Detecten un brot de 64 casos positius en una residència de la Pobla de Vallbona

 

Este dissabte, l’Ajuntament de la Pobla de Vallbona, en la comarca del Camp del Túria (València), ha registrat 64 positius en la residència ‘La Saleta Conarda’. Dels nous contagis, 60 són asimptomàtics, un es troba en estat greu i tres estan hospitalitzats.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la residència es troba en grau 2 de risc. Per això, des de la Conselleria de Sanitat s’està aportant personal i encarregant-se de l’organització del centre. Per altra banda, la Unitat d’Hospitalització Domiciliària visita diariament la residència per a fer un seguiment de l’estat de salut dels residents i fer proves PCR.

 

L’alcalde de la localitat, Josep Vicent Garcia, afirma que el consistori està en contacte permanent amb la residència i s’ha oferit tot el suport que necessiten. De la mateixa manera, recorda a la població que cal prendre les màximes precaucions per a evitar els contagis.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.