Un autocine de Dénia serà el primer en obrir amb l’entrada en la Fase 1

L'autocine de Dénia, en la Marina Alta, obrirà el pròxim 14 de maig

L’autocine de Dénia | Wikipedia

 

L’autocinema Drive-in de Dénia, en la Marina Alta (Alacant), un dels tres que opera en el territori valencià, ha passat tots els protocols pertinents per a ser el primer a reprendre l’activitat com a local d’espectacles a l’aire lliure el pròxim dia 14 de maig.

 

«Ja tenim el vistiplau del Ministeri de Sanitat, de les conselleries de Sanitat i Cultura i de l’Ajuntament de Dénia», ha avançat a Efe el propietari de Drive-in, Carlos Miralles, qui ha continuat que «només falta la confirmació que el territori valencià pot passar a fase 1 el dia 11».

 

L’autocinema, situat en la partida de les Deveses de la capital de la Marina Alta, va haver de tancar a causa de l’estat d’alarma decretat pel Govern per la pandèmia de  la COVID-19. Dos mesos després del tancament, tenen tot a punt per a la reobertura, amb doble sessió tots els dies.

 

Obriran el 50% de la seua capacitat

«Els cotxes que venen al cinema se situen entre dos pals amb sis metres de separació», ha explicat Miralles, que ha explicat que «fins ara podien situar-se dos cotxes en eixe espai, però durant la fase 1 només permetrem que aparque un». A demés, també disminuiran a la mitat la capacitat de la terrassa de la seua cafeteria, i el bar serà «exclusivament d’autoservici, sense cambrers».

 

De la mateixa manera, han instal·lat pantalles de plàstic per a garantir la prevenció sanitària de clients i treballadors. Martínez ha avançat també  que estan adequant les seues instal·lacions a les mesures preventives dictades pel Govern, especialment en el bar, amb pantalles protectores i dispensadors de gel alcohòlic.

 

Quant a la programació, Miralles ha advertit que tornaran a projectar pel·lícules «sense que encara hi haja estrenes programades». Per tant, han decidit «recuperar clàssics de la història del cinema», juntament amb altres més recents.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.