Cau el segon premi de la Bonoloto en Benferri i en València

ADMINISTRACIÓ DE LOTERIA

Administració a on s’ha validat un dels bitllets premiats en Benferri | Google Maps

El sorteig de la Bonoloto d’este dilluns, 25 de novembre, ha deixat premis en el territori valencià. Concretament, en Benferri, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i en la ciutat de València. Esta volta, no hi ha hagut encertants de Primera Categoria (sis encerts), pel que el pot per al pròxim sorteig es situa en els 2,2 milions d’euros.

 

En el cas de la Segona Categoria, és a dir, cinc encerts més el complementari, tres bitllets han sigut els encertants de les xifres guanyadores: 13, 15, 27, 38, 40, 44; complementari, 29; reintegrament, 8. Este premi està dotat amb 66.908 euros.

 

Dos dels tres bitllets encertants han sigut validats en el territori valencià. Un d’ells en l’administració de la plaça de la Constitució de Benferri i l’altre en el número 69 del carrer de Sant Joan Bosco de València. L’altre s’ha validat en l’administració número 19 de las Palmas de Gran Canaria.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.