9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Cau el segon premi de la Bonoloto en Benferri i en València

ADMINISTRACIÓ DE LOTERIA

Administració a on s’ha validat un dels bitllets premiats en Benferri | Google Maps

El sorteig de la Bonoloto d’este dilluns, 25 de novembre, ha deixat premis en el territori valencià. Concretament, en Benferri, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i en la ciutat de València. Esta volta, no hi ha hagut encertants de Primera Categoria (sis encerts), pel que el pot per al pròxim sorteig es situa en els 2,2 milions d’euros.

 

En el cas de la Segona Categoria, és a dir, cinc encerts més el complementari, tres bitllets han sigut els encertants de les xifres guanyadores: 13, 15, 27, 38, 40, 44; complementari, 29; reintegrament, 8. Este premi està dotat amb 66.908 euros.

 

Dos dels tres bitllets encertants han sigut validats en el territori valencià. Un d’ells en l’administració de la plaça de la Constitució de Benferri i l’altre en el número 69 del carrer de Sant Joan Bosco de València. L’altre s’ha validat en l’administració número 19 de las Palmas de Gran Canaria.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.