17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Les Arts reprén el servei regular de visites guiades

El Palau de les Arts reprén el servei regular de visites guiades per l’edifici, a partir del dimecres 9 de juny, amb un recorregut segur i ajustat als protocols sanitaris establits pel centre cultural per a totes les activitats obertes al públic.

De manera setmanal, Les Arts obrirà les portes dimecres i dijous, amb quatre torns d’accés: 10.30 h, 12.00 h, 13.30 h i 16.00 h.

L’itinerari, d‘una hora de duració, permetrà conéixer els detalls arquitectònics i tècnics de l’edifici, així com els espais més singulars d’este: la Sala Principal, l’Auditori, les Terrasses de les Palmeres o les instal·lacions del Centre de Perfeccionament, entre altres. El servei també podrà concertar-se en anglés.

Les Arts recorda que el recorregut per les diferents sales i aules únicament està condicionat pels possibles treballs vinculats a la programació del teatre, com poden ser audicions, proves tècniques, assajos així com la celebració dels mateixos espectacles.

Abans de començar l’itinerari, caldrà permetre que el personal acreditat prenga la temperatura. En tot moment, les persones visitants hauran de fer ús obligatori de la mascareta, així com mantindre la distància de seguretat interpersonal. Les Arts informa que hi haurà diferents punts disposats amb gel hidroalcohòlic al llarg de la visita per l’edifici.

Els preus de les entrades oscil·len entre els 11 euros per al públic general i els 8,80 euros, que es reserven per a xiquets i xiquetes de 5 a 12 anys, persones majors de 65 anys i/o jubilades, pensionistes, persones amb discapacitat i desocupades. Per a aplicar esta tarifa, caldrà mostrar el pertinent document acreditatiu.

Les Arts recomana en estos moments la compra d’entrades en línia per a garantir plaça en els torns de visites, a causa de la vigent reducció d’aforaments que exigeixen les mesures contra la propagació del coronavirus. Per a més informació, les persones interessades poden contactar amb la següent adreça electrònica: visitalesarts@dtaocioyturismo.com.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ratxes de 172 km/h a Castelló i avís roig per vent este dissabte

El temporal de mestral ha deixat ratxes de fins a 172 km/h en el Maestrazgo i ha activat l'avís roig a Castelló, amb taronja a València i Alacant. La DGT ha limitat la velocitat a 80 km/h i els bombers han atés incidències per caigudes d'arbres i un pal, sense danys personals a la província de València.

La Comunitat Valenciana activa el nivell màxim de preemergència per risc extrem d’incendis

La Comunitat Valenciana ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d'incendis en tota l'autonomia este dissabte. Queda prohibit fer foc i se suspenen treballs en terreny forestal.

La DGT limita a 80 km/h la velocitat a Castelló i es reforcen els bombers pel vent

La DGT ha fixat en 80 km/h la velocitat màxima en les carreteres de Castelló per avís roig per vent de fins a 140 km/h durant este dissabte. A València s'activa un reforç de 65 efectius de bombers davant l'empitjorament previst.

0-0 en el Martínez Valero: Sergio Herrera amarga a l’Elx i allarga la ratxa d’Osasuna

L'Elx va dominar i va generar ocasions molt clares, però es va topar amb un Sergio Herrera excel·lent i va sumar un altre empat sense gols en 2026. Osasuna va eixir reforçat amb un punt que prolonga el seu bon moment fora.

Emergències aconsella no eixir davant l’alerta de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha recomanat no eixir i evitar desplaçaments davant l'episodi de vent previst este dissabte en la Comunitat Valenciana. Castelló estarà en alerta roja amb ratxes de fins a 140 km/h i la resta en taronja.

Renfe avisa de possibles afeccions als trens en la Comunitat pel vent

Renfe ha advertit de possibles incidències en el servici ferroviari de la Comunitat Valenciana pels avisos roig i taronja per vent. Les ratxes previstes de fins a 140 km/h a Castelló i 100 km/h a València i Alacant podrien motivar ajustos operatius i retards.

El Consell defén un traçat fiscal ferm per a rebaixar impostos i atraure inversió

El Consell ha reivindicat el seu pla per a eixir del 'infern fiscal' i atraure inversió, amb una nova rebaixa en Successions i Donacions i més deduccions en l'IRPF. Ha assegurat que l'objectiu és baixar impostos mantenint la capacitat recaptatòria.

La Generalitat llança un És-Alert pels forts vents d’este dissabte

La Generalitat ha enviat un És-Alert per a advertir del temporal de vent d'este dissabte i demana evitar desplaçaments i crides innecessàries al 112. Castelló entra en alerta roja i València i Alacant, en taronja.