Bizum canvia hui: El que has de tindre en compte si ho uses

 

En els últims anys s’ha popularitzat especialment Bizum, un servei de pagament instantani a través del telèfon mòbil que han incorporat molts bancs.

A través de Bizum, poden fer-se transferències ràpides de diners a altres usuaris sense comissions i fent efectiu els pagaments a l’instant.

Es tracta d’un mètode que facilita xicotets deutes quotidians i que ha crescut de manera clara en el seu ús en els últims temps.

 

Bizum posa límit a la recepció d’operacions: un màxim de 60 cada mes

 

Van anunciar que les condicions de Bizum canviarien a partir del 15 de juny, per la qual cosa a partir de hui es modifica el nombre màxim mensual de transferències que es poden realitzar a través d’este servei.

La quantitat d’operacions que es poden realitzar baixa de 150 a 60, que queda establit com a límit màxim (encara que això només afecta el nombre d’operacions que es poden rebre).

En quin afecta este canvi als usuaris?

 

Bizum ha baixat el nombre d’operacions que es poden realitzar a través de la seua plataforma en més de la meitat, de 150 transaccions mensuals a 60, encara que este canvi no afectarà a totes les operacions.
Es detalla que la limitació per a estos pagaments entre particulars es redueix a 60 operacions,

però este canvi només afectarà la recepció de bizum, perquè es podran realitzar més enviaments de diners que aqueix límit màxim establit.

És a dir, es pot enviar diners tantes vegades com vulga un usuari, però només es podran rebre 60 enviaments al mes.

Bizum explica que entre les seues característiques està ser «senzill, còmode i segur» per als clients perquè no es necessita conéixer el número de compte de l’altre usuari per a enviar diners, només és necessari conéixer el número de telèfon.

No hi ha recàrregues per usar este servei i «aprofita informació que ja resideix en els bancs i utilitza els seus canals.

A l’ésser un servei impulsat per tota la banca espanyola, està recolzat pels sistemes de seguretat dels grans bancs», es pot llegir en la web.

 

Últimes notícies

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.