9.3 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Bob Dylan actuarà el 7 de maig en la plaça de Bous de València

Pamplona, Bilbao, Gijón, Santiago de Compostela, Sevilla, Fuengirola (Màlaga), Murcia i València són les ciutats espanyoles triades per Bob Dylan per a actuar entre abril i maig amb la seua banda, va informar hui la promotora Riff Music en la seua pàgina web.

  

Dylan, que va viatjar a Espanya l'última vegada al març d'enguany, actuarà el 25 d'abril en el Navarresa Arena de Pamlona, el 26 en el BizkaiaArena de Bilbao, el 28 en el Palau dels Esports Adolfo Suárez de Gijón i el 29 a Fontes do Sarde Santiago.

 

El 7 de maig en la plaça de bous de València

 

El 3 maig tocaran en el Fibes de Sevilla, el 4 en el Marenostrum Music Castle Park de Fuengirola, el 5 en la plaça de Bous de Múrcia i el 7 en la plaça de Bous de València.

   

Aquests concerts formen part de la seua «gira interminable», la 'Never Ending Tour', que va arrancar en 1988 i que porta més de cent actuacions.

  

Les entrades es posaran a la venda el pròxim dia 28 de desembre en la web www.riffmusic.es.

 

Dylan obsessionat amb el Great American Songbook

 

En l'últim quart de segle, la seua música ha nascut de rastrejar la memòria musical nord-americana: blues pantanso, blues elèctric de Chicago, folk, tex-mex, 'murder ballads' o 'swing' són alguns dels gèneres musicals que ha anat empastant i donant forma en la seua veu d'escata durant tot aquest temps.

  

Però ara Dylan està obsessionat amb el conegut com Great American Songbook (Gran Cançoner Nord-americà), que busseja en el jazz i el 'rhythm and blues' clàssics, previs a l'eclosió del 'rock and roll', al qual Dylan va donar tant dotant-li d'intel·lecte i impacte social.

  

Coneguts com 'american standards', les composicions d'aquest ric catàleg en blanc i negre van ser cantades en els anys 30 i 40 del segle passat per llegendaris artistes com Frank Sinatra, Louis Armstrong, Bing Crosby, BillieHoliday, Glen Miller, Sarah Vaughan, JudyGarland o Dinah Washington.        

 

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.