Les Arts reprén el servei regular de visites guiades

El Palau de les Arts reprén el servei regular de visites guiades per l’edifici, a partir del dimecres 9 de juny, amb un recorregut segur i ajustat als protocols sanitaris establits pel centre cultural per a totes les activitats obertes al públic.

De manera setmanal, Les Arts obrirà les portes dimecres i dijous, amb quatre torns d’accés: 10.30 h, 12.00 h, 13.30 h i 16.00 h.

L’itinerari, d‘una hora de duració, permetrà conéixer els detalls arquitectònics i tècnics de l’edifici, així com els espais més singulars d’este: la Sala Principal, l’Auditori, les Terrasses de les Palmeres o les instal·lacions del Centre de Perfeccionament, entre altres. El servei també podrà concertar-se en anglés.

Les Arts recorda que el recorregut per les diferents sales i aules únicament està condicionat pels possibles treballs vinculats a la programació del teatre, com poden ser audicions, proves tècniques, assajos així com la celebració dels mateixos espectacles.

Abans de començar l’itinerari, caldrà permetre que el personal acreditat prenga la temperatura. En tot moment, les persones visitants hauran de fer ús obligatori de la mascareta, així com mantindre la distància de seguretat interpersonal. Les Arts informa que hi haurà diferents punts disposats amb gel hidroalcohòlic al llarg de la visita per l’edifici.

Els preus de les entrades oscil·len entre els 11 euros per al públic general i els 8,80 euros, que es reserven per a xiquets i xiquetes de 5 a 12 anys, persones majors de 65 anys i/o jubilades, pensionistes, persones amb discapacitat i desocupades. Per a aplicar esta tarifa, caldrà mostrar el pertinent document acreditatiu.

Les Arts recomana en estos moments la compra d’entrades en línia per a garantir plaça en els torns de visites, a causa de la vigent reducció d’aforaments que exigeixen les mesures contra la propagació del coronavirus. Per a més informació, les persones interessades poden contactar amb la següent adreça electrònica: visitalesarts@dtaocioyturismo.com.

Últimes notícies

Controlat l’incendi forestal de Polop després de calcinar 36 hectàrees

Els bombers han donat per controlat l’incendi forestal declarat dimarts en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina, que ha cremat unes 36 hectàrees. Les brigades continuen treballant a la zona per a apagar punts calents i evitar reproduccions.

El València afronta la visita a Sevilla amb fins a nou baixes

El València viatja este divendres al camp del Sevilla obligat a reaccionar en LALIGA EA Sports i ho farà amb fins a nou baixes per lesió si no hi ha canvis d’última hora.

Morant assegura que el PSPV posarà de nou l’educació pública al centre del Consell

Diana Morant pronostica que és l’última tornada a classe amb el PP al Consell i detalla quatre compromisos del PSPV per a reforçar l’educació pública des del pròxim curs.

El Levante perd Etta Eyong per a rebre el Barça al Ciutat de València

El Levante ha començat a preparar el partit de diumenge contra el FC Barcelona al Ciutat de València sense el davanter camerunés Etta Eyong, lesionat al recte anterior de la cama dreta. L’enfrontament correspon a la quarta jornada de LaLiga i es jugarà a les 16.15 hores.

Messi estudia comprar l’Eldense i l’Ajuntament d’Elda garantix el seu suport

L’alcalde d’Elda ha assegurat que el Club Deportivo Eldense continuarà rebent suport municipal si es materialitza l’entrada de Lionel Messi en la propietat. El consistori ja ha aportat més de quatre milions des de 2022 i veu l’operació com una oportunitat històrica per a la ciutat.

CSIF reclama un gran pacte valencià per l’educació i un pla urgent de climatització als col·legis

CSIF proposa un pacte valencià per l’educació i exigix un pla director de climatització per a tots els centres, arran de les altes temperatures i els mals resultats de l’informe PISA.

Morant replica Mompó: planta cara al masclisme i rebutja que es normalitze

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, replica Vicent Mompó i assegura que no està plorant sinó denunciant un masclisme que considera intolerable, també en la política valenciana.

Set sindicats mèdics preparen una gran vaga indefinida per canviar l’estatut

Set sindicats mèdics, que diuen representar el 54 % dels facultatius, han impulsat la Unió Mèdica i Facultativa i han anunciat una gran vaga indefinida a mitjan octubre per forçar un nou estatut mèdic estatal.