Bizum canvia hui: El que has de tindre en compte si ho uses

 

En els últims anys s’ha popularitzat especialment Bizum, un servei de pagament instantani a través del telèfon mòbil que han incorporat molts bancs.

A través de Bizum, poden fer-se transferències ràpides de diners a altres usuaris sense comissions i fent efectiu els pagaments a l’instant.

Es tracta d’un mètode que facilita xicotets deutes quotidians i que ha crescut de manera clara en el seu ús en els últims temps.

 

Bizum posa límit a la recepció d’operacions: un màxim de 60 cada mes

 

Van anunciar que les condicions de Bizum canviarien a partir del 15 de juny, per la qual cosa a partir de hui es modifica el nombre màxim mensual de transferències que es poden realitzar a través d’este servei.

La quantitat d’operacions que es poden realitzar baixa de 150 a 60, que queda establit com a límit màxim (encara que això només afecta el nombre d’operacions que es poden rebre).

En quin afecta este canvi als usuaris?

 

Bizum ha baixat el nombre d’operacions que es poden realitzar a través de la seua plataforma en més de la meitat, de 150 transaccions mensuals a 60, encara que este canvi no afectarà a totes les operacions.
Es detalla que la limitació per a estos pagaments entre particulars es redueix a 60 operacions,

però este canvi només afectarà la recepció de bizum, perquè es podran realitzar més enviaments de diners que aqueix límit màxim establit.

És a dir, es pot enviar diners tantes vegades com vulga un usuari, però només es podran rebre 60 enviaments al mes.

Bizum explica que entre les seues característiques està ser «senzill, còmode i segur» per als clients perquè no es necessita conéixer el número de compte de l’altre usuari per a enviar diners, només és necessari conéixer el número de telèfon.

No hi ha recàrregues per usar este servei i «aprofita informació que ja resideix en els bancs i utilitza els seus canals.

A l’ésser un servei impulsat per tota la banca espanyola, està recolzat pels sistemes de seguretat dels grans bancs», es pot llegir en la web.

 

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.