Un autocine de Dénia serà el primer en obrir amb l’entrada en la Fase 1

L'autocine de Dénia, en la Marina Alta, obrirà el pròxim 14 de maig

L’autocine de Dénia | Wikipedia

 

L’autocinema Drive-in de Dénia, en la Marina Alta (Alacant), un dels tres que opera en el territori valencià, ha passat tots els protocols pertinents per a ser el primer a reprendre l’activitat com a local d’espectacles a l’aire lliure el pròxim dia 14 de maig.

 

«Ja tenim el vistiplau del Ministeri de Sanitat, de les conselleries de Sanitat i Cultura i de l’Ajuntament de Dénia», ha avançat a Efe el propietari de Drive-in, Carlos Miralles, qui ha continuat que «només falta la confirmació que el territori valencià pot passar a fase 1 el dia 11».

 

L’autocinema, situat en la partida de les Deveses de la capital de la Marina Alta, va haver de tancar a causa de l’estat d’alarma decretat pel Govern per la pandèmia de  la COVID-19. Dos mesos després del tancament, tenen tot a punt per a la reobertura, amb doble sessió tots els dies.

 

Obriran el 50% de la seua capacitat

«Els cotxes que venen al cinema se situen entre dos pals amb sis metres de separació», ha explicat Miralles, que ha explicat que «fins ara podien situar-se dos cotxes en eixe espai, però durant la fase 1 només permetrem que aparque un». A demés, també disminuiran a la mitat la capacitat de la terrassa de la seua cafeteria, i el bar serà «exclusivament d’autoservici, sense cambrers».

 

De la mateixa manera, han instal·lat pantalles de plàstic per a garantir la prevenció sanitària de clients i treballadors. Martínez ha avançat també  que estan adequant les seues instal·lacions a les mesures preventives dictades pel Govern, especialment en el bar, amb pantalles protectores i dispensadors de gel alcohòlic.

 

Quant a la programació, Miralles ha advertit que tornaran a projectar pel·lícules «sense que encara hi haja estrenes programades». Per tant, han decidit «recuperar clàssics de la història del cinema», juntament amb altres més recents.

Últimes notícies

Mor als 74 anys Tania Doris, vedete valenciana i mite del Paral·lel barceloní

La vedete valenciana Tania Doris, figura emblemàtica del Paral·lel i diva del Teatre Apol·lo, ha mort als 74 anys després d'una llarga trajectòria en la revista musical i l'espectacle.

Docents valencians exhibixen un taüt davant el Palau per a denunciar la situació de l’escola pública

Centenars de docents es concentren davant el Palau de la Generalitat en la tercera jornada de vaga indefinida, amb un taüt simbòlic i protestes contra el Consell i la Conselleria d'Educació.

La Comunitat Valenciana es manté entre les regions amb menor gasto sanitari per habitant

La Comunitat Valenciana registra un gasto sanitari públic de 1.867 euros per habitant, clarament per davall de la mitjana nacional de 2.084 euros i només per davant d'Andalusia i Madrid.

Educació xifra en un 24,55% el seguiment del tercer dia de vaga del professorat

La Conselleria d'Educació situa en el 24,55% el seguiment del tercer dia de vaga indefinida del professorat, amb diferències per províncies i en descens respecte a la jornada anterior.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als seus agents caiguts en el 182 aniversari del cos

La Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant celebra el 182 aniversari del cos amb un acte institucional centrat en l'homenatge als agents morts a Huelva i el suport a les seues famílies i companys.

Carlos Baño acudix a la comissió pel presumpte frau dels bons comercie reivindicant el seu honor

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, compareix en la comissió d'investigació de la Diputació sobre el presumpte frau en els bons comercie de 2022 i 2023 assegurant que arriba molt tranquil i amb l'honor molt alt.

Simulacre del sistema És-Alert en els municipis de l’entorn de la nuclear de Cofrentes

El Govern prova el sistema d'avisos És-Alert en diversos municipis pròxims a la central nuclear de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i ajustar els protocols d'emergència si fora necessari.

El València Basket busca a Saragossa el primer pas cap a la seua quarta lliga femenina

El València Basket obri en la pista del Casademont Zaragoza la final de la Lliga Femenina Endesa, una sèrie al millor de tres en la qual perseguix el seu quart títol consecutiu.