Bob Dylan actuarà el 7 de maig en la plaça de Bous de València

Pamplona, Bilbao, Gijón, Santiago de Compostela, Sevilla, Fuengirola (Màlaga), Murcia i València són les ciutats espanyoles triades per Bob Dylan per a actuar entre abril i maig amb la seua banda, va informar hui la promotora Riff Music en la seua pàgina web.

  

Dylan, que va viatjar a Espanya l'última vegada al març d'enguany, actuarà el 25 d'abril en el Navarresa Arena de Pamlona, el 26 en el BizkaiaArena de Bilbao, el 28 en el Palau dels Esports Adolfo Suárez de Gijón i el 29 a Fontes do Sarde Santiago.

 

El 7 de maig en la plaça de bous de València

 

El 3 maig tocaran en el Fibes de Sevilla, el 4 en el Marenostrum Music Castle Park de Fuengirola, el 5 en la plaça de Bous de Múrcia i el 7 en la plaça de Bous de València.

   

Aquests concerts formen part de la seua «gira interminable», la 'Never Ending Tour', que va arrancar en 1988 i que porta més de cent actuacions.

  

Les entrades es posaran a la venda el pròxim dia 28 de desembre en la web www.riffmusic.es.

 

Dylan obsessionat amb el Great American Songbook

 

En l'últim quart de segle, la seua música ha nascut de rastrejar la memòria musical nord-americana: blues pantanso, blues elèctric de Chicago, folk, tex-mex, 'murder ballads' o 'swing' són alguns dels gèneres musicals que ha anat empastant i donant forma en la seua veu d'escata durant tot aquest temps.

  

Però ara Dylan està obsessionat amb el conegut com Great American Songbook (Gran Cançoner Nord-americà), que busseja en el jazz i el 'rhythm and blues' clàssics, previs a l'eclosió del 'rock and roll', al qual Dylan va donar tant dotant-li d'intel·lecte i impacte social.

  

Coneguts com 'american standards', les composicions d'aquest ric catàleg en blanc i negre van ser cantades en els anys 30 i 40 del segle passat per llegendaris artistes com Frank Sinatra, Louis Armstrong, Bing Crosby, BillieHoliday, Glen Miller, Sarah Vaughan, JudyGarland o Dinah Washington.        

 

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.