5.4 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Arriba la presentació de la Fallera Calavera 3 amb sorteigs de regals en València

Fallera Calavera 3

Joc de la Fallera Calavera 3 | Fallera Calavera

 

Este pròxim dilluns 9 de desembre, cap a les 19.00 hores de la vesprada, en l’FNAC de València, tindrà lloc la presentació oficial del joc de taula de la Fallera Calavera 3, segons han informat els organitzadors en un comunicat este dimecres.

 

En l’acte de presentació, dirigit pel creador Enric Aguilar, els assistents podran aprendre a com jugar a la Fallera Calavera 3. El joc es posarà a la venda este dilluns en un acte en el que s’espera que assistisquen més d’un centenar de jugadors. A demés, s’ha anunciat el sorteig de cartes extraordinàries i marxandatge (tasses, motxilles, etc.) de la Fallera Calavera entre els assistents.

 

I és que este joc valencià, actualment, és dels més venuts en Espanya. Cal destacar que ha traspassat totes les fronteres idiomàtiques, ja que s’ha adquirit inclús fora de l’àrea valencianoparlant. I no només això, des de fa anys s’han celebrat diferents torneigs en molts punts de la geografia valenciana.

 

Tauler de la Fallera Calavera 3

Tauler de la Fallera Calavera 3 | Fallera Calavera

 

El seu creador, Enric Aguilar, ha confessat la gran satisfacció per l’èxit del joc en el que «hem pogut comprovar que no només participen jugadors valencianoparlants. Això significa que es familiaritzen amb la nostra llengua». A demés, ha expressat que esta tercera versió de la Fallera Calavera «arredonix el projecte i que està centrat no només en la paella, sinó en tota la gastronomia valenciana». També ha destacat la singularitat de «distribuir el territori valencià en zones», tal com s’ha plasmat en el tauler del joc.

 

La tercera versió de la Fallera Calavera

‘La Fallera Calavera 3: Més enllà de la paella’ és la nova expansió de la Fallera Calavera. Inclou 55 cartes inèdites i, per primera volta, un tauler en forma de mapa amb 2 modes de joc diferents. Esta expansió té una caixa 4 voltes més gran que la del joc bàsic per a guardar les més de 200 cartes del joc complet, fins i tot, si les cartes van enfundades.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. La Policia ha recuperat més de 5.800 euros.

El bebé rinoceront del Bioparc València comença a explorar l’exterior i ja es pot votar el seu nom

La cria de rinoceront blanc de tres setmanes avança en la seua aclimatació i comença a reconéixer l'àrea exterior visible al públic. El parc obri una votació en línia per a triar entre Kairu, Meru i Dikembe.

La compravenda de vivendes en la Comunitat va pujar un 1% al setembre i el preu va escalar un 13,8%

La compravenda de vivendes en la Comunitat Valenciana va repuntar al setembre un 1% fins a 9.097 operacions. El metre quadrat es va encarir un 13,8% i els préstecs van créixer un 13,5%.

Cel buidat i màximes a l’alça, amb vent fort en el nord de Castelló

Cel poc nuvolós o buidat este dijous, amb mínimes a la baixa i gelades febles a l'interior. Les màximes pujaran i el nord de Castelló tindrà vent fort.

Les Corts voten la investidura de Pérez Llorca amb el suport de Vox en l’aire

Les Corts celebren el ple d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. Vox decidirà el seu vot després del discurs i el seu suport és clau.

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.