Barceló: «Seré l’última en vacunar-me. El capità sempre ha de ser l’últim en abandonar el barco»

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha confirmat este dimarts que ella no s’ha vacunat contra el Covid-19 i de fet ha afirmat que serà l’última en fer-ho: «Com aquell que diu, el capità sempre ha de ser l’últim a abandonar el barco, per tant seré l’última en vacunar-me».

 

Barceló, en una entrevista en Debat Obert de la 8 Mediterrani, preguntada per les irregularitats que s’estan detectat en l’ordre d’administració dels vials contra el SARS-CoV-2, ha recalcat que «totes les comunitats autònomes han de vacunar per l’ordre en el qual s’ha establit» en l’Estratègia del Ministeri.

 

D’altra banda, ha advertit que tots els indicadors posen de manifest que la situació del territori valencià és d’«un alt risc». Per tant, ha apel·lat a «la responsabilitat dels ciutadans perquè complisquen amb totes les mesures que s’han establit».

 

En eixe sentit, ha comentat que no els agradaria «haver d’hospitalitzar a ningú sinó continuar portant esta situació en la mesura que siga possible sense més ingressos, que a voltes acaben en les UCI amb un desenllaç que a voltes és terrible».

Últimes notícies

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.