10.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Bizum canvia hui: El que has de tindre en compte si ho uses

 

En els últims anys s’ha popularitzat especialment Bizum, un servei de pagament instantani a través del telèfon mòbil que han incorporat molts bancs.

A través de Bizum, poden fer-se transferències ràpides de diners a altres usuaris sense comissions i fent efectiu els pagaments a l’instant.

Es tracta d’un mètode que facilita xicotets deutes quotidians i que ha crescut de manera clara en el seu ús en els últims temps.

 

Bizum posa límit a la recepció d’operacions: un màxim de 60 cada mes

 

Van anunciar que les condicions de Bizum canviarien a partir del 15 de juny, per la qual cosa a partir de hui es modifica el nombre màxim mensual de transferències que es poden realitzar a través d’este servei.

La quantitat d’operacions que es poden realitzar baixa de 150 a 60, que queda establit com a límit màxim (encara que això només afecta el nombre d’operacions que es poden rebre).

En quin afecta este canvi als usuaris?

 

Bizum ha baixat el nombre d’operacions que es poden realitzar a través de la seua plataforma en més de la meitat, de 150 transaccions mensuals a 60, encara que este canvi no afectarà a totes les operacions.
Es detalla que la limitació per a estos pagaments entre particulars es redueix a 60 operacions,

però este canvi només afectarà la recepció de bizum, perquè es podran realitzar més enviaments de diners que aqueix límit màxim establit.

És a dir, es pot enviar diners tantes vegades com vulga un usuari, però només es podran rebre 60 enviaments al mes.

Bizum explica que entre les seues característiques està ser “senzill, còmode i segur” per als clients perquè no es necessita conéixer el número de compte de l’altre usuari per a enviar diners, només és necessari conéixer el número de telèfon.

No hi ha recàrregues per usar este servei i “aprofita informació que ja resideix en els bancs i utilitza els seus canals.

A l’ésser un servei impulsat per tota la banca espanyola, està recolzat pels sistemes de seguretat dels grans bancs”, es pot llegir en la web.

 

Últimes notícies

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.

Avís groc per pluges, neu i onatge en diverses zones de la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat l'avís groc per pluges en el nord d'Alacant i sud de València, per neu a l'interior nord de Castelló i per onatge a València i Castelló. Els avisos s'estenen des de les 10.00 fins a la mitjanit i, en la costa, de 19.00 a 9.00 del divendres.

El Vila-real buscarà repetir en la Lliga de Campions en 2026 després de cinc intents fallits

El club s'ha fixat com a meta encadenar dos participacions consecutives en 2026. Malgrat cinc presències en la seua història, cap va tindre continuïtat immediata.

Corberán complix un any al València: de la salvació heroica a la part baixa

Carlos Corberán complix un any en la banqueta del València després d'un rescat fulgurant i una segona volta de nivell, i tanca el curs en la zona baixa de la taula.