Barceló defensa que el tancament de l’hostaleria està «avalat científicament»

 

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha defensat que el tancament de la restauració i l’hostaleria està «avalat científicament» i ha afirmat que les restriccions adoptades en el territori valencià per a detindre l’avanç de la pandèmia de coronavirus «no s’han pres a l’atzar ni són capritxoses».

 

D’eixa manera s’ha manifestat Barceló este dilluns en una entrevista en À Punt, a on ha assegurat que les últimes dades referents al Covid-19 mostren una consolidació «a la baixa» i es detecten «menys casos positius», i que s’ha observat un descens en el percentatge de positivitat» de les proves diagnòstiques fetes.

 

Barceló ha indicat que s’ha recuperat la traçabilitat dels casos i ha posat en valor que el territori valencià «és l’única autonomia a informar dels brots diaris. Detectem a on es produïxen, en quin àmbit i això permet l’estudi dels contactes estrets», ha destacat.

 

Soca britànica en el territori valencià

Sobre la incidència de la soca britànica del coronavirus en el territori valencià, la consellera de Sanitat ha assenyalat que «no és molt elevada» i ha precisat que se situa entre el 5 i el 7% dels contagis, pel que «no és la dominant». Referent a això, ha defensat que les restriccions adoptades «servixen igual per a qualsevol variant» de coronavirus.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.