Anuncios

Bob Dylan actuarà el 7 de maig en la plaça de Bous de València

Pamplona, Bilbao, Gijón, Santiago de Compostela, Sevilla, Fuengirola (Màlaga), Murcia i València són les ciutats espanyoles triades per Bob Dylan per a actuar entre abril i maig amb la seua banda, va informar hui la promotora Riff Music en la seua pàgina web.

  

Dylan, que va viatjar a Espanya l'última vegada al març d'enguany, actuarà el 25 d'abril en el Navarresa Arena de Pamlona, el 26 en el BizkaiaArena de Bilbao, el 28 en el Palau dels Esports Adolfo Suárez de Gijón i el 29 a Fontes do Sarde Santiago.

Anuncios

 

El 7 de maig en la plaça de bous de València

 

El 3 maig tocaran en el Fibes de Sevilla, el 4 en el Marenostrum Music Castle Park de Fuengirola, el 5 en la plaça de Bous de Múrcia i el 7 en la plaça de Bous de València.

   

Aquests concerts formen part de la seua «gira interminable», la 'Never Ending Tour', que va arrancar en 1988 i que porta més de cent actuacions.

  

Les entrades es posaran a la venda el pròxim dia 28 de desembre en la web www.riffmusic.es.

 

Dylan obsessionat amb el Great American Songbook

 

En l'últim quart de segle, la seua música ha nascut de rastrejar la memòria musical nord-americana: blues pantanso, blues elèctric de Chicago, folk, tex-mex, 'murder ballads' o 'swing' són alguns dels gèneres musicals que ha anat empastant i donant forma en la seua veu d'escata durant tot aquest temps.

  

Però ara Dylan està obsessionat amb el conegut com Great American Songbook (Gran Cançoner Nord-americà), que busseja en el jazz i el 'rhythm and blues' clàssics, previs a l'eclosió del 'rock and roll', al qual Dylan va donar tant dotant-li d'intel·lecte i impacte social.

  

Coneguts com 'american standards', les composicions d'aquest ric catàleg en blanc i negre van ser cantades en els anys 30 i 40 del segle passat per llegendaris artistes com Frank Sinatra, Louis Armstrong, Bing Crosby, BillieHoliday, Glen Miller, Sarah Vaughan, JudyGarland o Dinah Washington.        

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios