Un atípic Frankenstein arriba a Burjassot este diumenge

 

Un espectacle de circ familiar, diferent, pensat per a tota la família i en el que no faltaran els riures i les situacions més inversemblants. Això i molt més és el que oferirà ‘Frankenstein‘ una creació de Circ Gran Fele que aterrarà en el Centre Cultural Tívoli de Burjassot, en l’Horta Nord (València), este diumenge 18 d’octubre a les 18.00 hores.

 

Les entrades, amb un preu de 6 euros, es poden adquirir telemàticament en este enllaç. Des de la Regidoria de Cultura s’anima a l’adquisició de les entrades de manera en línia i, en cas d’acudir a la taquilla, l’única forma possible de pagament serà a través de targeta bancària.

 

Este divertit i atípic Frankenstein ens mostra la història d’un director de teatre tirànic i despòtic que comença l’últim assaig de la que vol que siga la seua obra mestra, Frankenstein però…els actors se li revolten. Figa no vol ser tan lleig, la xica no vol ser tan ximple, el doctor no vol ser tan baixet, i el monstre no vol ser tan alt.

 

Una bogeria d’obra en la que tot el que passe en l’escenari sorprendrà el públic assistent. Els riures estan assegurats, al costat de la diversió de tota la família de principi a fi de l’espectacle.

Últimes notícies

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.