13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Cau el segon premi de la Bonoloto en Benferri i en València

ADMINISTRACIÓ DE LOTERIA

Administració a on s’ha validat un dels bitllets premiats en Benferri | Google Maps

El sorteig de la Bonoloto d’este dilluns, 25 de novembre, ha deixat premis en el territori valencià. Concretament, en Benferri, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i en la ciutat de València. Esta volta, no hi ha hagut encertants de Primera Categoria (sis encerts), pel que el pot per al pròxim sorteig es situa en els 2,2 milions d’euros.

 

En el cas de la Segona Categoria, és a dir, cinc encerts més el complementari, tres bitllets han sigut els encertants de les xifres guanyadores: 13, 15, 27, 38, 40, 44; complementari, 29; reintegrament, 8. Este premi està dotat amb 66.908 euros.

 

Dos dels tres bitllets encertants han sigut validats en el territori valencià. Un d’ells en l’administració de la plaça de la Constitució de Benferri i l’altre en el número 69 del carrer de Sant Joan Bosco de València. L’altre s’ha validat en l’administració número 19 de las Palmas de Gran Canaria.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Calero s’acomiada del Llevant convençut que anava a salvar a l’equip i sense retrets al club

Julián Calero ha dit adeu al Llevant defenent que anava a salvar a l'equip i acceptant la decisió del club sense retrets. Deixa al conjunt a tres punts de la salvació després de l'ascens recent.

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.