11.4 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Cau el segon premi de la Bonoloto en Benferri i en València

ADMINISTRACIÓ DE LOTERIA

Administració a on s’ha validat un dels bitllets premiats en Benferri | Google Maps

El sorteig de la Bonoloto d’este dilluns, 25 de novembre, ha deixat premis en el territori valencià. Concretament, en Benferri, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i en la ciutat de València. Esta volta, no hi ha hagut encertants de Primera Categoria (sis encerts), pel que el pot per al pròxim sorteig es situa en els 2,2 milions d’euros.

 

En el cas de la Segona Categoria, és a dir, cinc encerts més el complementari, tres bitllets han sigut els encertants de les xifres guanyadores: 13, 15, 27, 38, 40, 44; complementari, 29; reintegrament, 8. Este premi està dotat amb 66.908 euros.

 

Dos dels tres bitllets encertants han sigut validats en el territori valencià. Un d’ells en l’administració de la plaça de la Constitució de Benferri i l’altre en el número 69 del carrer de Sant Joan Bosco de València. L’altre s’ha validat en l’administració número 19 de las Palmas de Gran Canaria.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

La Comunitat Valenciana ha sumat 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% dels 425,4 milions jugats. La Grossa no ha tocat, però els premis s'han repartit en múltiples localitats, amb especial pes a Alacant.

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.