10.7 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Aïllen una classe d’Infantil d’una escola de Sant Vicent del Raspeig per un brot de coronavirus

 

La localitat de Sant Vicent del Raspeig en la comarca de l’Alacantí (Alacant), està vivint les seues hores més baixes a causa del brot per coronavirus que s’ha originat en el col·legi José Ramón García Antón d’este municipi.

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, este divendres, 16 d’octubre, es van confirmar dos positius per Covid-19 en este centre educatiu. Amb estos dos casos són ja quatre persones les afectades per la pandèmia, tres xiquets de tres anys i una professora respectivament d’una aula infantil que esta confinada.

 

La direcció del centre va comunicar este dijous als pares dels seus alumnes els dos primers positius, una xiqueta de tres anys i la seua mestra. El centre va assenyalar que s’han activat tots els protocols necessaris i els rastrejadors oportuns per evitar més contagis.

 

Els quatre contagiats per coronavirus es trobaven bé este divendres. Fins al moment, no s’han detectat més positius entre els seus familiars ni entre els alumnes, segons la informació facilitada pel centre als pares dels xiquets.

 

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca, Tellado i Mompó han acompanyat a Catalá en el sopar de Nadal del PP de València

Mig miler d'afiliats han acudit al sopar de Nadal del PP de València, en la qual Pérez Llorca, Tellado i Mompó han abrigallat a Catalá. L'alcaldessa ha reivindicat unitat, ha fet balanç de gestió i ha carregat contra el PSOE.

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.