Detecten un brot de 64 casos positius en una residència de la Pobla de Vallbona

 

Este dissabte, l’Ajuntament de la Pobla de Vallbona, en la comarca del Camp del Túria (València), ha registrat 64 positius en la residència ‘La Saleta Conarda’. Dels nous contagis, 60 són asimptomàtics, un es troba en estat greu i tres estan hospitalitzats.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la residència es troba en grau 2 de risc. Per això, des de la Conselleria de Sanitat s’està aportant personal i encarregant-se de l’organització del centre. Per altra banda, la Unitat d’Hospitalització Domiciliària visita diariament la residència per a fer un seguiment de l’estat de salut dels residents i fer proves PCR.

 

L’alcalde de la localitat, Josep Vicent Garcia, afirma que el consistori està en contacte permanent amb la residència i s’ha oferit tot el suport que necessiten. De la mateixa manera, recorda a la població que cal prendre les màximes precaucions per a evitar els contagis.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.