12.6 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Les Arts reprén el servei regular de visites guiades

El Palau de les Arts reprén el servei regular de visites guiades per l’edifici, a partir del dimecres 9 de juny, amb un recorregut segur i ajustat als protocols sanitaris establits pel centre cultural per a totes les activitats obertes al públic.

De manera setmanal, Les Arts obrirà les portes dimecres i dijous, amb quatre torns d’accés: 10.30 h, 12.00 h, 13.30 h i 16.00 h.

L’itinerari, d‘una hora de duració, permetrà conéixer els detalls arquitectònics i tècnics de l’edifici, així com els espais més singulars d’este: la Sala Principal, l’Auditori, les Terrasses de les Palmeres o les instal·lacions del Centre de Perfeccionament, entre altres. El servei també podrà concertar-se en anglés.

Les Arts recorda que el recorregut per les diferents sales i aules únicament està condicionat pels possibles treballs vinculats a la programació del teatre, com poden ser audicions, proves tècniques, assajos així com la celebració dels mateixos espectacles.

Abans de començar l’itinerari, caldrà permetre que el personal acreditat prenga la temperatura. En tot moment, les persones visitants hauran de fer ús obligatori de la mascareta, així com mantindre la distància de seguretat interpersonal. Les Arts informa que hi haurà diferents punts disposats amb gel hidroalcohòlic al llarg de la visita per l’edifici.

Els preus de les entrades oscil·len entre els 11 euros per al públic general i els 8,80 euros, que es reserven per a xiquets i xiquetes de 5 a 12 anys, persones majors de 65 anys i/o jubilades, pensionistes, persones amb discapacitat i desocupades. Per a aplicar esta tarifa, caldrà mostrar el pertinent document acreditatiu.

Les Arts recomana en estos moments la compra d’entrades en línia per a garantir plaça en els torns de visites, a causa de la vigent reducció d’aforaments que exigeixen les mesures contra la propagació del coronavirus. Per a més informació, les persones interessades poden contactar amb la següent adreça electrònica: [email protected].

Últimes notícies

Un projecte pioner d’IA recupera la veu d’un pacient amb ELA

Un equip de la UPV ha reconstruït la veu d'un pacient amb ELA a partir de 20 minutos d'àudios. El sistema reproduïx la seua entonació en castellà i valencià.

La jutgessa del cas DANA cita als escortes i al xofer de Mazón com a testimonis

La instructora ha ordenat identificar i citar als escortes i al xofer que van acompanyar a Carlos Mazón el 29 d'octubre, per a aclarir si van sentir crides o comentaris. L'acte veu 'perfectament plausible' que el president fora informat de l'enviament del Es-Alert minuts abans de la seua difusió.

Presó provisional per a un piròman que va intentar cremar a un indigent dos vegades a València

Un home de 43 anys ha sigut detingut per provocar diversos incendis a València i per intentar cremar a un indigent en dos ocasions. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Pérez Llorca sosté que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en la jornada de la DANA

El secretari general del PP valencià ha declarat com a testimoni sobre les seues comunicacions del 29 d'octubre i ha negat que actuara d'intermediari amb el president. S'ha compromés a aportar el detall de missatges i crides.

La declaració de l’amo del Ventorro ha obert dubtes clau sobre el menjar de Mazón i Vilaplana

La declaració del propietari del Ventorro ha deslligat contradiccions sobre el reservat, el portàtil, la vestimenta i l'escorta en el menjar del 29-O. Les parts han demanat aclariments com una foto de l'espai.

Pren possessió el nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana

José Antonio Fernández de Llum ha pres possessió com a nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana en un acte presidit per Mercedes González. La seua trajectòria a València i els reptes de reconstrucció de casernes, ciberdelinqüència i atenció a víctimes han centrat el focus.

Un jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la mort d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica roman en l'UCI.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de sis anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental d'Alzira. Una altra xiqueta, de quatre, roman en l'UCI pediàtrica del Clínic de València.