Arriba la presentació de la Fallera Calavera 3 amb sorteigs de regals en València

Fallera Calavera 3

Joc de la Fallera Calavera 3 | Fallera Calavera

 

Este pròxim dilluns 9 de desembre, cap a les 19.00 hores de la vesprada, en l’FNAC de València, tindrà lloc la presentació oficial del joc de taula de la Fallera Calavera 3, segons han informat els organitzadors en un comunicat este dimecres.

 

En l’acte de presentació, dirigit pel creador Enric Aguilar, els assistents podran aprendre a com jugar a la Fallera Calavera 3. El joc es posarà a la venda este dilluns en un acte en el que s’espera que assistisquen més d’un centenar de jugadors. A demés, s’ha anunciat el sorteig de cartes extraordinàries i marxandatge (tasses, motxilles, etc.) de la Fallera Calavera entre els assistents.

 

I és que este joc valencià, actualment, és dels més venuts en Espanya. Cal destacar que ha traspassat totes les fronteres idiomàtiques, ja que s’ha adquirit inclús fora de l’àrea valencianoparlant. I no només això, des de fa anys s’han celebrat diferents torneigs en molts punts de la geografia valenciana.

 

Tauler de la Fallera Calavera 3

Tauler de la Fallera Calavera 3 | Fallera Calavera

 

El seu creador, Enric Aguilar, ha confessat la gran satisfacció per l’èxit del joc en el que «hem pogut comprovar que no només participen jugadors valencianoparlants. Això significa que es familiaritzen amb la nostra llengua». A demés, ha expressat que esta tercera versió de la Fallera Calavera «arredonix el projecte i que està centrat no només en la paella, sinó en tota la gastronomia valenciana». També ha destacat la singularitat de «distribuir el territori valencià en zones», tal com s’ha plasmat en el tauler del joc.

 

La tercera versió de la Fallera Calavera

‘La Fallera Calavera 3: Més enllà de la paella’ és la nova expansió de la Fallera Calavera. Inclou 55 cartes inèdites i, per primera volta, un tauler en forma de mapa amb 2 modes de joc diferents. Esta expansió té una caixa 4 voltes més gran que la del joc bàsic per a guardar les més de 200 cartes del joc complet, fins i tot, si les cartes van enfundades.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.