Un autocine de Dénia serà el primer en obrir amb l’entrada en la Fase 1

L'autocine de Dénia, en la Marina Alta, obrirà el pròxim 14 de maig

L’autocine de Dénia | Wikipedia

 

L’autocinema Drive-in de Dénia, en la Marina Alta (Alacant), un dels tres que opera en el territori valencià, ha passat tots els protocols pertinents per a ser el primer a reprendre l’activitat com a local d’espectacles a l’aire lliure el pròxim dia 14 de maig.

 

«Ja tenim el vistiplau del Ministeri de Sanitat, de les conselleries de Sanitat i Cultura i de l’Ajuntament de Dénia», ha avançat a Efe el propietari de Drive-in, Carlos Miralles, qui ha continuat que «només falta la confirmació que el territori valencià pot passar a fase 1 el dia 11».

 

L’autocinema, situat en la partida de les Deveses de la capital de la Marina Alta, va haver de tancar a causa de l’estat d’alarma decretat pel Govern per la pandèmia de  la COVID-19. Dos mesos després del tancament, tenen tot a punt per a la reobertura, amb doble sessió tots els dies.

 

Obriran el 50% de la seua capacitat

«Els cotxes que venen al cinema se situen entre dos pals amb sis metres de separació», ha explicat Miralles, que ha explicat que «fins ara podien situar-se dos cotxes en eixe espai, però durant la fase 1 només permetrem que aparque un». A demés, també disminuiran a la mitat la capacitat de la terrassa de la seua cafeteria, i el bar serà «exclusivament d’autoservici, sense cambrers».

 

De la mateixa manera, han instal·lat pantalles de plàstic per a garantir la prevenció sanitària de clients i treballadors. Martínez ha avançat també  que estan adequant les seues instal·lacions a les mesures preventives dictades pel Govern, especialment en el bar, amb pantalles protectores i dispensadors de gel alcohòlic.

 

Quant a la programació, Miralles ha advertit que tornaran a projectar pel·lícules «sense que encara hi haja estrenes programades». Per tant, han decidit «recuperar clàssics de la història del cinema», juntament amb altres més recents.

Últimes notícies

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.

La jutgessa exigix a l’Ajuntament d’Alacant l’expedient complet per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en el repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan exigix a l'Ajuntament d'Alacant l'expedient complet de la parcel·la i més documentació a la cooperativa promotora.

El Consell veu en el fort creixement de passatgers la prova que urgix ampliar els aeroports valencians

La Generalitat subratlla que el fort augment de passatgers en els aeroports de València i Alacant-Elx Miguel Hernández confirma la urgència d'escometre les ampliacions previstes per a evitar colls de botella i mantindre la competitivitat turística.

El Palau de la Música presenta l’estrena absoluta de l’òpera Medea de Sánchez-Verdú

El Palau de la Música de València estrena l'òpera Medea de José María Sánchez-Verdú, una proposta monodramática i experimental que integra al públic en un ritual sonor, al costat de la Simfonia núm. 1 de Beethoven.