L’espectacle ‘La bella i la bèstia’ dona la benvinguda a ‘El Nadal Familiar’ de Godella

 

L’espectacle ‘La bella i la bèstia’ va donar el tret d’eixida a la campanya cultural ‘El Nadal Familiar’, que ha programat l’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), per a que les persones més jóvens de la localitat disfruten de les festes nadalenques en el municipi.

 

La cita, que va esgotar entrades fa setmanes, va tindre un gran acolliment per part de la ciutadania de Godella, ja que xicotets i adults van disfrutar d’un esdeveniment que va enamorar a totes les persones assistents.

 

Tatiana Prades, regidora de Cultura de Godella, va mostrar la seua alegria per la gran acceptació d’esta representació: «Estem molt contents per la complicitat de les persones que van assistir a viure ‘La bella i la bèstia’. Encara queden molts esdeveniments que segur que fan que este Nadal siga especial per a tota la ciutadania».

 

«Tots els esdeveniments que hem programat durant la campanya nadalenca estan pensats per a que tots tinguen l’oportunitat de divertir-se i assaborir estes festes. Per això, pensem que ‘El Nadal Familiar’ atraurà a persones de totes les edats i gustos a les nostres instal·lacions», va finalitzar la regidora.

Últimes notícies

Setmana d’inici amb ruixats a València i sud de Castelló i oratge més calorós

La setmana ha començat en la Comunitat Valenciana amb núvols i ruixats forts a València i el sud de Castelló, mentres les temperatures màximes es mantindran o pujaran lleugerament.

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.