Aïllen una classe d’Infantil d’una escola de Sant Vicent del Raspeig per un brot de coronavirus

 

La localitat de Sant Vicent del Raspeig en la comarca de l’Alacantí (Alacant), està vivint les seues hores més baixes a causa del brot per coronavirus que s’ha originat en el col·legi José Ramón García Antón d’este municipi.

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, este divendres, 16 d’octubre, es van confirmar dos positius per Covid-19 en este centre educatiu. Amb estos dos casos són ja quatre persones les afectades per la pandèmia, tres xiquets de tres anys i una professora respectivament d’una aula infantil que esta confinada.

 

La direcció del centre va comunicar este dijous als pares dels seus alumnes els dos primers positius, una xiqueta de tres anys i la seua mestra. El centre va assenyalar que s’han activat tots els protocols necessaris i els rastrejadors oportuns per evitar més contagis.

 

Els quatre contagiats per coronavirus es trobaven bé este divendres. Fins al moment, no s’han detectat més positius entre els seus familiars ni entre els alumnes, segons la informació facilitada pel centre als pares dels xiquets.

 

 

 

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.