Un atípic Frankenstein arriba a Burjassot este diumenge

 

Un espectacle de circ familiar, diferent, pensat per a tota la família i en el que no faltaran els riures i les situacions més inversemblants. Això i molt més és el que oferirà ‘Frankenstein‘ una creació de Circ Gran Fele que aterrarà en el Centre Cultural Tívoli de Burjassot, en l’Horta Nord (València), este diumenge 18 d’octubre a les 18.00 hores.

 

Les entrades, amb un preu de 6 euros, es poden adquirir telemàticament en este enllaç. Des de la Regidoria de Cultura s’anima a l’adquisició de les entrades de manera en línia i, en cas d’acudir a la taquilla, l’única forma possible de pagament serà a través de targeta bancària.

 

Este divertit i atípic Frankenstein ens mostra la història d’un director de teatre tirànic i despòtic que comença l’últim assaig de la que vol que siga la seua obra mestra, Frankenstein però…els actors se li revolten. Figa no vol ser tan lleig, la xica no vol ser tan ximple, el doctor no vol ser tan baixet, i el monstre no vol ser tan alt.

 

Una bogeria d’obra en la que tot el que passe en l’escenari sorprendrà el públic assistent. Els riures estan assegurats, al costat de la diversió de tota la família de principi a fi de l’espectacle.

Últimes notícies

CCOO PV es persona com a acusació popular pel cas de la professora agredida per un policia a València

CCOO PV s'ha personat com a acusació popular en la causa oberta per l'agressió d'un policia nacional a una professora jubilada durant la vaga del professorat valencià el 31 de maig a València. El sindicat demana imputar diversos delictes a l'agent i reclama la seua suspensió cautelar de funcions.

Roben el coure d’un pou agrícola arranjat per la dana només un dia després d’acabar les obres

La comunitat de regants La Serreta i La Escala, que rega quasi 500 hectàrees en pobles com Real i Montroi, ha patit un robatori de coure valorat en més de 25.000 euros només 24 hores després de finalitzar les obres de reparació del pou danyat per la dana.

Obres a la Gran Via Marqués del Túria: menys soroll i asfalt nou este estiu

L’Ajuntament de València ha iniciat la renovació de més de 22.000 m2 de calçada a la Gran Via Marqués del Túria amb asfalt fonoabsorbent que reduirà fins a 10 decibels el soroll del trànsit i fins a un 20 % les emissions de CO₂. Les obres, adjudicades per 1,24 milions d’euros, s’allargaran fins a finals d’agost.

Pérez Llorca veu en la condemna a Ábalos l’inici del final del sanchisme

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, interpreta la condemna a 24 anys de presó a José Luis Ábalos com l’inici del final del sanchisme a Espanya i en la Comunitat Valenciana, i pressiona Pedro Sánchez perquè convoque eleccions.

Bernabé acusa la Generalitat de ocultar dades clau durant la dana del 29 d’octubre

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que la Generalitat va convocar tard el Cecopi, no va aportar anàlisis de pluja ni va traslladar al centre les més de 11.000 telefonades al 112 durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

València acull el rodatge de una pel·lícula documental sobre Carlos Berlanga

El documental '¿A quién le importa?' roda estos dies entre València i Madrid, repassa la vida de Carlos Berlanga i preveu estrenar-se en cinemes en 2027.

Guia de la Nit de Sant Joan a València: més d’un miler d’efectius i 25 tones de llenya

València ha activat un ampli dispositiu per a la Nit de Sant Joan, amb més d’un miler d’efectius, repartiment de llenya, Punts Violeta, reforç sanitari, neteja i línies especials d’autobús.

Comprar o llogar vivenda s’encarix més a la Comunitat Valenciana que a la resta d’Espanya des de 2014

El preu de compra de la vivenda ha augmentat un 2,6 % anual i el del lloguer un 2,7 % a la Comunitat Valenciana des de 2014, per damunt de la mitjana espanyola, amb la província de València al capdavant de les pujades.