Arriben 40.000 dosis de la vacuna Pfizer al territori valencià

 

Una nova remesa de vacunes contra el Covid-19 ha arribat este dilluns al territori valencià, segons ha informat Delegació de Govern, que ha concretat que es tracta de 40.000 dosis de la farmacèutica de Pfizer.

 

Les vacunes han arribat a l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València), i s’entregaran a la Conselleria de Sanitat per a la seua distribució a les províncies d’Alacant, Castelló i València. Les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat custodiaran el trasllat de les noves dosis.

 

Per la seua banda, el ‘112 Comunitat Valenciana’ ha rebut este diumenge un total de 5.346 avisos i ha gestionat uns 352 incidents relacionats amb el Covid-19, 15 més que la jornada anterior.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.

El PP qüestiona la celebració del 25 d’abril i reivindica el 9 d’Octubre com a dia dels valencians

Les Corts encara no han decidit si celebraran el 25 d'abril com a dia institucional, mentres el PP sosté que la verdadera festa dels valencians és el 9 d'Octubre i critica l'ús polític d'esta efemèride.

Els embassaments del Xúquer freguen el 70% i el Segura seguix a l’alça fins al 56,6%

La conca del Xúquer aconseguix el 68,1% de la seua capacitat i la del Segura puja al 56,6%, en un context de reserves d'aigua a Espanya en màxims històrics recents.

PSPV i Compromís acusen a Mazón de dificultar la investigació judicial de la dana

PSPV i Compromís critiquen que Carlos Mazón recórrega la seua no personació en la causa sobre la gestió de la dana i l'acusen d'entorpir la instrucció, mentres PP i Vox apel·len al respecte a la justícia.

El PSPV recorrerà a la justícia per la falta de dades sobre derivacions sanitàries a la privada

El PSPV-PSOE presentarà un recurs per vulneració de drets fonamentals contra la Generalitat al no rebre les dades completes sobre derivacions de pacients a concessions sanitàries privatitzades.

Baldoví recolza l’acte de Mónica Oltra sobre lawfare al costat de Sira Rego i Irene Montero

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, afirma que l'acte de Mónica Oltra amb Sira Rego, Irene Montero i la primera dama del Brasil se centrarà en el lawfare i compta amb el suport de la seua formació.