Un atípic Frankenstein arriba a Burjassot este diumenge

 

Un espectacle de circ familiar, diferent, pensat per a tota la família i en el que no faltaran els riures i les situacions més inversemblants. Això i molt més és el que oferirà ‘Frankenstein‘ una creació de Circ Gran Fele que aterrarà en el Centre Cultural Tívoli de Burjassot, en l’Horta Nord (València), este diumenge 18 d’octubre a les 18.00 hores.

 

Les entrades, amb un preu de 6 euros, es poden adquirir telemàticament en este enllaç. Des de la Regidoria de Cultura s’anima a l’adquisició de les entrades de manera en línia i, en cas d’acudir a la taquilla, l’única forma possible de pagament serà a través de targeta bancària.

 

Este divertit i atípic Frankenstein ens mostra la història d’un director de teatre tirànic i despòtic que comença l’últim assaig de la que vol que siga la seua obra mestra, Frankenstein però…els actors se li revolten. Figa no vol ser tan lleig, la xica no vol ser tan ximple, el doctor no vol ser tan baixet, i el monstre no vol ser tan alt.

 

Una bogeria d’obra en la que tot el que passe en l’escenari sorprendrà el públic assistent. Els riures estan assegurats, al costat de la diversió de tota la família de principi a fi de l’espectacle.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.