13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Bob Dylan actuarà el 7 de maig en la plaça de Bous de València

Pamplona, Bilbao, Gijón, Santiago de Compostela, Sevilla, Fuengirola (Màlaga), Murcia i València són les ciutats espanyoles triades per Bob Dylan per a actuar entre abril i maig amb la seua banda, va informar hui la promotora Riff Music en la seua pàgina web.

  

Dylan, que va viatjar a Espanya l'última vegada al març d'enguany, actuarà el 25 d'abril en el Navarresa Arena de Pamlona, el 26 en el BizkaiaArena de Bilbao, el 28 en el Palau dels Esports Adolfo Suárez de Gijón i el 29 a Fontes do Sarde Santiago.

 

El 7 de maig en la plaça de bous de València

 

El 3 maig tocaran en el Fibes de Sevilla, el 4 en el Marenostrum Music Castle Park de Fuengirola, el 5 en la plaça de Bous de Múrcia i el 7 en la plaça de Bous de València.

   

Aquests concerts formen part de la seua «gira interminable», la 'Never Ending Tour', que va arrancar en 1988 i que porta més de cent actuacions.

  

Les entrades es posaran a la venda el pròxim dia 28 de desembre en la web www.riffmusic.es.

 

Dylan obsessionat amb el Great American Songbook

 

En l'últim quart de segle, la seua música ha nascut de rastrejar la memòria musical nord-americana: blues pantanso, blues elèctric de Chicago, folk, tex-mex, 'murder ballads' o 'swing' són alguns dels gèneres musicals que ha anat empastant i donant forma en la seua veu d'escata durant tot aquest temps.

  

Però ara Dylan està obsessionat amb el conegut com Great American Songbook (Gran Cançoner Nord-americà), que busseja en el jazz i el 'rhythm and blues' clàssics, previs a l'eclosió del 'rock and roll', al qual Dylan va donar tant dotant-li d'intel·lecte i impacte social.

  

Coneguts com 'american standards', les composicions d'aquest ric catàleg en blanc i negre van ser cantades en els anys 30 i 40 del segle passat per llegendaris artistes com Frank Sinatra, Louis Armstrong, Bing Crosby, BillieHoliday, Glen Miller, Sarah Vaughan, JudyGarland o Dinah Washington.        

 

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.