Un autocine de Dénia serà el primer en obrir amb l’entrada en la Fase 1

L'autocine de Dénia, en la Marina Alta, obrirà el pròxim 14 de maig

L’autocine de Dénia | Wikipedia

 

L’autocinema Drive-in de Dénia, en la Marina Alta (Alacant), un dels tres que opera en el territori valencià, ha passat tots els protocols pertinents per a ser el primer a reprendre l’activitat com a local d’espectacles a l’aire lliure el pròxim dia 14 de maig.

 

«Ja tenim el vistiplau del Ministeri de Sanitat, de les conselleries de Sanitat i Cultura i de l’Ajuntament de Dénia», ha avançat a Efe el propietari de Drive-in, Carlos Miralles, qui ha continuat que «només falta la confirmació que el territori valencià pot passar a fase 1 el dia 11».

 

L’autocinema, situat en la partida de les Deveses de la capital de la Marina Alta, va haver de tancar a causa de l’estat d’alarma decretat pel Govern per la pandèmia de  la COVID-19. Dos mesos després del tancament, tenen tot a punt per a la reobertura, amb doble sessió tots els dies.

 

Obriran el 50% de la seua capacitat

«Els cotxes que venen al cinema se situen entre dos pals amb sis metres de separació», ha explicat Miralles, que ha explicat que «fins ara podien situar-se dos cotxes en eixe espai, però durant la fase 1 només permetrem que aparque un». A demés, també disminuiran a la mitat la capacitat de la terrassa de la seua cafeteria, i el bar serà «exclusivament d’autoservici, sense cambrers».

 

De la mateixa manera, han instal·lat pantalles de plàstic per a garantir la prevenció sanitària de clients i treballadors. Martínez ha avançat també  que estan adequant les seues instal·lacions a les mesures preventives dictades pel Govern, especialment en el bar, amb pantalles protectores i dispensadors de gel alcohòlic.

 

Quant a la programació, Miralles ha advertit que tornaran a projectar pel·lícules «sense que encara hi haja estrenes programades». Per tant, han decidit «recuperar clàssics de la història del cinema», juntament amb altres més recents.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Educació xifra en més de 2.400 milions anuals les demandes del professorat davant la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació calcula en més de 2.400 milions d'euros a l'any el cost de les 40 reivindicacions docents lligades a la vaga indefinida convocada des de l'11 de maig i advertix que eixa xifra supera la capacitat de la Comunitat Valenciana.

Una jutgessa fixa 13,3 milions d’indemnització per una negligència en un part a Sagunt

Una jutgessa de Madrid ha fixat una indemnització total de 13,3 milions d'euros per a una mare el fill de la qual va patir greus lesions neurològiques per una deficient assistència en el part a l'hospital de Sagunt.

Meteosat i L’Habitació Roja encapçalen el 30 aniversari de Contempopránea en Alburquerque

Contempopránea celebra el seu 30 aniversari amb un format íntim en Alburquerque els dies 21 i 22 d'agost, recuperant la seua essència original i combinant bandes històriques i nous talents.

Ábalos denuncia un juí mediàtic i nega les acusacions sobre Aldama i la seua exparella

Ábalos acusa productores d'alimentar un cas mediàtic, rebutja les acusacions de corrupció per contractes de màscares i desmentix haver enviat a Aldama a negociar amb Guaidó.

El Llevant es juga la permanència: obligat a guanyar tres dels últims quatre partits

El Llevant encara les quatre últimes jornades com a penúltim classificat, a tres punts de la salvació, i està obligat a sumar almenys tres victòries per a arribar als 42 punts.

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.

Detinguts dos hòmens pel robatori de dos tones de carril ferroviari a Silla

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens acusats de sostraure dos tones de carril ferroviari en les vies del tren de Silla, mentres seguix la busca d'un tercer implicat.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua gestió, l’aforament de Mazón i l’impacte en l’ocupació

El president de la Generalitat compareixerà en el ple de Les Corts per a valorar els seus primers cinc mesos de govern, respondre per l'aforament de Carlos Mazón i analitzar l'efecte de les polítiques estatals en l'ocupació valenciana.