11.3 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

La Bonoloto deixa més d’1 milió d’euros en la província de València

El territori valencià torna a estar d’enhorabona i és que la sort està de la seua part. Este dilluns, la Bonoloto ha tornat a deixar premis en la província de València: un de Primera Categoria i un altre de Segona Categoria.

 

El de Primera (sis encerts) està premiat amb 999.394 euros, sense descomptar la part que es quedarà Hisenda. El bitllet guanyador ha sigut validat en l’Administració de Loteries número 97 de València, en el carrer del l’Enginyer Joaquim Benlloch, núm. 22. 

 

El de Segona Categoria (cinc encerts, més complementari) s’ha validat en l’Administració de Loteries número 1 de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València). Este premi està dotat amb 62.975 euros. Els altres dos guanyadors de Segona Categoria han validat el seu bitllet en San Cristóbal de la Laguna (Santa Cruz de Tenerife) i en Madrid.

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent:

  • 8 – 6 – 38 – 44 – 10 – 42
  • Complementari: 11
  • Reintegrament: 4

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.