Barceló defensa que el tancament de l’hostaleria està «avalat científicament»

 

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha defensat que el tancament de la restauració i l’hostaleria està «avalat científicament» i ha afirmat que les restriccions adoptades en el territori valencià per a detindre l’avanç de la pandèmia de coronavirus «no s’han pres a l’atzar ni són capritxoses».

 

D’eixa manera s’ha manifestat Barceló este dilluns en una entrevista en À Punt, a on ha assegurat que les últimes dades referents al Covid-19 mostren una consolidació «a la baixa» i es detecten «menys casos positius», i que s’ha observat un descens en el percentatge de positivitat» de les proves diagnòstiques fetes.

 

Barceló ha indicat que s’ha recuperat la traçabilitat dels casos i ha posat en valor que el territori valencià «és l’única autonomia a informar dels brots diaris. Detectem a on es produïxen, en quin àmbit i això permet l’estudi dels contactes estrets», ha destacat.

 

Soca britànica en el territori valencià

Sobre la incidència de la soca britànica del coronavirus en el territori valencià, la consellera de Sanitat ha assenyalat que «no és molt elevada» i ha precisat que se situa entre el 5 i el 7% dels contagis, pel que «no és la dominant». Referent a això, ha defensat que les restriccions adoptades «servixen igual per a qualsevol variant» de coronavirus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.