

Aemet alerta que les inversions tèrmiques poden confinar el fum de l’incendi de Tuéjar a prop del sòl durant diverses hores, amb visibilitat reduïda i pitjor qualitat de l’aire.

Vesprada de ruixats i tronades molt fortes a València i sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes de vent molt intenses. Les temperatures màximes baixaran de forma notable i el cel s’ennuvolarà a partir de migdia.

Una nit en vela a Tuéjar per un incendi que arrasa mil hectàrees a l’Alt Túria

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar ha cremat unes 1.000 hectàrees en la reserva de la biosfera de l’Alt Túria, encara actiu però sense risc per als veïns. L’alcalde reclama més inversió en prevenció i gestió forestal.

Vesprada de ruixats i tronades fortes a València i al sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes molt fortes de vent.

Més de 700 efectius combaten l’incendi forestal de Tuéjar amb 11 mitjans aeris i la UME

L’incendi declarat a Tuéjar ha calcinat ja 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar unes 25 persones, mentres 11 mitjans aeris i la UME reforcen hui l’extinció.

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.