Bob Dylan actuarà el 7 de maig en la plaça de Bous de València

Ejemplo de shortcode con estilo
Pamplona, Bilbao, Gijón, Santiago de Compostela, Sevilla, Fuengirola (Màlaga), Murcia i València són les ciutats espanyoles triades per Bob Dylan per a actuar entre abril i maig amb la seua banda, va informar hui la promotora Riff Music en la seua pàgina web.    Dylan, que va viatjar a Espanya l'última vegada al març d'enguany, actuarà el 25 d'abril en […]

Pamplona, Bilbao, Gijón, Santiago de Compostela, Sevilla, Fuengirola (Màlaga), Murcia i València són les ciutats espanyoles triades per Bob Dylan per a actuar entre abril i maig amb la seua banda, va informar hui la promotora Riff Music en la seua pàgina web.

  

Dylan, que va viatjar a Espanya l'última vegada al març d'enguany, actuarà el 25 d'abril en el Navarresa Arena de Pamlona, el 26 en el BizkaiaArena de Bilbao, el 28 en el Palau dels Esports Adolfo Suárez de Gijón i el 29 a Fontes do Sarde Santiago.

 

El 7 de maig en la plaça de bous de València

 

El 3 maig tocaran en el Fibes de Sevilla, el 4 en el Marenostrum Music Castle Park de Fuengirola, el 5 en la plaça de Bous de Múrcia i el 7 en la plaça de Bous de València.

   

Aquests concerts formen part de la seua «gira interminable», la 'Never Ending Tour', que va arrancar en 1988 i que porta més de cent actuacions.

  

Les entrades es posaran a la venda el pròxim dia 28 de desembre en la web www.riffmusic.es.

 

Dylan obsessionat amb el Great American Songbook

 

En l'últim quart de segle, la seua música ha nascut de rastrejar la memòria musical nord-americana: blues pantanso, blues elèctric de Chicago, folk, tex-mex, 'murder ballads' o 'swing' són alguns dels gèneres musicals que ha anat empastant i donant forma en la seua veu d'escata durant tot aquest temps.

  

Però ara Dylan està obsessionat amb el conegut com Great American Songbook (Gran Cançoner Nord-americà), que busseja en el jazz i el 'rhythm and blues' clàssics, previs a l'eclosió del 'rock and roll', al qual Dylan va donar tant dotant-li d'intel·lecte i impacte social.

  

Coneguts com 'american standards', les composicions d'aquest ric catàleg en blanc i negre van ser cantades en els anys 30 i 40 del segle passat per llegendaris artistes com Frank Sinatra, Louis Armstrong, Bing Crosby, BillieHoliday, Glen Miller, Sarah Vaughan, JudyGarland o Dinah Washington.        

 

Últimes notícies

Felipe VI comprova a Bétera les capacitats de defensa NBQ de l’Exèrcit

Felipe VI ha assistit a Bétera a l’exercici Grifo 2026, que ha posat a prova la resposta davant d’amenaces nuclears, biològiques i químiques. La maniobra s’ha acurtat després del xoc de dos trens a Urda.

L’avanç de la IA planteja a les empreses com garantir-ne el funcionament correcte

L’avanç de la intel·ligència artificial planteja a les empreses tecnològiques el repte de garantir que els sistemes funcionen correctament, responen a les necessitats reals dels usuaris i mantenen els estàndards de qualitat i seguretat.

Activistes mexicanes parlen amb afectades per la dana sobre l’impacte de les tragèdies en les dones

Dues activistes de Mèxic s’han reunit amb persones afectades per la dana de 2024, que va deixar 233 persones mortes a la província de València, per a analitzar l’impacte de les tragèdies en les dones i defensar la importància d’afegir una perspectiva feminista en les catàstrofes.

Troben mort l’home que buscaven en una muntanya de Polop (Alacant)

L’home de 45 anys que buscaven als voltants de la muntanya del Ponoig, a Polop de la Marina (Alacant), ha sigut trobat mort, possiblement a causa d’una caiguda des d’una altura.

València se suma al minut de silenci convocat per la FEMP per l’accident de trens

València se sumarà al minut de silenci convocat per la FEMP a les 20.00 hores d’este dimecres per l’accident de trens ocorregut a Urda (Toledo).

David Sánchez guanya per tercera vegada el Premi Evarist Garcia

El dramaturg oriolà David Sánchez Pacheco ha guanyat per tercera vegada el Premi de Teatro Breu en Valencià Evarist Garcia. La comèdia *'Coses que passen'* s’estrenarà el 2 de desembre al teatre Arniches d’Alacant.

Catarroja vol reconstruir-se amb obres adaptades a les riuades futures

Lorena Silvent defensa que la reconstrucció de Catarroja ha de millorar infraestructures i preparar el municipi davant del canvi climàtic. L’alcaldessa reclama un pla de contractació per a agilitzar les obres prioritàries sense vulnerar la llei.

Mor un camioner en caure el vehicle per un terraplè a l’AP-7 a Xeresa (València)

Un camioner de 44 anys ha mort després que el tràiler que conduïa caiguera per un terraplè de l’AP-7, al terme de Xeresa (València). Els bombers l’han excarcerat i el SAMU n’ha confirmat la mort.