La Bonoloto deixa més d’1 milió d’euros en la província de València

El territori valencià torna a estar d’enhorabona i és que la sort està de la seua part. Este dilluns, la Bonoloto ha tornat a deixar premis en la província de València: un de Primera Categoria i un altre de Segona Categoria.

 

El de Primera (sis encerts) està premiat amb 999.394 euros, sense descomptar la part que es quedarà Hisenda. El bitllet guanyador ha sigut validat en l’Administració de Loteries número 97 de València, en el carrer del l’Enginyer Joaquim Benlloch, núm. 22. 

 

El de Segona Categoria (cinc encerts, més complementari) s’ha validat en l’Administració de Loteries número 1 de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València). Este premi està dotat amb 62.975 euros. Els altres dos guanyadors de Segona Categoria han validat el seu bitllet en San Cristóbal de la Laguna (Santa Cruz de Tenerife) i en Madrid.

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent:

  • 8 – 6 – 38 – 44 – 10 – 42
  • Complementari: 11
  • Reintegrament: 4

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.

35 intervencions pel vent a València fins a les 16.00, amb caigudes de branques, antenes i tanques

Els bombers han atés 27 avisos a la ciutat i 8 a la província pel vent, amb ratxes de fins a 103 km/h i avisos taronja i groc.

València es rendix a la mascletà que obri la Setmana Gran de les Falles 2026

La Pirotècnia Valenciana de Llanera de Ranes ha inaugurat la Setmana Gran amb un tret trepidant que ha dibuixat la bandera d'Espanya i la Senyera. La jornada, seguida des del balcó per Sara García, ha tancat amb un terratrémol final i 66 assistències de Creu Roja.

Les entitats culturals valencianes ja poden optar a les ajudes d’Europa Creativa

La convocatòria d'Europa Creativa està oberta fins al 5 de maig de 2026 per a projectes culturals transnacionals. Inclou dos categories i sol·licitud en línia.

Acte vandàlic en la Falla Plaça Prado de Gandia: destrossen diversos ninots i roben peces

La Falla Plaça Prado de Gandia ha denunciat un acte vandàlic durant la nit de la plantà que ha deixat diversos ninots danyats i peces sostretes. La comissió ha demanat respecte i civisme.