Arriba la presentació de la Fallera Calavera 3 amb sorteigs de regals en València

Fallera Calavera 3

Joc de la Fallera Calavera 3 | Fallera Calavera

 

Este pròxim dilluns 9 de desembre, cap a les 19.00 hores de la vesprada, en l’FNAC de València, tindrà lloc la presentació oficial del joc de taula de la Fallera Calavera 3, segons han informat els organitzadors en un comunicat este dimecres.

 

En l’acte de presentació, dirigit pel creador Enric Aguilar, els assistents podran aprendre a com jugar a la Fallera Calavera 3. El joc es posarà a la venda este dilluns en un acte en el que s’espera que assistisquen més d’un centenar de jugadors. A demés, s’ha anunciat el sorteig de cartes extraordinàries i marxandatge (tasses, motxilles, etc.) de la Fallera Calavera entre els assistents.

 

I és que este joc valencià, actualment, és dels més venuts en Espanya. Cal destacar que ha traspassat totes les fronteres idiomàtiques, ja que s’ha adquirit inclús fora de l’àrea valencianoparlant. I no només això, des de fa anys s’han celebrat diferents torneigs en molts punts de la geografia valenciana.

 

Tauler de la Fallera Calavera 3

Tauler de la Fallera Calavera 3 | Fallera Calavera

 

El seu creador, Enric Aguilar, ha confessat la gran satisfacció per l’èxit del joc en el que «hem pogut comprovar que no només participen jugadors valencianoparlants. Això significa que es familiaritzen amb la nostra llengua». A demés, ha expressat que esta tercera versió de la Fallera Calavera «arredonix el projecte i que està centrat no només en la paella, sinó en tota la gastronomia valenciana». També ha destacat la singularitat de «distribuir el territori valencià en zones», tal com s’ha plasmat en el tauler del joc.

 

La tercera versió de la Fallera Calavera

‘La Fallera Calavera 3: Més enllà de la paella’ és la nova expansió de la Fallera Calavera. Inclou 55 cartes inèdites i, per primera volta, un tauler en forma de mapa amb 2 modes de joc diferents. Esta expansió té una caixa 4 voltes més gran que la del joc bàsic per a guardar les més de 200 cartes del joc complet, fins i tot, si les cartes van enfundades.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.