15.8 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Bizum canvia hui: El que has de tindre en compte si ho uses

 

En els últims anys s’ha popularitzat especialment Bizum, un servei de pagament instantani a través del telèfon mòbil que han incorporat molts bancs.

A través de Bizum, poden fer-se transferències ràpides de diners a altres usuaris sense comissions i fent efectiu els pagaments a l’instant.

Es tracta d’un mètode que facilita xicotets deutes quotidians i que ha crescut de manera clara en el seu ús en els últims temps.

 

Bizum posa límit a la recepció d’operacions: un màxim de 60 cada mes

 

Van anunciar que les condicions de Bizum canviarien a partir del 15 de juny, per la qual cosa a partir de hui es modifica el nombre màxim mensual de transferències que es poden realitzar a través d’este servei.

La quantitat d’operacions que es poden realitzar baixa de 150 a 60, que queda establit com a límit màxim (encara que això només afecta el nombre d’operacions que es poden rebre).

En quin afecta este canvi als usuaris?

 

Bizum ha baixat el nombre d’operacions que es poden realitzar a través de la seua plataforma en més de la meitat, de 150 transaccions mensuals a 60, encara que este canvi no afectarà a totes les operacions.
Es detalla que la limitació per a estos pagaments entre particulars es redueix a 60 operacions,

però este canvi només afectarà la recepció de bizum, perquè es podran realitzar més enviaments de diners que aqueix límit màxim establit.

És a dir, es pot enviar diners tantes vegades com vulga un usuari, però només es podran rebre 60 enviaments al mes.

Bizum explica que entre les seues característiques està ser “senzill, còmode i segur” per als clients perquè no es necessita conéixer el número de compte de l’altre usuari per a enviar diners, només és necessari conéixer el número de telèfon.

No hi ha recàrregues per usar este servei i “aprofita informació que ja resideix en els bancs i utilitza els seus canals.

A l’ésser un servei impulsat per tota la banca espanyola, està recolzat pels sistemes de seguretat dels grans bancs”, es pot llegir en la web.

 

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.