Barceló defensa que el tancament de l’hostaleria està «avalat científicament»

 

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha defensat que el tancament de la restauració i l’hostaleria està «avalat científicament» i ha afirmat que les restriccions adoptades en el territori valencià per a detindre l’avanç de la pandèmia de coronavirus «no s’han pres a l’atzar ni són capritxoses».

 

D’eixa manera s’ha manifestat Barceló este dilluns en una entrevista en À Punt, a on ha assegurat que les últimes dades referents al Covid-19 mostren una consolidació «a la baixa» i es detecten «menys casos positius», i que s’ha observat un descens en el percentatge de positivitat» de les proves diagnòstiques fetes.

 

Barceló ha indicat que s’ha recuperat la traçabilitat dels casos i ha posat en valor que el territori valencià «és l’única autonomia a informar dels brots diaris. Detectem a on es produïxen, en quin àmbit i això permet l’estudi dels contactes estrets», ha destacat.

 

Soca britànica en el territori valencià

Sobre la incidència de la soca britànica del coronavirus en el territori valencià, la consellera de Sanitat ha assenyalat que «no és molt elevada» i ha precisat que se situa entre el 5 i el 7% dels contagis, pel que «no és la dominant». Referent a això, ha defensat que les restriccions adoptades «servixen igual per a qualsevol variant» de coronavirus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán consolida a Pepelu com a central al València

Carlos Corberán reforça la defensa del València amb Pepelu com a central després del seu bon rendiment en els últims dos partits i valora mantindre'l davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla.

Pepe Claramunt farà el servici d’honor al València-Atlètic a Mestalla

Pepe Claramunt, històric excentrocampista del València, realitzarà el servici d'honor en el partit de Lliga davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla, emmarcat l'any Claramunt.

L’Eurolliga obri expedient a l’amo del Panathinaikos pels seus gestos a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari al propietari del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, després dels seus gestos irats en el segon partit davant València Basket. La sanció pot incloure diversos partits de veto d'accés a més d'una multa econòmica.

L’Eurolliga obri expedient al propietari del Panathinaikos per la seua conducta a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari a Dimitris Giannakopoulos pel seu comportament en el segon partit de quarts davant València Basket i s'exposa a una sanció de diversos partits i multa econòmica.

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.