Un veí d’Orihuela guanya més de 3 milions d’euros en la Bonoloto

LOTERIA ORIHUELA

Administració núm. 5 d’Orihuela, a on ha sigut validat el bitllet guanyador | Google Maps

Un veí d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), s’ha convertit en milionari este dijous. El sorteig de la Bonoloto ha deixat un premi de Primera Categoria en la capital del Segura. Concretament, l’afortunat s’ha endut 3.055.596 euros, sense descomptar la part que es quedarà Hisenda.

 

L’únic encertant de Primera Categoria ha validat el seu bitllet en l’Administració de Loteria número 5 d’Orihuela, en el carrer de López Pozas, 1. De Segona Categoria, hi ha fins a quatre encertants, que s’han endut 51.241 euros cada un. Estos bitllets s’han validat en Tomelloso (Ciutat Reial), Paterna del Campo (Huelva), Fortuna (Múrcia) i Palma (Illes Balears).

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent: 

 

  • 15 – 10 – 11 – 35 – 13 – 47
  • Complementari: 17
  • Reintegrament: 0

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Com preparar-te per a l’eclipsi total del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

Un pla estratègic de la Generalitat preveu trànsit intens, possibles emergències i risc de núvols durant l’eclipsi total del 12 d’agost, que atraurà milions de persones. Es recomana no desplaçar-se si ja es té bona visibilitat i es reforcen seguretat, sanitat i telecomunicacions.

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i accedix directament als Goya

El curt ‘Polígono X’, rodat quasi íntegrament en pla seqüència pel lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica directament per als Premis Goya i els Premis Fugaz de 2027.

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica per als Goya

El curt ‘Polígono X’, del director lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i s’ha classificat directament per als Goya i els Premis Fugaz de 2027.

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.