L’espectacle ‘La bella i la bèstia’ dona la benvinguda a ‘El Nadal Familiar’ de Godella

 

L’espectacle ‘La bella i la bèstia’ va donar el tret d’eixida a la campanya cultural ‘El Nadal Familiar’, que ha programat l’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), per a que les persones més jóvens de la localitat disfruten de les festes nadalenques en el municipi.

 

La cita, que va esgotar entrades fa setmanes, va tindre un gran acolliment per part de la ciutadania de Godella, ja que xicotets i adults van disfrutar d’un esdeveniment que va enamorar a totes les persones assistents.

 

Tatiana Prades, regidora de Cultura de Godella, va mostrar la seua alegria per la gran acceptació d’esta representació: «Estem molt contents per la complicitat de les persones que van assistir a viure ‘La bella i la bèstia’. Encara queden molts esdeveniments que segur que fan que este Nadal siga especial per a tota la ciutadania».

 

«Tots els esdeveniments que hem programat durant la campanya nadalenca estan pensats per a que tots tinguen l’oportunitat de divertir-se i assaborir estes festes. Per això, pensem que ‘El Nadal Familiar’ atraurà a persones de totes les edats i gustos a les nostres instal·lacions», va finalitzar la regidora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.