Un atípic Frankenstein arriba a Burjassot este diumenge

 

Un espectacle de circ familiar, diferent, pensat per a tota la família i en el que no faltaran els riures i les situacions més inversemblants. Això i molt més és el que oferirà ‘Frankenstein‘ una creació de Circ Gran Fele que aterrarà en el Centre Cultural Tívoli de Burjassot, en l’Horta Nord (València), este diumenge 18 d’octubre a les 18.00 hores.

 

Les entrades, amb un preu de 6 euros, es poden adquirir telemàticament en este enllaç. Des de la Regidoria de Cultura s’anima a l’adquisició de les entrades de manera en línia i, en cas d’acudir a la taquilla, l’única forma possible de pagament serà a través de targeta bancària.

 

Este divertit i atípic Frankenstein ens mostra la història d’un director de teatre tirànic i despòtic que comença l’últim assaig de la que vol que siga la seua obra mestra, Frankenstein però…els actors se li revolten. Figa no vol ser tan lleig, la xica no vol ser tan ximple, el doctor no vol ser tan baixet, i el monstre no vol ser tan alt.

 

Una bogeria d’obra en la que tot el que passe en l’escenari sorprendrà el públic assistent. Els riures estan assegurats, al costat de la diversió de tota la família de principi a fi de l’espectacle.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bioparc València incorpora un formiguer únic per a veure a la formiga gegant que amputa extremitats ferides

Bioparc València ha estrenat una instal·lació única que permet observar l'interior d'una colònia de Camponotus maculatus i la seua inusual conducta 'quirúrgica'. El públic pot seguir les galeries, les castes i la defensa del niu en un entorn controlat.

Govern i deu comunitats pacten una llicència comuna de caça i pesca continental

El Ministeri d'Agricultura ha firmat un conveni amb deu autonomies per a implantar llicències interautonòmiques de caça i pesca en aigües interiors. La mesura reduïx tràmits, fixa preus únics i unifica inhabilitacions.

Avís groc a Alacant per pluges que poden superar 100 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit l'avís groc per ruixats intensos a l'interior i litoral sud d'Alacant, amb llindars que localment podrien depassar 100 l/m² en 12 hores. També hi ha avís en el litoral nord alacantí i en el sud de València per acumulats menors.

Mor un vianant atropellat en la CV-800 a Xixona

Un vianant ha mort després de ser atropellat en la CV-800, a l'altura del km 25,5 en el terme de Xixona. El succés es va produir a les 19.10 hores d'ahir, segons la DGT.

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.

Investiguen a un motorista per circular a 186 km/h en una via de 90 a Requena

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 35 anys detectat a 186 km/h en la N-330, limitada a 90. Se li atribuïx un delicte contra la seguretat viària.

Pluges fortes este dimarts i descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts molt nuvolós, amb ruixats que podran ser forts i persistents a Alacant i un descens de les màximes. El dimecres les precipitacions tendiran a remetre des del migdia.