12.8 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Bizum canvia hui: El que has de tindre en compte si ho uses

 

En els últims anys s’ha popularitzat especialment Bizum, un servei de pagament instantani a través del telèfon mòbil que han incorporat molts bancs.

A través de Bizum, poden fer-se transferències ràpides de diners a altres usuaris sense comissions i fent efectiu els pagaments a l’instant.

Es tracta d’un mètode que facilita xicotets deutes quotidians i que ha crescut de manera clara en el seu ús en els últims temps.

 

Bizum posa límit a la recepció d’operacions: un màxim de 60 cada mes

 

Van anunciar que les condicions de Bizum canviarien a partir del 15 de juny, per la qual cosa a partir de hui es modifica el nombre màxim mensual de transferències que es poden realitzar a través d’este servei.

La quantitat d’operacions que es poden realitzar baixa de 150 a 60, que queda establit com a límit màxim (encara que això només afecta el nombre d’operacions que es poden rebre).

En quin afecta este canvi als usuaris?

 

Bizum ha baixat el nombre d’operacions que es poden realitzar a través de la seua plataforma en més de la meitat, de 150 transaccions mensuals a 60, encara que este canvi no afectarà a totes les operacions.
Es detalla que la limitació per a estos pagaments entre particulars es redueix a 60 operacions,

però este canvi només afectarà la recepció de bizum, perquè es podran realitzar més enviaments de diners que aqueix límit màxim establit.

És a dir, es pot enviar diners tantes vegades com vulga un usuari, però només es podran rebre 60 enviaments al mes.

Bizum explica que entre les seues característiques està ser “senzill, còmode i segur” per als clients perquè no es necessita conéixer el número de compte de l’altre usuari per a enviar diners, només és necessari conéixer el número de telèfon.

No hi ha recàrregues per usar este servei i “aprofita informació que ja resideix en els bancs i utilitza els seus canals.

A l’ésser un servei impulsat per tota la banca espanyola, està recolzat pels sistemes de seguretat dels grans bancs”, es pot llegir en la web.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca diu que va saber ahir de la investigació a l’alcalde de Jérica per agressió sexual

Pérez Llorca ha assegurat que va conéixer ahir la investigació a l'alcalde de Jérica per presumpta agressió sexual a dos menors i que el PP va actuar immediatament amb la suspensió de militància i el cessament com a assessor. La causa s'instruïx a Segorbe amb mesures cautelars vigents.

Augmenten un 22,5% les dones que renuncien a declarar contra el seu agressor: 5.480 en el tercer trimestre

La dispensa legal per a no declarar es va usar per 5.480 dones entre juliol i setembre, el 11,5% del total de víctimes. Denúncies i víctimes van pujar lleument.

Mercadona dona una setmana extra de vacacions a la seua plantilla i anuncia una paga extraordinària en 2026

Mercadona ha acordat una setmana més de vacacions per als seus 110.000 empleats i una paga extraordinària al març de 2026. Les mesures, amb un impacte de 380 milions, eleven a 37 dies el descans anual des de 2026 a Espanya i Portugal i se sumen a la retribució variable.

El Consell anima a consumir carn de porc per Nadal i aprova mesures contra la pesta porcina africana

El Consell ha cridat a consumir carn de porc per Nadal en subratllar que la pesta porcina africana detectada a Catalunya és silvestre i no es transmet a humans. A més, ha aprovat un decret llei amb 6 milions i ajudes de 40 euros per senglar per a reforçar el control i la vigilància en tota la Comunitat

El Consell amplia fins al 28 de febrer de 2026 el termini de baixa definitiva dels cotxes afectats per la dana

El Consell ha aprovat una pròrroga fins al 28 de febrer de 2026 per a tramitar la baixa definitiva dels vehicles sinistrats en la dana del 29 d'octubre de 2024 que van rebre ajudes urgents.

Desallotjats del bloc 8 de Sant Antón acudixen al ple d’Elx per a exigir solucions

Veïns del bloc 8 de Sant Antón, desallotjat per risc estructural, han acudit al ple de pressupostos d'Elx per a reclamar accés als seus estris i una resposta clara.

Aemet preveu en la Comunitat Valenciana el nadal més fred des de 2010

Aemet preveu que Nadal de 2025 en la Comunitat Valenciana siga la més freda des de 2010 per l'entrada d'aire fred, amb clar contrast respecte a anys recents.

Nou mil menús nadalencs de xefs Michelin per a persones vulnerables a Alacant

Més de 9.000 menús solidaris seran elaborats en les cuines d'Alacant Gastronòmica Solidària per a persones vulnerables i es repartiran en les principals dates nadalenques.