Arriba la presentació de la Fallera Calavera 3 amb sorteigs de regals en València

Fallera Calavera 3

Joc de la Fallera Calavera 3 | Fallera Calavera

 

Este pròxim dilluns 9 de desembre, cap a les 19.00 hores de la vesprada, en l’FNAC de València, tindrà lloc la presentació oficial del joc de taula de la Fallera Calavera 3, segons han informat els organitzadors en un comunicat este dimecres.

 

En l’acte de presentació, dirigit pel creador Enric Aguilar, els assistents podran aprendre a com jugar a la Fallera Calavera 3. El joc es posarà a la venda este dilluns en un acte en el que s’espera que assistisquen més d’un centenar de jugadors. A demés, s’ha anunciat el sorteig de cartes extraordinàries i marxandatge (tasses, motxilles, etc.) de la Fallera Calavera entre els assistents.

 

I és que este joc valencià, actualment, és dels més venuts en Espanya. Cal destacar que ha traspassat totes les fronteres idiomàtiques, ja que s’ha adquirit inclús fora de l’àrea valencianoparlant. I no només això, des de fa anys s’han celebrat diferents torneigs en molts punts de la geografia valenciana.

 

Tauler de la Fallera Calavera 3

Tauler de la Fallera Calavera 3 | Fallera Calavera

 

El seu creador, Enric Aguilar, ha confessat la gran satisfacció per l’èxit del joc en el que «hem pogut comprovar que no només participen jugadors valencianoparlants. Això significa que es familiaritzen amb la nostra llengua». A demés, ha expressat que esta tercera versió de la Fallera Calavera «arredonix el projecte i que està centrat no només en la paella, sinó en tota la gastronomia valenciana». També ha destacat la singularitat de «distribuir el territori valencià en zones», tal com s’ha plasmat en el tauler del joc.

 

La tercera versió de la Fallera Calavera

‘La Fallera Calavera 3: Més enllà de la paella’ és la nova expansió de la Fallera Calavera. Inclou 55 cartes inèdites i, per primera volta, un tauler en forma de mapa amb 2 modes de joc diferents. Esta expansió té una caixa 4 voltes més gran que la del joc bàsic per a guardar les més de 200 cartes del joc complet, fins i tot, si les cartes van enfundades.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La parella de Pérez Llorca renuncia a la plaça en la Diputació enmig de dubtes ètics

La ministra Diana Morant interpreta la renúncia de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la comissió de servicis en la Diputació de València com un reconeixement que la plaça no era ètica ni estètica i possiblement tampoc legal, i exigeix explicacions a la corporació provincial.

La Universitat de València crea bessons digitals per a estudiar l’arrítmia cardíaca més freqüent

L’equip investigador desenvolupa rèpliques virtuals personalitzades de l’aurícula esquerra per a avançar cap a tractaments més adaptats en fibril·lació auricular

Alicant preveu 550 vivendes noves al PAU 2-La Torreta, la mitat protegides

L’Ajuntament d’Alacant ha encetat la tramitació del Pla Parcial 2 del PAU 2-La Torreta, que preveu unes 550 vivendes noves en 5,5 hectàrees, amb almenys la mitat de protecció pública.

Un espectacle de 150 drons il·luminarà el cel d’Alacant amb un viatge espacial dissabte a la nit

El port d’Alacant acollirà este dissabte a les 23.00 hores un espectacle nocturn de 150 drons que recrearan un viatge espacial amb motiu de les Fogueres de Sant Joan.

Mercadona, el supermercat més innovador en distribució a Espanya segons Fortune

La revista Fortune ha situat Mercadona com la companyia més innovadora en la distribució a Espanya i huitena en el rànquing europeu del sector, dins d’una llista de 300 grans empreses del continent.

Capturats a Callosa dos fugitius reclamats fa més de tres anys per una temptativa d’homicidi

Dos joves de 18 i 21 anys, reclamats per la justícia per una presumpta temptativa d’homicidi a Callosa de Segura, han sigut detinguts després de més de tres anys fugits. La Guàrdia Civil i la Policia Local els han localitzat gràcies a un dispositiu especial desplegat a una vivenda i a la serra de Callosa.

Ola de calor imminent en la Comunitat amb més de 40 °C i nits a 25 °C

L’Aemet ha avançat que la calor s’intensificarà des d’este cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb màximes que superaran els 40 graus en punts del prelitoral i nits tòrrides amb mínimes de fins a 25 graus.

Domingo, Arteta i Gandía encapçalaran una gran gala lírica del FiMuVin a Requena

El Teatre Principal de Requena acollirà el 23 d’agost una gala lírica del FiMuVin amb Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía, acompanyats per l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, en l’any del seu vinté aniversari.