14.1 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Barceló: «Seré l’última en vacunar-me. El capità sempre ha de ser l’últim en abandonar el barco»

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha confirmat este dimarts que ella no s’ha vacunat contra el Covid-19 i de fet ha afirmat que serà l’última en fer-ho: «Com aquell que diu, el capità sempre ha de ser l’últim a abandonar el barco, per tant seré l’última en vacunar-me».

 

Barceló, en una entrevista en Debat Obert de la 8 Mediterrani, preguntada per les irregularitats que s’estan detectat en l’ordre d’administració dels vials contra el SARS-CoV-2, ha recalcat que «totes les comunitats autònomes han de vacunar per l’ordre en el qual s’ha establit» en l’Estratègia del Ministeri.

 

D’altra banda, ha advertit que tots els indicadors posen de manifest que la situació del territori valencià és d’«un alt risc». Per tant, ha apel·lat a «la responsabilitat dels ciutadans perquè complisquen amb totes les mesures que s’han establit».

 

En eixe sentit, ha comentat que no els agradaria «haver d’hospitalitzar a ningú sinó continuar portant esta situació en la mesura que siga possible sense més ingressos, que a voltes acaben en les UCI amb un desenllaç que a voltes és terrible».

Últimes notícies

El València ha descartat una lesió greu de César Tárrega i ha estimat un parell de setmanes de baixa

El club ha confirmat que el central no patix una lesió de gravetat després de passar proves este dilluns a Paterna. La baixa s'ha estimat entorn de dos setmanes.

El Llevant-Vila-real ajornat per la pluja es jugarà el 18 de febrer

El partit de la jornada 16, suspés per alerta roja el 14 de desembre de 2025, es jugarà el dimecres 18 de febrer a les 20.00 en el Ciutat de València. LaLiga va confirmar la data després de la petició dels dos clubs per a assegurar la presència dels seus jugadors africans.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de quarts de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. La resta de creus: Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

Bernabé afirma que el poble valencià se suma al dolor per la tragèdia ferroviària de Adamuz

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha expressat el suport de la ciutadania a les víctimes del sinistre amb almenys 39 morts. Va haver-hi minut de silenci a València i reconeixement a emergències, seguretat i sanitaris.

Mor un menor de 15 anys en un accident de moto a la Vila Joiosa

Un jove de 15 anys ha mort després d'un accident de moto en una partida de la Vila Joiosa. L'avís va entrar a les 0.50 del dissabte i el Samu no va poder reanimar-lo.

Reforcen la vigilància en la costa de València davant l’alerta taronja

Reforçaran la vigilància en la façana marítima de València per l'alerta taronja per fenòmens costaners. Gandia i Cullera apliquen tancaments i mesures preventives.

El Vila-real s’acomiada de la Champions en La Ceràmica davant un Ajax encara amb vida

Vila-real, ja eliminat després de no guanyar en sis jornades, rep a un Ajax que encara conserva opcions d'avançar. Els grocs busquen orgull i premi econòmic.

Detingut a València un pare per maltractament després de sacsar al seu bebé des d’un balcó

La Policia Local de València ha detingut a un home que va sacsar al seu bebé de pocs mesos i el va apuntar diverses vegades per un balcó a la Torre. Després de negociar, el menor va ser entregat a la seua mare i el sospitós va quedar arrestat per presumptes maltractaments.