18.2 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Les Arts reprén el servei regular de visites guiades

El Palau de les Arts reprén el servei regular de visites guiades per l’edifici, a partir del dimecres 9 de juny, amb un recorregut segur i ajustat als protocols sanitaris establits pel centre cultural per a totes les activitats obertes al públic.

De manera setmanal, Les Arts obrirà les portes dimecres i dijous, amb quatre torns d’accés: 10.30 h, 12.00 h, 13.30 h i 16.00 h.

L’itinerari, d‘una hora de duració, permetrà conéixer els detalls arquitectònics i tècnics de l’edifici, així com els espais més singulars d’este: la Sala Principal, l’Auditori, les Terrasses de les Palmeres o les instal·lacions del Centre de Perfeccionament, entre altres. El servei també podrà concertar-se en anglés.

Les Arts recorda que el recorregut per les diferents sales i aules únicament està condicionat pels possibles treballs vinculats a la programació del teatre, com poden ser audicions, proves tècniques, assajos així com la celebració dels mateixos espectacles.

Abans de començar l’itinerari, caldrà permetre que el personal acreditat prenga la temperatura. En tot moment, les persones visitants hauran de fer ús obligatori de la mascareta, així com mantindre la distància de seguretat interpersonal. Les Arts informa que hi haurà diferents punts disposats amb gel hidroalcohòlic al llarg de la visita per l’edifici.

Els preus de les entrades oscil·len entre els 11 euros per al públic general i els 8,80 euros, que es reserven per a xiquets i xiquetes de 5 a 12 anys, persones majors de 65 anys i/o jubilades, pensionistes, persones amb discapacitat i desocupades. Per a aplicar esta tarifa, caldrà mostrar el pertinent document acreditatiu.

Les Arts recomana en estos moments la compra d’entrades en línia per a garantir plaça en els torns de visites, a causa de la vigent reducció d’aforaments que exigeixen les mesures contra la propagació del coronavirus. Per a més informació, les persones interessades poden contactar amb la següent adreça electrònica: visitalesarts@dtaocioyturismo.com.

Últimes notícies

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.

La família de Nino Bravo rescindix contractes i el museu de Aielo tanca per a obrir un nou cicle

La família ha rescindit els contractes de cessió amb l'Ajuntament de Aielo i el museu dedicat al cantant ha tancat. Busquen obrir un nou cicle per a impulsar projectes de major abast amb una transició ordenada.

Cuenca sosté que el ‘no confinar’ a Pradas en la DANA va ser només una reflexió

José Manuel Cuenca ha defés davant la comissió que el seu missatge 'de confinar, res' a la llavors consellera Salomé Pradas va ser una reflexió. Ha negat haver donat ordes durant la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El València de Corberán cau del 54% de punts al 33% entre la 24-25 i la 25-26

Després del 0-2 davant el Reial Madrid, el València de Carlos Corberán ha passat de convertir quasi el 54% dels punts en la 24-25 a un 33,3% en la 25-26. Amb 23 de 69 possibles, l'equip queda a 1 punt del descens i a 11 d'Europa.

Aguayo fixa l’ascens del Lucentum a l’ACB com a objectiu sense posar terminis

Roberto Aguayo, del grup Díaz Laso, va assegurar que l'ascens a l'ACB és la meta del Lucentum, sense urgències. Prioritza consolidar el club i anuncia dos fitxatges

Kervin Arriaga, al marge i baix protocol després del colp a Bilbao

L'hondureny del Llevant es va exercitar al marge després del colp al cap patit en San Mamés i seguirà el protocol de commoció. La seua presència en el derbi davant el València dependrà de la seua evolució esta setmana

Baptista cau davant Norrie en la primera ronda de Roterdam

Roberto Bautista ha caigut en primera ronda de Roterdam davant Cameron Norrie, sext favorit, per 6-7(3) i 1-6. Jaume Munar queda com a únic espanyol i es mesura esta nit a Nicolai Budkov Kjaer.