Arriba la presentació de la Fallera Calavera 3 amb sorteigs de regals en València

Fallera Calavera 3

Joc de la Fallera Calavera 3 | Fallera Calavera

 

Este pròxim dilluns 9 de desembre, cap a les 19.00 hores de la vesprada, en l’FNAC de València, tindrà lloc la presentació oficial del joc de taula de la Fallera Calavera 3, segons han informat els organitzadors en un comunicat este dimecres.

 

En l’acte de presentació, dirigit pel creador Enric Aguilar, els assistents podran aprendre a com jugar a la Fallera Calavera 3. El joc es posarà a la venda este dilluns en un acte en el que s’espera que assistisquen més d’un centenar de jugadors. A demés, s’ha anunciat el sorteig de cartes extraordinàries i marxandatge (tasses, motxilles, etc.) de la Fallera Calavera entre els assistents.

 

I és que este joc valencià, actualment, és dels més venuts en Espanya. Cal destacar que ha traspassat totes les fronteres idiomàtiques, ja que s’ha adquirit inclús fora de l’àrea valencianoparlant. I no només això, des de fa anys s’han celebrat diferents torneigs en molts punts de la geografia valenciana.

 

Tauler de la Fallera Calavera 3

Tauler de la Fallera Calavera 3 | Fallera Calavera

 

El seu creador, Enric Aguilar, ha confessat la gran satisfacció per l’èxit del joc en el que «hem pogut comprovar que no només participen jugadors valencianoparlants. Això significa que es familiaritzen amb la nostra llengua». A demés, ha expressat que esta tercera versió de la Fallera Calavera «arredonix el projecte i que està centrat no només en la paella, sinó en tota la gastronomia valenciana». També ha destacat la singularitat de «distribuir el territori valencià en zones», tal com s’ha plasmat en el tauler del joc.

 

La tercera versió de la Fallera Calavera

‘La Fallera Calavera 3: Més enllà de la paella’ és la nova expansió de la Fallera Calavera. Inclou 55 cartes inèdites i, per primera volta, un tauler en forma de mapa amb 2 modes de joc diferents. Esta expansió té una caixa 4 voltes més gran que la del joc bàsic per a guardar les més de 200 cartes del joc complet, fins i tot, si les cartes van enfundades.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.