Un atípic Frankenstein arriba a Burjassot este diumenge

 

Un espectacle de circ familiar, diferent, pensat per a tota la família i en el que no faltaran els riures i les situacions més inversemblants. Això i molt més és el que oferirà ‘Frankenstein‘ una creació de Circ Gran Fele que aterrarà en el Centre Cultural Tívoli de Burjassot, en l’Horta Nord (València), este diumenge 18 d’octubre a les 18.00 hores.

 

Les entrades, amb un preu de 6 euros, es poden adquirir telemàticament en este enllaç. Des de la Regidoria de Cultura s’anima a l’adquisició de les entrades de manera en línia i, en cas d’acudir a la taquilla, l’única forma possible de pagament serà a través de targeta bancària.

 

Este divertit i atípic Frankenstein ens mostra la història d’un director de teatre tirànic i despòtic que comença l’últim assaig de la que vol que siga la seua obra mestra, Frankenstein però…els actors se li revolten. Figa no vol ser tan lleig, la xica no vol ser tan ximple, el doctor no vol ser tan baixet, i el monstre no vol ser tan alt.

 

Una bogeria d’obra en la que tot el que passe en l’escenari sorprendrà el públic assistent. Els riures estan assegurats, al costat de la diversió de tota la família de principi a fi de l’espectacle.

Últimes notícies

Els bombers continuen treballant per extingir l’incendi forestal de Serra, ja estabilitzat

Els bombers mantenen hui els treballs d’extinció de l’incendi forestal declarat divendres a Serra, estabilitzat des de les 20.00 hores i sense mitjans aeris del MITECO operatius des d’última hora de la vesprada.

Comprar vivenda en la Comunitat Valenciana és més car que mai en el primer trimestre

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana ha arribat als 1.898 euros per metre quadrat en el primer trimestre de 2026, un 17,2 % més que un any abans i per damunt dels valors de la bambolla immobiliària.

Un virus obliga a arrancar milers de llimoners després d’una campanya de preus rècord

El virus de la clorosi nervial groga s’ha detectat en joves llimoners d’Alacant i Múrcia després d’una campanya catalogada d’històrica per preus i qualitat, i el sector dona per fet que caldrà arrancar milers d’arbres.

Macrooperació antidroga al Llevant: 28 detinguts i 30 quilos de cocaïna confiscats

La Policia Nacional ha desmantellat una xarxa de narcotràfic amb ramificacions a València, Alacant i Múrcia, amb 28 detinguts i un important arsenal de droga, diners i armes confiscats.

Uns 30.000 metges valencians afronten una cinquena setmana de vaga des d’este dilluns

Prop de 30.000 metges valencians estan cridats a una nova setmana de vaga entre el 15 i el 19 de juny per reclamar millores laborals, més personal i una atenció sanitària de qualitat.

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.