L’espectacle ‘La bella i la bèstia’ dona la benvinguda a ‘El Nadal Familiar’ de Godella

 

L’espectacle ‘La bella i la bèstia’ va donar el tret d’eixida a la campanya cultural ‘El Nadal Familiar’, que ha programat l’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), per a que les persones més jóvens de la localitat disfruten de les festes nadalenques en el municipi.

 

La cita, que va esgotar entrades fa setmanes, va tindre un gran acolliment per part de la ciutadania de Godella, ja que xicotets i adults van disfrutar d’un esdeveniment que va enamorar a totes les persones assistents.

 

Tatiana Prades, regidora de Cultura de Godella, va mostrar la seua alegria per la gran acceptació d’esta representació: «Estem molt contents per la complicitat de les persones que van assistir a viure ‘La bella i la bèstia’. Encara queden molts esdeveniments que segur que fan que este Nadal siga especial per a tota la ciutadania».

 

«Tots els esdeveniments que hem programat durant la campanya nadalenca estan pensats per a que tots tinguen l’oportunitat de divertir-se i assaborir estes festes. Per això, pensem que ‘El Nadal Familiar’ atraurà a persones de totes les edats i gustos a les nostres instal·lacions», va finalitzar la regidora.

Últimes notícies

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.