Barceló defensa que el tancament de l’hostaleria està «avalat científicament»

 

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha defensat que el tancament de la restauració i l’hostaleria està «avalat científicament» i ha afirmat que les restriccions adoptades en el territori valencià per a detindre l’avanç de la pandèmia de coronavirus «no s’han pres a l’atzar ni són capritxoses».

 

D’eixa manera s’ha manifestat Barceló este dilluns en una entrevista en À Punt, a on ha assegurat que les últimes dades referents al Covid-19 mostren una consolidació «a la baixa» i es detecten «menys casos positius», i que s’ha observat un descens en el percentatge de positivitat» de les proves diagnòstiques fetes.

 

Barceló ha indicat que s’ha recuperat la traçabilitat dels casos i ha posat en valor que el territori valencià «és l’única autonomia a informar dels brots diaris. Detectem a on es produïxen, en quin àmbit i això permet l’estudi dels contactes estrets», ha destacat.

 

Soca britànica en el territori valencià

Sobre la incidència de la soca britànica del coronavirus en el territori valencià, la consellera de Sanitat ha assenyalat que «no és molt elevada» i ha precisat que se situa entre el 5 i el 7% dels contagis, pel que «no és la dominant». Referent a això, ha defensat que les restriccions adoptades «servixen igual per a qualsevol variant» de coronavirus.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.