Barceló: «Seré l’última en vacunar-me. El capità sempre ha de ser l’últim en abandonar el barco»

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha confirmat este dimarts que ella no s’ha vacunat contra el Covid-19 i de fet ha afirmat que serà l’última en fer-ho: «Com aquell que diu, el capità sempre ha de ser l’últim a abandonar el barco, per tant seré l’última en vacunar-me».

 

Barceló, en una entrevista en Debat Obert de la 8 Mediterrani, preguntada per les irregularitats que s’estan detectat en l’ordre d’administració dels vials contra el SARS-CoV-2, ha recalcat que «totes les comunitats autònomes han de vacunar per l’ordre en el qual s’ha establit» en l’Estratègia del Ministeri.

 

D’altra banda, ha advertit que tots els indicadors posen de manifest que la situació del territori valencià és d’«un alt risc». Per tant, ha apel·lat a «la responsabilitat dels ciutadans perquè complisquen amb totes les mesures que s’han establit».

 

En eixe sentit, ha comentat que no els agradaria «haver d’hospitalitzar a ningú sinó continuar portant esta situació en la mesura que siga possible sense més ingressos, que a voltes acaben en les UCI amb un desenllaç que a voltes és terrible».

Últimes notícies

Crida de la UPV per a ajudar dos germanes gazatines que han arribat a València fugint de la guerra

La UPV ha obert una campanya per a arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per a continuar estudiant després de fugir de Gaza.

Campanya de la UPV per a ajudar dues germanes refugiades de Gaza que ja estudien a València

La Universitat Politècnica de València ha posat en marxa una campanya per a arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per a continuar els seus estudis.

Nous teixos als Jardins del Real per a recuperar este arbre mil·lenari a València

La Generalitat i l'Ajuntament de València han incorporat dos nous teixos i plantes associades als Jardins del Real per a reforçar la presència d'esta espècie mil·lenària i acostar-la a la ciutadania.

La UPV impulsa una campanya solidària per a sostindre dues germanes gazatines refugiades a València

La Universitat Politècnica de València ha obert una campanya per arreplegar 12.000 euros i garantir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València després de fugir de Gaza.

Més mitjans dels bombers d’Alacant este estiu per a arribar més prompte a les emergències

El Consorci de Bombers de la Diputació d’Alacant ha reforçat el dispositiu especial d’estiu, amb més retenes, un segon helicòpter i drons per a reduir els temps d’intervenció davant incendis i grans emergències a la província.

Arresten a Alacant un fugitit buscat per Algèria per blanqueig de capitals

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 46 anys reclamat per Algèria per blanqueig de capitals, relacionat amb una xarxa de contraban i exportació il·legal de petroli.

Alliberen 9 persones trans víctimes d’una xarxa de prostitució a València

La Policia Nacional ha desarticulat a València una organització que explotava sexualment persones trans sud-americanes, amb 5 detinguts i 9 víctimes alliberades.

Dubljevic penja les botes i el València Basket retira el dorsal 14 per sempre

Bojan Dubljevic ha anunciat la seua retirada com a jugador professional i el València Basket ha decidit retirar el dorsal 14 de la primera plantilla masculina i dedicar-li una pista a L'Alqueria del Basket.