Benipeixcar recrea l’antic Ajuntament en el ‘Serpis Urban Project’ de Gandia

 

El districte de Benipeixcar recorda a través de l’art, el seu passat com a poble independent, 56 anys després de la seua annexió a Gandia, en la comarca de la Safor (València). Tot just en la plaça on un dia es va alçar l’antic Ajuntament s’ha representat una imatge emotiva, en blanc i negre, de la façana del desaparegut edifici consistorial. Es tracta de l‘última intervenció del programa municipal Serpis Urban Art Project, fet per les regidories de Cultura i Polítiques amb la Ciutadania.

 

«Tot un plaer poder inaugurar un nou mural que fa referència històrica a l’antic poble de Benipeixcar, hui districte de Gandia, i que té un gran nivell artístic gràcies a l’autora, Elisa Capdevila, una de les artistes més importants de l’art urbà a tot l’Estat», ha assegurat el regidor de Cultura i Polítiques amb la Ciutadania.

 

Nahuel González ha valorat que la iniciativa haja eixit de la Junta de Districte de Benipeixcar, «el que demostra l’interès dels barris per murals que integren l’art urbà en el patrimoni de la nostra ciutat».

 

Per la seua banda, Amparo Victoria, presidenta de la Junta de Districte de Benipeixcar ha destacat la implicació de la junta en la iniciativa i la il·lusió del veïnat pel resultat final, «en especial Salvadora de la Asunción, qui ha estat present, i ha vist, molt emocionada, que sa mare apareix al mural».  

Últimes notícies

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.

Directors de centres reclamen a Educació una resposta urgent després de tretze dies de vaga

Directors de centres públics de la Comunitat Valenciana exigixen a la Conselleria d'Educació una resposta urgent per a desbloquejar la vaga indefinida, alertant que estan al límit i que el final de curs pot quedar seriosament afectat.

València llança València Conviu perquè majors i jóvens compartisquen vivenda i temps

L'Ajuntament de València impulsa València Conviu, un programa intergeneracional que unix a majors que viuen solos amb universitaris que necessiten allotjament assequible.

CGT demana personar-se com a acusació popular en el cas de les vivendes dels Naus

El sindicat CGT sol·licita personar-se com a acusació popular en la causa per l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus a la Platja de Sant Joan d'Alacant, ja sota investigació judicial i amb diverses dimissions polítiques.

La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.

Les hipoteques sobre vivenda es disparen un 18,2% al març en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes en la Comunitat Valenciana van augmentar un 18,2% al març, fins a 5.592 operacions, en un context de fort repunt a nivell estatal i predomini del tipus fix.

La Universitat de València es consolida entre les deu universitats amb millor rendiment acadèmic

La Universitat de València figura en el grup de les deu universitats amb millor rendiment acadèmic en l'últim rànquing CYD, que avalua docència, investigació, internacionalització, transferència i ús dels seus egressats.

Educació i sindicats encaren la seua sèptima reunió per a atallar la vaga docent en la Comunitat

Educació i els sindicats docents celebren la seua sèptima reunió per a intentar desconvocar la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària valenciana, amb el focus en plantilles i infraestructures.